#1
Gebruik je in de tussentijd pep of coke?
Ja, behoorlijk veel pep de laatste maanden. Voornamelijk met uitgaan en festivals, zodra ik begin met drinken krijg ik altijd zin in speed. :P Vooral vanaf begin dit jaar is mijn gebruik daarin toegenomen. Maaarrr nu ondertussen al 3 week geen poeder meer aangeraakt.
Wat voelde je in het begin van 1,5-2,5 pil?
Ik geef toe, toen ik begon met MDMA ging ik hier echt extreem hard op. Dikke euforie, love shit gevoel, met iedereen praatje maken, gigantisch empathisch. Tegenwoordig als ik gebruik is het meer dat ik voor me gevoel lekker leip ben, lekker wazig, maar het échte échte gevoel krijg ik niet meer.