Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, Ik ben van plan om mijn volgende feestje met kwartjes te gaan werken zodat de inklapper minder heftig is. Nou was ik van plan om het zo te doen 00:45 kwart 01:30 kwart 02: 15 kwart 03:00 half Ik voel er alleen nooit echt iets van (of maar heel kort) wanneer ik enkel een kwartje neem en daarom vraag ik me af of dat de werking van het eerste kwartje misschien al voor een deel over is voordat ik het volgende kwartje neem en dan helemaal niks voel van de eerste kwart dus dat dat dan eigenlijk zonde zou zijn. Hoe denken jullie hierover? Alvast bedankt."