#1
Weet er iemand toevallig waar ik Bromazepam kan bestellen zonder recept, heb ze een tijdje gehad maar krijg ze niet meer en zou ze toch nog graag heel willen hebben.
Wie weet wat.![:sunglasses:]()
Wie weet wat.
Afghaan-Gek zei:als je toch al gevaarlijke recepten verzamelt:
hier volgen recepten waar ik GEEN verantwoordelijkheid van zou durven opeisen, simpelweg omdat ze te DOM zijn.
-natterman rood extra sterk.
neem een driedubbele volwassendosis.wacht 1 uur (!) , en drink er een beetje (!) drank bij
er zitten wat codeine restanten in deze hoestdrank, + een compenserend peppend stofje.
Eenmaal in je bloedbaan zal je met een borrel al wel behoorlijk een cocktail in je blod hebben...Pas op met deze combo!!-alcohol en opium derivaten staan erom bekend bedriegend snel "erin te hakken".
Vele rocksterren zijn al expirimenterend het hoekje omgegaan omdat ze dit niet wisten .
Geen van allen zal zo dom zijn geweest om er ook zoveel suiker bij te drinken.
--------
-1 rohypnol-tablet ( al jaaaren niet meer gezien)
-1 glas rode wijn
ik weet dat dit een belachelijk sterke combo is..ik raad je aan om hele kleine slokjes te sippen tot je "iets " voelt- deze combo schijnt onder bruin gebruikers vroeger favoriet te zijn geweest , omdat het effect zo sterk leek op echte heroine.
ben te lui om ernaar te googelen , misschien is het niet eens meer in nederland zonder recept te krijgen / of uit handel / geen idee
----
ritalin snuif :
zeer dom en gevaarlijk .
-het is echter wel belangrijk dat ALS je zo debiel bent dit te doen , dat je dan de sterke 50mg versie neemt.
De 10 mg Methylfenidaat tabletten zijn verhoudingsgewijs nog veel slechter om in je neus te raggen.Teveel vulstof.Teveel materiaal dat eigenlijk niet in je neusslijmvlies thuishoort.
( het tablet wordt zo klein mgelijk gemaakt , en gesnoven.De tabletten in zijn geheel snuiven is natuurlijk nog dommer dan gecrushed snuiven)
Ritalin snuiven is gevaarlijk.
Niet als in :Je kan teveel snuiven, in paniek raken en onder een bus komen - maar je kan vooral in combinatie met stress en /of andere drugs contact met werkelijkheid stevig uit het oog raken.
ik hoop dat ik je hiermee in heb laten zien dat het "flashen" met medicatie DOM IS


Met een flash bedoel ik niet trippen ofzo hévogel zei:kan je niet gewoon beter LSD nemen,, dan weet je zeker dat je geen chromosomen afbreekt,,
flashsvan welke farma ceutica ga je flashen ?
kan je ook zeggen van welke ,moeilijk te krijgen farma's je kan flashen , ?
) echt niet zo veel doen (nja een beetje sloom en misselijk
)..Ze zouden het anders niet zomaar verkopen denk ik 
Dus jij beweert dat Lexotan (=bromazepam) sterker is dan o.a. rohypnol (=flunitrazepam)?Flunitrazespeed zei:vraag eerst lexotan 12mg en alst ni lukt bouwt ge af naar rohypnol, valium, zolpidem, loramet, ...
just try and see![]()
Martijn. zei:Dus jij beweert dat Lexotan (=bromazepam) sterker is dan o.a. rohypnol (=flunitrazepam)?
Ik heb er heel wat gehad, rohypnol niet. Maar dat is zo'n typische knock-outer... heb je in mijn ogen weinig aan. Misschien bedoelt Flunitrazespeed te zeggen dat 'ie bromazepam lekkerder vindt dan flunitrazepam. Dat kan ik me dan goed voorstellen.ronnai zei:Martijn. zei:Dus jij beweert dat Lexotan (=bromazepam) sterker is dan o.a. rohypnol (=flunitrazepam)?
Rohyphnol is sowieso overrated vind ik. Maar het is sowieso sterker dan bromazepam.
Maar goed ieder lichaam reageert anders dus het blijft het een beetje persoonsgebonden.

Martijn. zei:Ik heb er heel wat gehad, rohypnol niet. Maar dat is zo'n typische knock-outer... heb je in mijn ogen weinig aan. Misschien bedoelt Flunitrazespeed te zeggen dat 'ie bromazepam lekkerder vindt dan flunitrazepam. Dat kan ik me dan goed voorstellen.ronnai zei:Martijn. zei:Dus jij beweert dat Lexotan (=bromazepam) sterker is dan o.a. rohypnol (=flunitrazepam)?
Rohyphnol is sowieso overrated vind ik. Maar het is sowieso sterker dan bromazepam.
Maar goed ieder lichaam reageert anders dus het blijft het een beetje persoonsgebonden.
dit geheel terzijde Codeïne is enkel op voorschrift. Ik heb dafalgan met codeïne in Spanje moeten kopen. Is het dan enkel in hoestsiroop vrij verkrijgbaar ?murdock zei:vraag bij de apoheek naar bronchodine (codeine hoestiroop) of codenthyline (ethylmorfine tabletten) dit is wel alleen in belgie denk ik.
buzzrider zei:Codeïne is enkel op voorschrift. Ik heb dafalgan met codeïne in Spanje moeten kopen. Is het dan enkel in hoestsiroop vrij verkrijgbaar ?murdock zei:vraag bij de apoheek naar bronchodine (codeine hoestiroop) of codenthyline (ethylmorfine tabletten) dit is wel alleen in belgie denk ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."