#1
Na 3 kwartier zal de werking echt niet al helemaal weg zijn, kan me eerder voorstellen dat die dan nog moet beginnen
leipebaviaan zei:Ik heb wel begrip voor de 1 tot 1.5 mg per per kilo lichaamsgewicht, maar iedereen moet wel beseffen dat de huidige pillen vaak rond de 200mg zitten. Dat zou betekenen dat ik ongeveer maar een 1/3 mag pakken. 1/3 pil, is met alle respect, helemaal niets. Ik vraag me af of ik dat überhaupt wel ga merken. En dan nog, waarschijnlijk zakt het gevoel na anderhalf uur ook alweer weg. Wat heb je dan uberhaupt aan de XTC trip, kan je net zo goed niets nemen. XTC is het lekkerst als je rond de 1.5 tot 2 zit, dan werkt het gewoon 4-6 uur (mits op de juiste tijden bijpakt. Ik snap best dat je het veilig moet gebruiken, maar anderhalf uur op 1/3 pil gaan is gewoon totale bullshit.
Voor een vrouw is 1,5 pil, zeg maar 300mg, op een avond te veel ook te veel om nog lekker te gaan waarschijnlijk en al helemaal te veel als je geen schade wil oplopen, of je moet 150 kilo wegen ofzo.leipebaviaan zei:XTC is het lekkerst als je rond de 1.5 tot 2 zit
Joopiejo zei:Voor een vrouw is 1,5 pil, zeg maar 300mg, op een avond te veel ook te veel om nog lekker te gaan waarschijnlijk en al helemaal te veel als je geen schade wil oplopen, of je moet 150 kilo wegen ofzo.leipebaviaan zei:XTC is het lekkerst als je rond de 1.5 tot 2 zit
Leipebaviaan, 1/3 pil van een pil van 200mg is misschien wel sterk genoeg.. Je klinkt alsof je rekent in kwartjes of halfjes maar je moet rekenen in milligrammen MDMA. Als de richtlijnen zeggen dat een derde genoeg is, moet je dat niet negeren omdat een derde zo weinig lijkt.
Ik denk niet dat dat representatief is voor de gemiddelde gebruiker, ik denk dat de meeste mensen zulke hoge dosissen ook niet fijn vinden.leipebaviaan zei:In mijn omgeving is het in ieder geval heel normaal rond de 2/3 pillen te nemen, vrijwel niemand uitgezonderd.
Joopiejo zei:leipebaviaan zei:In mijn omgeving is het in ieder geval heel normaal rond de 2/3 pillen te nemen, vrijwel niemand uitgezonderd.
Maar hoeveel mg MDMA is dat?
Ik zelf gebruik meestal 80mg en ik weeg 60kg, dus dat is ff minder dan 1,5 per kilo lichaamsgewicht.
En ja ik heb wel eens mensen gezien die een halfje pakken over de hele avond, ik zelf namelijk de eerste paar keren.

Ik denk dat jij gewoon huge tolerantie heb,
de meeste mensen kunnen 600mg niet hebben.
Weet je nog ongeveer hoeveel je slikte toen je begon?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."