Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc laten testen in nl als buitenlander

xtc laten testen in nl als buitenlander

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
tt1308Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heb een zeer positieve ervaring gehad daar. Goed en vriendelijk ontvangen en na een dag had ik al een smsje met het resultaat. Was wel 40mg minder dan verwacht maar geen andere troep erin. Volgende keer zal ik het zeker weer laten testen.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#2
SmartieAndMe zei:
Sja mensen aan de nederlandse kant van de grens praten bijna hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Ja en alle Chinezen lijken op elkaar zeker? (Excuses aan Chinezen die dit lezen) :P
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
dubbel0seven zei:
Zou een beetje vreemd zijn natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Nouja, heel vreemd zou dat niet zijn, de Nederlandse overheid fundeert namelijk vies veel geld voor deze testen en als "buitenlanders" daar gebruik van maken kunnen "Nederlanders" minder testen.
Klik om te vergroten...
Het gaat er om of de drugs is aangekocht in Nederland. Koop jij als belg drugs in Nederland dan kun je dit gewoon laten testen. Nationaliteit van de persoon doet er weinig toe. Als "buitenlander" laat hij toch nog steeds Nederlandse drugs testen. Drugs aangekocht in België kan niet worden getest.

Daarbij is de Nederlandse overheid wel gewend om vies veel geld te spenderen aan "buitenlanders". Zelfs als wij "Nederlanders" daar onder te lijden hebben. So whats new? :tearsofjoy:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je dat smsje dan ontvangen op een nederlands nummer? Als ik het nou ook wil gaan doen, kan ik dan in nederland een prepaid nederlands nummer hier in belgie gebruiken?
t
tt1308Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb de gsm van mijn moeder gebruikt omdat die een nl nummer heeft omdat ik op safe wou spelen. Maar je kunt ook een prepaid kaart in nl kopen en in belgie gebruiken.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#6
tt1308 zei:
Ik heb de gsm van mijn moeder gebruikt omdat die een nl nummer heeft omdat ik op safe wou spelen. Maar je kunt ook een prepaid kaart in nl kopen en in belgie gebruiken.
Klik om te vergroten...

Hahaha, geweldig! Dus je gebruikt je moeders telefoon om een smsje te ontvangen waarin staat op hoeveel % je drugstest is. Gedurfd :sunglasses: of je moeder weet ervan :grin:
t
tt1308Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik woon al alleen maar mijn moeder weet ervan omdat ik met haar ook al eens spacecake heb gedaan en vrij open over die dingen kan praten. Best wel chill eigenlijk.
t
tt1308Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo iedereen

ik had een vraag over het testen van xtc. Ik heb nu een kleine persoonlijke voorraad in huis nadat ik begin deze maand mijn eerste xtc pil had genomen (2x een halve) op bassleader waar ik het beste feestje van mn leven heb gehad. had het 2 weken geleden nog een keer genomen op een kleinschalig feestje met een iets minder effect in het begin. Daarom wil ik de volgende keer weten wat er exact in zit wat ik neem.

Ik woon in belgie net over de grens en heb dan mijn xtc ook hier in het dorp van een vriend. Willen ze die dan nog testen in nederland omdat ik las dat ze alleen maar de drugs van de nederlandse markt testen. En is er een soort van vergoeding die je moet betalen en of ik dan die ene pil nog terug krijg als ik die laat testen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey, als je onze vrolijke vrienden bij het testcentrum niet verteld dat je het in Belgie gekocht hebt, denk ik dat ze het gewoon gaan testen. (Niet een té vlaams accent opzetten)

De pil krijg je terug als hij in het systeem staat, anders sturen ze hem op en ben je het kwijt. Deze service is gratis.

Ik zou wel oppassen met je gebruik, het valt héél erg aan te raden om tussen elke keer XTC minstens 3 maanden te laten. Als je veel frequenter gaat gebruiken gaat het magische, empathogene effect eraf, krijg je gigantische katers, wordt je alleen maar vaag en kan dit behoorlijke hersenschade opleveren met alle gevolgen van dien. :wink:
t
tt1308Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt voor de info.
De eerste keer maar 2x een halfje genomen van in totaal 200mg en 2 weken later 100-150 mg wat niet zo veel is denk ik. Ik had ook niet de bijwerkingen die mijn vrienden hadden die hun smsjes niet meer konden lezen en ik nog allemaal wel.

Maar de volgende keer dat ik zal gebruiken is pas over een maand dus dan zit er 1,5 maand tussen wat dicht tegen de 2-3 maanden aangewezen pauzen zit. Maar ik zal wel proberen die 2-3 maanden regel toe te passen. Weet dat da het beste is voor mijn gezondheid .
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, 1.5 maand zit niet dicht bij de 3 maand. Daarnaast is 200 milligram niet al een 'maar', maar dat is al meer dan een gezonde hoeveelheid. :P (Aangeraden wordt (voor heren) 1.5-2 milligram per kilo lichaamsgewicht, voor de dames slechts 1-1.5)

Raad je echt aan om minstens die 3 maanden gelijk al aan te houden, je gaat anders ook echt heel snel het effect voor jezelf verpesten.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Idd ik sluit me aan bij wat fool zegt. De pilletjes van deze tijd gaan meestal rond de 200mg en ook al klappers tot 350mg, ik ben zelf belg en in het uitgaansleven ben ik dit jaar al gekke drukken tegengekomen en vooral heel schoon. Het is normaal dat je de 2de keer minder gaat voelen, verschillende factoren kunnen dat beïnvloeden zoals maaltijd, tijdstip maaltijd, serotoningehalte (vooral bij te snel na elkaar gebruiken),... Als je het echt kort op elkaar wil nemen moet je meer gaan nemen voor hetzelfde effect. Is je serotonine op dan ga enkel nog de speedy amfetamine effecten voelen. Dat is niet aan te raden, het maakt enkel je hersenen kapot.

Beste is altijd testen voor gebruik.
In belgie is er ook al mogelijkheid tot testen in brussel maar hoe het daar in zen werk gaat kan ik jou niet vertellen. Er is een site over in het frans. Zelf laat ik altijd testen via nederlandse kennissen, door de jaren heen een goede band opgebouwd met de buren, vertrouw ook meer op de hun TC's dan 1 lokale in brussel waar ik niet in het nederlands contact kan opnemen.

Trouwens fool meen je dat? mij als echte west vlaming, de gemiddelde nederlander begrijpt me half als ik A.N. praat, denk niet dat ik een kans maak. :flushed:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tja, als jij je voor kunt doen als een Nederlander uit brabant zal dat vast wel goed gaan denk ik? Weet eerlijk gezegd niet 100% hoe streng ze zijn, maar als jij kunt faken dat je Nederlands bent zie ik niet hoe ze dat kunnen doorzien. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sja mensen aan de nederlandse kant van de grens praten bijna hetzelfde. Je kunt het in ieder geval proberen maar dan moet je in ieder geval zeggen dat je het in Nederland gekocht hebt en dat je dus randje Nederland woont... En uiteraard niet met een Belgisch telefoonnummer voor het resultaat bellen, dat zullen ze niet leuk vinden :wink:

De pil mag je in principe nooit houden. Meestal als ze hem herkennen gaat ie alsnog naar het lab.

Soms betaal je een vergoeding maar dat scheelt per regio. Hier in de buurt is het bijvoorbeeld gratis maar in Amsterdam betaal je (uit mijn hoofd) 2,50 per sample
t
tt1308Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Toch maar overwegen om dat ene feestje over te slaan met een pilletje en overstappen op de sterke drank dan. Wil niet iets forceren en een hoge dosis nodig te hebben.

Ik heb een Nederlands paspoort dus dat moet niet echt een probleem zijn om te bewijzen dat ik het in Nederland zou kunnen hebben gekocht.
Morge dan maar even langs gaan en hopen dat ze hem direct kunnen laten testen en niet hoeven op te sturen.
K
KeazerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Testen kan je gratis doen en dat pilletje zal je niet terug krijgen ben ik bang.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
tt1308 zei:
Toch maar overwegen om dat ene feestje over te slaan met een pilletje en overstappen op de sterke drank dan. Wil niet iets forceren en een hoge dosis nodig te hebben.
Klik om te vergroten...
Lijkt me een verstandig plan! :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
tt1308 zei:
Toch maar overwegen om dat ene feestje over te slaan met een pilletje en overstappen op de sterke drank dan. Wil niet iets forceren en een hoge dosis nodig te hebben.
Klik om te vergroten...

Lijkt me idd het verstandigst, doe rustig je pauze uit, zo behoud je ook het euforische gevoel dat je zoekt in de pilletjes :rock:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Keazer zei:
Testen kan je gratis doen en dat pilletje zal je niet terug krijgen ben ik bang.
Klik om te vergroten...
Niet altijd, sommige afdelingen vragen een kleine bijdrage maar dat is meestal maar een paar euro. Niets vergelijkbaar met de kosten die de overheid ervoor maakt :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien wat pijnlijk om te zeggen hier, maar ik heb nog nooit een pil laten testen. En tot nu toe is t altijd goed gegaan. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."