Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMakkelijk te krijgen pharmaflashs

Makkelijk te krijgen pharmaflashs

43 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DeugnietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet er iemand toevallig waar ik Bromazepam kan bestellen zonder recept, heb ze een tijdje gehad maar krijg ze niet meer en zou ze toch nog graag heel willen hebben.
Wie weet wat. :sunglasses:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Afghaan-Gek zei:
:grin: als je toch al gevaarlijke recepten verzamelt:
hier volgen recepten waar ik GEEN verantwoordelijkheid van zou durven opeisen, simpelweg omdat ze te DOM zijn.

-natterman rood extra sterk.
neem een driedubbele volwassendosis.wacht 1 uur (!) , en drink er een beetje (!) drank bij
er zitten wat codeine restanten in deze hoestdrank, + een compenserend peppend stofje.
Eenmaal in je bloedbaan zal je met een borrel al wel behoorlijk een cocktail in je blod hebben...Pas op met deze combo!!-alcohol en opium derivaten staan erom bekend bedriegend snel "erin te hakken".
Vele rocksterren zijn al expirimenterend het hoekje omgegaan omdat ze dit niet wisten .
Geen van allen zal zo dom zijn geweest om er ook zoveel suiker bij te drinken.
--------
-1 rohypnol-tablet ( al jaaaren niet meer gezien)
-1 glas rode wijn

ik weet dat dit een belachelijk sterke combo is..ik raad je aan om hele kleine slokjes te sippen tot je "iets " voelt- deze combo schijnt onder bruin gebruikers vroeger favoriet te zijn geweest , omdat het effect zo sterk leek op echte heroine.

ben te lui om ernaar te googelen , misschien is het niet eens meer in nederland zonder recept te krijgen / of uit handel / geen idee

----

ritalin snuif :
zeer dom en gevaarlijk .
-het is echter wel belangrijk dat ALS je zo debiel bent dit te doen , dat je dan de sterke 50mg versie neemt.
De 10 mg Methylfenidaat tabletten zijn verhoudingsgewijs nog veel slechter om in je neus te raggen.Teveel vulstof.Teveel materiaal dat eigenlijk niet in je neusslijmvlies thuishoort.
( het tablet wordt zo klein mgelijk gemaakt , en gesnoven.De tabletten in zijn geheel snuiven is natuurlijk nog dommer dan gecrushed snuiven)

Ritalin snuiven is gevaarlijk.
Niet als in :Je kan teveel snuiven, in paniek raken en onder een bus komen - maar je kan vooral in combinatie met stress en /of andere drugs contact met werkelijkheid stevig uit het oog raken.

ik hoop dat ik je hiermee in heb laten zien dat het "flashen" met medicatie DOM IS
Klik om te vergroten...



Ik heb 2 jaar elke dag relatine gesnoven, buiten gewichtsverlies en insomnia niet veel van nadelen gemerkt...

Alleen geraakt je lever er zeer fucked up van, dat blijkt nu uit een bloedstaal dat van mij onderzocht is, ook moet ik een bezoek brengen aan de cardioloog morgen, maarja, ik heb dan ook dagelijks gesnoven voor lange tijd dus dan is dat wel vrij normaal veronderstel ik.

Slikken is veel zaliger eigenlijk, maar dan moet je wel wat geduld hebben. En geef toe, het heeft iets dat snuiven :wink: :rock:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jooo iedereen,

Ik zou wel graag ne keer een flashke doen op gewone medicijnen,
maar ik heb nog niet veel ervaring hiermee.

Wat zijn de tofste medicijnen waarop je kunt flashen en die
makkelijk te verkrijgen zijn.


:wave:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het enige waar ik nu aan kan denken is DXM. Voor andere pharmaflashes zal je toch een doktersvoorschrift nodig hebben.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
kan je niet gewoon beter LSD nemen,, dan weet je zeker dat je geen chromosomen afbreekt,,

flashs :confused: van welke farma ceutica ga je flashen ?
kan je ook zeggen van welke ,moeilijk te krijgen farma's je kan flashen , ?
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#6
vogel zei:
kan je niet gewoon beter LSD nemen,, dan weet je zeker dat je geen chromosomen afbreekt,,

flashs :confused: van welke farma ceutica ga je flashen ?
kan je ook zeggen van welke ,moeilijk te krijgen farma's je kan flashen , ?
Klik om te vergroten...
Met een flash bedoel ik niet trippen ofzo hé :grin:
Gewoon een avondje scheef gaan...
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Naast hoestdrank/hoestcapsules met DXM heb je ook spul dat codeine bevat. Dat is naar mijn weten ook vrij verkrijgbaar. Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber van die hoestrotzooi. Je moet al flink veel nemen wil je echt een recreatief effect krijgen, dat kan toch nooit gezond zijn? Ik heb me er zelf nooit zo in verdiept, gewoon omdat het me niet boeit. Maar ik raad je aan om toch 'ns goed te googelen voordat je eraan begint.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb ik gedaan hopelijk is de info op http://www.yojax.com/site/?id=dxm te vertrouwen :grin:

http://www.yojax.com/site/img/daro_retard.jpg
f
flowLid
01-01-2024, 00:00
#9
DXM is vrij verkrijgbaar, vraag naar Dextrometorphan (is niet zeker juist geschreven.) maar het zit in hoestpillekes. Codeïne is alleen nog op voorschrift verkrijgbaar, maar met een beetje geluk kan je bij de dokter wel zo'n hoestsiroop voorgeschreven krijgen. Symptomen: heel pijnlijke keel en veel hoesten. Rook veel op voorhand en hoest u keel rood, anders gaat dat niet pakken...
Ah hoor ook eens voor pillen tegen narcolepsie. Ik ben de naam vergeten, maar daar zit ephedra in... heeeel aangenaam effect!
Veel succes!
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoestdrank met codeine is gewoon te verkrijgen zonder recept gewoon apotheek of drogist.
Natterman bronchicum daar zit dus codeine in per dosering van 5 ml 2.5mg codeinefosfaathemihydraat dit komt overeen met 1,85 mg codeine.
Ik heb het zelf ook wel eens gebruikt maar je word er behoorlijk misselijk van voor de rest word je erg sloom 20 ml genomen.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
De ervaring leert mij toch dat DXM en aanverwanten (wtf codeïne --> scheef gaan? :rolleyes: ) echt niet zo veel doen (nja een beetje sloom en misselijk :kots: )..Ze zouden het anders niet zomaar verkopen denk ik :wink:
Het beste vrij verkrijgbare (in België) is dan nog nustasium met diphenhydramine (7 euro voor 20caps) maar reken maar op 10 caps per keer voor een effect..

Je zal er toch een doktersbezoek voor moeten overhebben als je goeie farma wilt..kom dan niet met een lulverhaal af maar zeg gewoon wat je wilt en als het niet lukt zijn er nog genoeg om te probere...
vraag eerst lexotan 12mg en alst ni lukt bouwt ge af naar rohypnol, valium, zolpidem, loramet, ...
just try and see :smoke:
m
murdockLid
01-01-2024, 00:00
#12
vraag bij de apoheek naar bronchodine (codeine hoestiroop) of codenthyline (ethylmorfine tabletten) dit is wel alleen in belgie denk ik.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Flunitrazespeed zei:
vraag eerst lexotan 12mg en alst ni lukt bouwt ge af naar rohypnol, valium, zolpidem, loramet, ...
just try and see :smoke:
Klik om te vergroten...
Dus jij beweert dat Lexotan (=bromazepam) sterker is dan o.a. rohypnol (=flunitrazepam)?
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Martijn. zei:
Dus jij beweert dat Lexotan (=bromazepam) sterker is dan o.a. rohypnol (=flunitrazepam)?
Klik om te vergroten...

Rohyphnol is sowieso overrated vind ik. Maar het is sowieso sterker dan bromazepam.
Maar goed ieder lichaam reageert anders dus het blijft het een beetje persoonsgebonden.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ronnai zei:
Martijn. zei:
Dus jij beweert dat Lexotan (=bromazepam) sterker is dan o.a. rohypnol (=flunitrazepam)?
Klik om te vergroten...

Rohyphnol is sowieso overrated vind ik. Maar het is sowieso sterker dan bromazepam.
Maar goed ieder lichaam reageert anders dus het blijft het een beetje persoonsgebonden.
Klik om te vergroten...
Ik heb er heel wat gehad, rohypnol niet. Maar dat is zo'n typische knock-outer... heb je in mijn ogen weinig aan. Misschien bedoelt Flunitrazespeed te zeggen dat 'ie bromazepam lekkerder vindt dan flunitrazepam. Dat kan ik me dan goed voorstellen.
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb wel rohypnol gehad en vond het eigenlijk niet bijzonder, moest er altijd wel wat anders bijpakken om in slaap te komen.
Maar goed ik heb ook een vrij hoge benzo tolerantie, denk dat het daar eerder mee te maken heeft. Van 12 mg bromazepam kijk ik ook niet echt veel anders :P :rolleyes:
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Martijn. zei:
ronnai zei:
Martijn. zei:
Dus jij beweert dat Lexotan (=bromazepam) sterker is dan o.a. rohypnol (=flunitrazepam)?
Klik om te vergroten...

Rohyphnol is sowieso overrated vind ik. Maar het is sowieso sterker dan bromazepam.
Maar goed ieder lichaam reageert anders dus het blijft het een beetje persoonsgebonden.
Klik om te vergroten...
Ik heb er heel wat gehad, rohypnol niet. Maar dat is zo'n typische knock-outer... heb je in mijn ogen weinig aan. Misschien bedoelt Flunitrazespeed te zeggen dat 'ie bromazepam lekkerder vindt dan flunitrazepam. Dat kan ik me dan goed voorstellen.
Klik om te vergroten...


ja ik vind bromazepam (wel alleen lexotan, niet de generische, weet ook niet waarom) veeeel lekkerder dan rohypnol..alleen al omdat rohypnol na een paar dagen innemen nogmaar 5 minuutjes eventjes opkomt en dan weer weg is en uiteindelijk zit je hele stripjes tegelijk te slikken op een avond..misschien ligt het aan mij ofzo :)
slechts 1 goede manier om rohypnol te nemen volgens mij : combo van speed, rohypnol, bruine tequila en dan een lekker technofeestje..hmmm krijg er al bijna ne stijve lul van alsk aan die tijden terugdenk :rolleyes: dit geheel terzijde :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#18
vanavond een aantal brometazepam 6mg proberen. ik mix ze natuurlijk met een aantal rivotrils 0.5 mg. weet laters meer te zeggen :d

zou het trouwens te combineren vallen met keet ? heb hier precies wat schrik van
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
murdock zei:
vraag bij de apoheek naar bronchodine (codeine hoestiroop) of codenthyline (ethylmorfine tabletten) dit is wel alleen in belgie denk ik.
Klik om te vergroten...
Codeïne is enkel op voorschrift. Ik heb dafalgan met codeïne in Spanje moeten kopen. Is het dan enkel in hoestsiroop vrij verkrijgbaar ?
t
tramadolLid
01-01-2024, 00:00
#20
buzzrider zei:
murdock zei:
vraag bij de apoheek naar bronchodine (codeine hoestiroop) of codenthyline (ethylmorfine tabletten) dit is wel alleen in belgie denk ik.
Klik om te vergroten...
Codeïne is enkel op voorschrift. Ik heb dafalgan met codeïne in Spanje moeten kopen. Is het dan enkel in hoestsiroop vrij verkrijgbaar ?
Klik om te vergroten...

Ja in hoest siroop is het zonder recept te verkrijgen is dan ook een zeer lage dosering voor alle andere spullen waar codeine in zit heb je een recept nodig.
Ik vind persoonlijk codeine niet echt een aanrader je word er erg sloom van (vervelend sloom) maar ja er zullen ook personen zijn die het wel lekker vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."