Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC avondje thuis.

XTC avondje thuis.

24 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
h
haan33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
SmartieAndMe zei:
haan33 zei:
de schade die XTC op de hersenen heeft is zwaar overschat :wink:
knal meestal ook 4 van die batterijen elke 3 weken
Klik om te vergroten...

Ja zou de wetenschap het overschatten? Of zou jij het misschien onderschatten? Je merkt het waarschijnlijk over een aantal jaar wel als je zo doorgaat...
Klik om te vergroten...
dat het slecht voor je is dat weet elk mens wel. maar mensen die beginnen over 'hersenen frituren', vind ik beetje belachelijk
zijn onderzoeken geweest dat frequente gebruikers cognitief gezien nog steeds even goed(sommige zelfs beter) scoren
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lees het onderzoek nog eens, het gaat daar niet over mensen die 3 weekenden achter elkaar 5 pillen wegsnoepen...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
haan33 zei:
SmartieAndMe zei:
haan33 zei:
de schade die XTC op de hersenen heeft is zwaar overschat :wink:
knal meestal ook 4 van die batterijen elke 3 weken
Klik om te vergroten...

Ja zou de wetenschap het overschatten? Of zou jij het misschien onderschatten? Je merkt het waarschijnlijk over een aantal jaar wel als je zo doorgaat...
Klik om te vergroten...
dat het slecht voor je is dat weet elk mens wel. maar mensen die beginnen over 'hersenen frituren', vind ik beetje belachelijk
zijn onderzoeken geweest dat frequente gebruikers cognitief gezien nog steeds even goed(sommige zelfs beter) scoren
Klik om te vergroten...
Nou, dat vindt ik dus niet. Door zoveel te nemen gaat je lichaamstemperatuur aardig omhoog, als jij zoveel MDMA in je lichaam hebt dat bezig is om je serotonine-axonen te slopen bij een dergelijk hoge lichaamstemperatuur vindt ik dat zeker classificeren als 'hersenen frituren'.

Die onderzoeken, zoals SmartieAndMe al zegt, gaan over erg gematige gebruikers, die vaak nog minder dan 4 keer per jaar een matige dosering tot zich nemen. Als je op deze manier onderzoeken gaat interpreteren kun je alles wat je wilt wel gaan 'bewijzen'.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor nog even te melden ik ga stoppen met xtc voor lange tijd. Haan33 pas op met de hoeveelheid je neem en hou je aan de 3 maanden regel want je zal waarschijnlijk klachten krijgen later als je zo voordoet. Heb het goed misbruikt de laatste 4 maanden, neem het wel al 2 jaar.Maar soms met pauzes derin van 2 maanden en 1 keer 6 maanden. Ik heb ondertussen ook last gekregen van me geheugen kan dingen soms moeilijker herinneren en als ik soms iets schrijf of typ vergeet ik woorden. Nu moet ik ook medicatie nemen voor me angststoornis en slaapstoornis. De laatste tijd heb ik er zelf geen zin in. Het enige wat ik kan zeggen gebruik niet teveel en hou je aan de 3 maanden regel zo zal je geen klachten krijgen. Maarja jij bent degene die kiest wat je neemt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Da's een flinke dosis.. als je een beetje waarde aan je koppie en je geestelijke gesteldheid hecht, zou ik dat niet vaker doen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."