#1
dat het slecht voor je is dat weet elk mens wel. maar mensen die beginnen over 'hersenen frituren', vind ik beetje belachelijkSmartieAndMe zei:haan33 zei:de schade die XTC op de hersenen heeft is zwaar overschat![]()
knal meestal ook 4 van die batterijen elke 3 weken
Ja zou de wetenschap het overschatten? Of zou jij het misschien onderschatten? Je merkt het waarschijnlijk over een aantal jaar wel als je zo doorgaat...
zijn onderzoeken geweest dat frequente gebruikers cognitief gezien nog steeds even goed(sommige zelfs beter) scoren