Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"papavers kan je ook vers gebruiken. @ nvstoned, waarom dat hele gedoe met bevriezen? je maakt er beter gewoon thee van en voeg wat citroensap toe, werkt het beste. ps: pas wel op dat het water niet meer dan 85° C is anders word de morfine afgebroken."
"thee werk heel goed, pas op voor overdosering"
"uiteraard"
"Mijn ervaring met lorazepam: ik kreeg van de huisarts en nog een andere arts een doos temesta 50 2,5mg totaal 100 tabletten als ik thuiskwam direct 10mg ingenomen, het effect was lekker verdoofd maar ik kon bijna niet meer op mijn benen staan... ik had met die 2 dozen nog ong 5 dagen gedaan en die 5 dagen waren 1 grote blackout... niet zo fijn die week. maar als je normaal doseert is lorazepam heerlijk als iemand nog ervaringen heeft ik ben ook zeer benieuwd naar flunitrazepam en clonazepam..."
"ik had laatst ook terug benzo en alcohol gemixt. het was 30mg diazepam en 2.5mg lorazepam en 1 zwaar kasteelbier of zoiets, maar het bizarre was dat ik er bijna niets van voelde ik had op die moment wel een enorme agressie, aanval dus misschien daarmee ofzo in ieder geval te bizar... mss tolerantie ofzo..."
"vraag bij de apoheek naar bronchodine (codeine hoestiroop) of codenthyline (ethylmorfine tabletten) dit is wel alleen in belgie denk ik."
"ZEER VERSLAVEND! maar tocch warm water op tot het kookt en laatdan fakoelen 2min. ong dan alles er in gooien en geleidelijknaan opdrinkrn. voor mij was 25 bolllen al een heftige ervaring zeke nog cit'oensap bijvoegen verst'eerkt het effectvhefigh"
"you lucky sob is wrs in zeeland... moest ik van jou zijn ik zou met hele vuilniszakken naardaar gaan om de pods te plukken en daarna thee van te zetten, of thee laten uitdampen en daarna oproken."
"wijze beslissing"
"Ik zou in ieder geval geen medicatie via internet bestellen, namellijk je weet nooit wat ze er bij doen..., en ze kunnen alles faken! als je al diazepam via de arts krijgt zou ik dat gewoon blijven doen. en te weinig? ga dan naar meerdere dokters inde buurt"