Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMet kwartjes werken

Met kwartjes werken

22 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gebruik je in de tussentijd pep of coke?
Klik om te vergroten...

Ja, behoorlijk veel pep de laatste maanden. Voornamelijk met uitgaan en festivals, zodra ik begin met drinken krijg ik altijd zin in speed. :P Vooral vanaf begin dit jaar is mijn gebruik daarin toegenomen. Maaarrr nu ondertussen al 3 week geen poeder meer aangeraakt. :tearsofjoy:

Wat voelde je in het begin van 1,5-2,5 pil?
Klik om te vergroten...

Ik geef toe, toen ik begon met MDMA ging ik hier echt extreem hard op. Dikke euforie, love shit gevoel, met iedereen praatje maken, gigantisch empathisch. Tegenwoordig als ik gebruik is het meer dat ik voor me gevoel lekker leip ben, lekker wazig, maar het échte échte gevoel krijg ik niet meer.
m
mb90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik moet eerlijk toegeven dat die paar keer per jaar dat ik XTC gebruik, ik ook ver over de 1,5mg/kg heen ga. Ik weeg pakweg 85kg, dus ik zou dan in totaal ongeveer 140mg mogen hebben, wat ongeveer neer komt op driekwart van een pil tegenwoordig. Als ik dan een keer naar een feest ga werk ik ook wel 2-3 pillen weg. Ik merk dan gewoon dat ik super lekker ga, ik ben dan niet helemaal van de wereld, misschien een tikkeltje waus, maar dat vind ik juist wel leuk :)

Ik denk dat je het een beetje kunt vergelijken met alcohol. Als je 3 biertjes drinkt op een avond zul je er geen schade aan over houden, maar de meeste mensen gaan hier ook ver overheen op een gezellige avond. Ik weet geen exacte getallen, maar volgens mij is er voor alcohol een vergelijkbare regel. Het is gewoon je eigen keuze of je je aan die regel houdt.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind mezelf echt niet leuk meer als ik 2-3 pillen op zou hebben. Ik ben nooit verder gekomen dan 2, dat was wel eenmalig. Ik gebruik normaal 1 pil max en deed het laatst heerlijk op een halve dus dat is wel zeker mogelijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."