Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben nieuw hier dus ik weet niet of dit de juiste plek op het forum is voor dit topic maar ik vind het alsnog nuttig om dit jullie te laten lezen. Sinds kort kunnen we een dorp verderop 'witte domino's" halen, plusminus 200 milligram. Aageziem ik nogal mager ben had ik het nooit gedurft om een hele in 1 keer te nemen. Ook mede door al dat gedoe in België, waar een jongen aan deze pil is overleden. Dat terzijde. Voor mij is het gebruikelijk om van een domino een kwart eraf te halen en deze later in te nemen. Op die manier gaat het bij mij altijd goed en met 3 kwart domino ga ik bijna net zo hard als mijn eerste keer. Gister was ik van plan precies hetzelfde te doen. Ik zette mijn tanden op een kwart en net toen ik wilde doorbijten verloor ik uit het niets mijn grip op de pil en brokkelde er slechts een minipuntje af dat verpulverde en op mijn tong terecht kwam. Dan besef je ook weer even dat XTC chemische troep is want gadverdamme wat was dat vies. Nouja, van de pil kon ik niet meer mooi dat stukje afhalen wat ik er nog af had moeten halen om de gebruikelijke 3 kwart te krijgen dus besloot ik maar om hem zo in te nemen. Dan ga je dus wachten totdat hij inslaat. Het duurde behoorlijk lang voordat ik eenmaal iets voelde, en toen ik iets voelde was het alleen mijn hart die echt te keer ging. Voor de rest was ik totaal nuchter. Ik vertrouwde de boel gelijk niet maar besloot nog even niet mijn vrienden in te lichten en het heel even aan te kijken. Iedere keer dat ik even zat of stilstond begon ik me slecht te voelen.Ik moest persee blijven bewegen om, voor mijn gevoel, geen hartaanval te krijgen. Nee, ik moest niet bewegen omdat ik waus was, ik voelde me puur nuchter op mijn hart na. Ik dronk en at wat in de hoop dat ik me beter zou voelen maar dit hielp totaal niet. Verder bleef ik van buiten rustig maar van binnen ging ik kapot van angst. Iedere keer dat ik wat een woord uitsprak voelde ik me gelijk slechter. Toen begon 1 van mijn vrienden, knetterwaus, een sprintje te trekken, gewoon omdat dat spacend is als je waus ben. Toen een andere maat aan mij vroeg met hem een sprintje te trekken dacht ik eerst nee. Maar met tegenzin deed ik het toch. Eenmaal 100 meter verder stopten we en ik begon te hijgen als een gek. Toen ik eenmaal 5 keer flinke hijgen had genomen, je raad het nooit: Kaak vooruit, ogen wijd open en zoals altijd verstand op 0. Ik was plots knetter ver weg en heb de rest van de avond nergens meer last van gehad. Geen bijna-hartaanval gevoel meer en ik informeerde mijn vrienden meteen die natuurlijk zeiden dat ik het gelijk had moeten vertellen toen ik me k*t voelde. Op een wauze manier manier natuurlikl mezelf verontschuldigd en belooft dat ik het voortaan gelijk zou melden. Mijn conclusie is nu dat mijn hart veel te snel ging door de grote hoeveelheid MDMA. Doordat ik voor de rest nuchter bleef ademde ik ook als een nuchter persoon waardoor mijn hart te weinig zuurstof kreeg. Toen ik eenmaal flink begon te hijgen na dat sprintje kreeh mijn hart wel voldoende zuurstof waardoor het wauze effect in 1 keer opkomt. Dan gaat je kaak vooruit waardoor er per ademhaling genoeg zuurstof binnenkomt en je dus waus blijft. Het verklaart ook waarom het slechter ging als ik even stilstond of zat, want op dat soort momenten haalt een nuchter persoon minder adem terwijl ik meer nodig. Mocht je dit ook ooit overkomen raad ik je ten strengste af om dat sprintje ook te trekken, maar zet in plaats daarvan gewoon je kaak vooruit en blijf flinke teugen zuurstof innemen. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, Swietje420"
"Dit zou te verklaren kunnen zijn aan het feit dat white widow een sativa-soort is en haze (volgens mij) een indica-soort. Van sativa soorten krijg je een ander effect dan van de indica. Van sativa word je over het algemeen veel sneller lacherig en wat energieker dan indica soorten waar je heerlijk van kan spacen en slapen. Ieder mens heeft zijn eigen manier om op wiet te reageren en waarschijnlijk kun je zo verklaren waarom hij van haze het ene doet en van white widow het ander Tell me if I'm wrong."
"Beste DL'ers, Hier een trip-report van mijn tweede keer XTC. Ons groepje, bestaande uit 5 man, is niet zo van de feestjes waar tig man lawaai en onrust maken. We blijven altijd in de buurt van ons dorp en één van mijn maten en ik nemen altijd onze opgeladen speakers mee om vervolgens in de rustige omgeving een geschikte plek op te zoeken om gewoon lekker gek te doen. Op het moment van mijn tweede keer waren mijn vrienden al wat gevorderder in het gebruik van XTC en namen zij voorheen altijd "groene padjes (80 milli)". Omdat de lokale drugsdealer leeg was hebben we in een naburig dorp voor het eerst "witte domino's (180 tot 205 milli)" gehaald. Eenmaal gekocht (10 stuks, ieder 2) gelijk ingenomen en op de fiets 5 kilometer terug naar eigen dorp gegaan. We zijn op een plek gestopt waar er om ons heen bejaarde tehuizen stonden en in het midden van dat een bankje. Maak je geen zorgen om de oudjes, ze vinden het prima als wij daar zitten zolang we de troep maar opruimen. Precies na aankomst sloegen de domino's (ik nam 3 kwart, de rest 1 hele) in en we hebben daar zo'n dikke 20 minuten heerlijk lopen hakken, stampen, etc. Uiteindelijk waren we het daar wel zat en begonnen we maar gewoon ergens naar toe te lopen. Plots voelde ik me zo waus dat er geen nuttig woord meer uitkwam. Één van mijn maten vroeg mij hoe mijn speaker aan ging en ik brabbelde iets onverstaanbaars waarop ik besloot de stomste uitleg ooit te geven. Het enige wat ik zei was: 'Knop!" Dat hoor ik nog tot de dag van vandaag. We kwamen uiteindelijk uit aan de rand van het dorp. Een dijk met een onderdijk en aan die onderdijk ligt de plaatselijke voetbalvereniging. De voetbalvereniging leek ons eerst niet zo'n hele interessante plek om te hangen totdat we de tribune zagen. Even een houten hekje over en we stonden tussen de bankjes van de tribune te hakken, te stampen en te wausen. Toen ik een rugzak wilde oppakken waar mijn speaker inzat dacht ik dat de tas helemaal doorweekt was. Ik riep: "Wooooh!" Mijn vrienden natuurlijk gelijk naar mij vragen wat er was en ik zei dat de tas doorweekt was. Één van hen antwoordde: "Dat is het zweet aan je handen lul", waarop ik gelijk antwoordde: "Oh! Dan moet ik echt ff wat drinken!" Waus als we waren vertrokken we uiteindelijk naar een klein bos direct achter de voetbalvereniging. Het was weer dat houten hekje over en een 200 meter lang pad volgen. Het was ondertussen al pikdonker buiten toen we het bos ingingen. Het eerste deel van het bos was een smal paadje waar niemand elkaar kon zien. Ik dacht dat de vriend die naast me liep telkens van me af probeerde te lopen en daar werd ik dus pissig van. Toen ik hem dat vertelde begon die te lachen en zei hij dat hij al de hele tijd naast me liep. Een ander die achteraan de groep ligt begon het licht van zijn Samsung op knipperen te zetten en we spacede 'm met z'n allen de pan uit. Een fel zilverkleurig licht dat om de halve seconde aan/uit gaat en daarmee het hele bos verlicht. Zeker een aanrader! Toen we eenmaal dat paadje belopen hadden kwamen we in een grote "ruimte" terecht waar 6 rijen van laten we zeggen 40 bomen, allemaal plusminus 20 meter hoog. In het midden van die 6 rijen lag een pad waar we overheen liepen en zo'n 100 meter verderop, in het pikkedonker was er een uitgang te zien, die lag aan de zelfde onderdijk als de voetbalvereniging. Precies naast die uitgang stond een straatlantaarn waardoor we 100 meter verderop allemaal een klein lichtpuntje zagen. Toen heb ik hem voor het eerst echt hard gehallucineerd. Ik keek naar dat lichtpuntje en dacht dat ik Disneyland Parijs of de Efteling zag. Het leek in ieder geval op zo'n sprookjes toren en het licht dat door de bladeren heen kwam leek op allemaal touwen met lampjes eraan. Natuurlijk weet je dat dat komt door de drugs maar uiteindelijk begin je toch aan jezelf te twijfelen. Je probeert jezelf erop te concentreren totdat het uiteindelijk weer die normale uitgang komt, maar die komt telkens maar niet te voorschijn. Toen we eindelijk de uitgang naderde dacht een vriend dat er een witte vrachtwagen geparkeerd stond op die onderdijk, net naast de uitgang. Op precies diezelfde plek dacht ik dat er een stapel witte zandzakken lagen. Achteraf waren we het erover eens dat we allebei het witte licht van de lantaarn hadden gezien. Eenmaal suf, nog een beetje waus zijn we allemaal naar huis gegaan. Ik ging gelijk naar m'n slaapkamer en deed mijn mobiel aan de oplader en legde op mijn nachtkastje. Eenmaal met mijn ogen dicht in bed hallucineerde ik zo'n 10 keer achter elkaar dat ik op bed met mijn mobiel bezig was terwijl deze de hele tijd op mijn nachtkastje lag. Hoewel ik zeker wist dat ik niet telefoneerde gingen mijn handen telkens voor mijn hoofd, precies hetzelfde als dat ik normaal doe wanneer ik wel mijn mobiel gebruik op bed. De volgende ochtend was ik klaarwakker, hartstikke fit en heb ik teruggekeken op een heerlijke space avond."
"Wat ik altijd doe is constant, letterlijk constant, ieder moment dat het even kan op je mobiel naar de tijd kijken. Werkt voor mij best goed maar als je even vergeet te kijken lijkt de tijd al weer te vliegen."
"SmartieAndMe zei: Dat probeer ik juist ten alle tijden te voorkomen, ik laat m'n mobiel vaak gewoon thuis als ik naar feesten ga. Ik heb het gevoel dat ik alles mis als ik constant op mijn mobiel kijk Klik om te vergroten... Haha dat kan ook. Constant is ook niet wat ik bedoelde maar als je om de 10 minuten even kijkt krijg in ieder geval ik wel weer dat langzamere tijdsbesef terug"