#1
heb een zeer positieve ervaring gehad daar. Goed en vriendelijk ontvangen en na een dag had ik al een smsje met het resultaat. Was wel 40mg minder dan verwacht maar geen andere troep erin. Volgende keer zal ik het zeker weer laten testen.
Lijkt me een verstandig plan!tt1308 zei:Toch maar overwegen om dat ene feestje over te slaan met een pilletje en overstappen op de sterke drank dan. Wil niet iets forceren en een hoge dosis nodig te hebben.
tt1308 zei:Toch maar overwegen om dat ene feestje over te slaan met een pilletje en overstappen op de sterke drank dan. Wil niet iets forceren en een hoge dosis nodig te hebben.

Niet altijd, sommige afdelingen vragen een kleine bijdrage maar dat is meestal maar een paar euro. Niets vergelijkbaar met de kosten die de overheid ervoor maaktKeazer zei:Testen kan je gratis doen en dat pilletje zal je niet terug krijgen ben ik bang.


De voorwaarden om drugs te laten testen bij een testcentra staan gewoon online. Daarin staat niets vermeld omtrent nationaliteit. Zou een beetje vreemd zijn natuurlijk. Enige relevante voorwaarde is dat de drugs aangekocht zijn in Nederland. Dit dus gewoon altijd vertellen. Dan voorzie ik weinig problemen.tt1308 zei:Toch maar overwegen om dat ene feestje over te slaan met een pilletje en overstappen op de sterke drank dan. Wil niet iets forceren en een hoge dosis nodig te hebben.
Ik heb een Nederlands paspoort dus dat moet niet echt een probleem zijn om te bewijzen dat ik het in Nederland zou kunnen hebben gekocht.
Morge dan maar even langs gaan en hopen dat ze hem direct kunnen laten testen en niet hoeven op te sturen.
Nouja, heel vreemd zou dat niet zijn, de Nederlandse overheid fundeert namelijk vies veel geld voor deze testen en als "buitenlanders" daar gebruik van maken kunnen "Nederlanders" minder testen.dubbel0seven zei:Zou een beetje vreemd zijn natuurlijk.
Ja en alle Chinezen lijken op elkaar zeker? (Excuses aan Chinezen die dit lezen) :PSmartieAndMe zei:Sja mensen aan de nederlandse kant van de grens praten bijna hetzelfde.
Het gaat er om of de drugs is aangekocht in Nederland. Koop jij als belg drugs in Nederland dan kun je dit gewoon laten testen. Nationaliteit van de persoon doet er weinig toe. Als "buitenlander" laat hij toch nog steeds Nederlandse drugs testen. Drugs aangekocht in België kan niet worden getest.Fool zei:Nouja, heel vreemd zou dat niet zijn, de Nederlandse overheid fundeert namelijk vies veel geld voor deze testen en als "buitenlanders" daar gebruik van maken kunnen "Nederlanders" minder testen.dubbel0seven zei:Zou een beetje vreemd zijn natuurlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."