Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC avondje thuis.

XTC avondje thuis.

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus dit weekend ga ik thuis XTC pakken met nog iemand thuis.
Ik had een vraag wat kan je thuis bv. doen als je onder invloed bent.
Ik heb gehoord een douche of bad dat het zalig is of een wandeling door het bos misschien.
Ik hoop dat jullie nog wat tips of aanraders hebben voor dit weekend.
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#2
transformated zei:
Dus dit weekend ga ik thuis XTC pakken met nog iemand thuis.
Ik had een vraag wat kan je thuis bv. doen als je onder invloed bent.
Ik heb gehoord een douche of bad dat het zalig is of een wandeling door het bos misschien.
Ik hoop dat jullie nog wat tips of aanraders hebben voor dit weekend.
Klik om te vergroten...
Goede space muziek is onmisbaar, bv progressive, goa of trance. Wandeling door het bos lijkt me niet echt iets voor X, toevallig was er enige tijd geleden iemand die zei dat die met een paar mensen ergens in een bos X had genomen en dat die weinig had gemerkt van de X. Met X kun je het beste gewoon opgaan in de muziek en verder niet teveel andere dingen doen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een wandeling in het bos of het park vind ik nochtans wel kicken :grin: Maar het is leuker in de zomer als de nacht warmer is, nu kan het tegenvallen door kou of regen.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb juist me piek bereikt :) zal straks nog 2de snoepje nemen ben nu aant gamen :)
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
plezier ben je alleen?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Avond is nog goed verlopen heb nog een 3 xtc genomen.
ja was alleen maar kan er ook alleen van genieten zolang ik muziek heb :)
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dus begrijp ik goed dat je er 4 naar binnen geknikkerd hebt...? :openmouth:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hopelijk waren dat 50mg pillen en geen 200+ klappers
Zoveel om je in te lezen alleen al op dit forum en nog onverantwoord 3/4 stks gaat slikken, goed bezig :rock:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb er 3 genomen maar dit gebeurd niet zoveel op feestjes hou ik het meestal bij 2.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
transformated zei:
Heb er 3 genomen maar dit gebeurd niet zoveel op feestjes hou ik het meestal bij 2.
Klik om te vergroten...

Heb je die getest of enig idee hoeveel mg er in je pillen zat?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tekzor668 zei:
transformated zei:
Heb er 3 genomen maar dit gebeurd niet zoveel op feestjes hou ik het meestal bij 2.
Klik om te vergroten...

Heb je die getest of enig idee hoeveel mg er in je pillen zat?
Klik om te vergroten...


Het waren paarse batterijen naar schijnt 180-200mg .
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
transformated zei:
Tekzor668 zei:
transformated zei:
Heb er 3 genomen maar dit gebeurd niet zoveel op feestjes hou ik het meestal bij 2.
Klik om te vergroten...

Heb je die getest of enig idee hoeveel mg er in je pillen zat?
Klik om te vergroten...


Het waren paarse batterijen naar schijnt 180-200mg .
Klik om te vergroten...

Dus 3 x 180 is een vette dosis van 540mg. Ga niet meer zo ver man, het verpest je M-gevoel, hersenen, lichaam :wink:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik weet het heb het vroeger misbruikt maar heb wel me lesje geleerd een paar maanden geleden. Ik ga wachten tot nieuwjaar voor te nemen. Ben de xtc toch wat beu geworden de laatste tijd.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat zijn zelfs geen 3 maanden, nog geen 2. :')
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja weet ik maar nieuwjaar wil ik toch wel doen. Dan ga ik zeker 2 maanden wachten.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Klinkt als een verstandige kerel.....
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lekker leip gaan joh gek, goed voor de hersenen ook. :sunglasses:
h
haan33Lid
01-01-2024, 00:00
#18
de schade die XTC op de hersenen heeft is zwaar overschat :wink:
knal meestal ook 4 van die batterijen elke 3 weken
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, want jij hebt hersenschade lopen meten bij je hersenen? Vind ik een nogal kort door de bocht getrokken conclusie.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
haan33 zei:
de schade die XTC op de hersenen heeft is zwaar overschat :wink:
knal meestal ook 4 van die batterijen elke 3 weken
Klik om te vergroten...

Ja zou de wetenschap het overschatten? Of zou jij het misschien onderschatten? Je merkt het waarschijnlijk over een aantal jaar wel als je zo doorgaat...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."