#1
Sterker nog, in de felle zon moet je het wel héél bont maken voordat je grote pupillen hebt. ![:wink:]()
), en hij geloof ik shoarma ofzo. Ikzelf heb ook veel proteïne genomen, doordat ik ergens las dat ook dit belangrijk is om in je lijf te hebben, had ik iets van 3 eiwitshakes genomen op de dag ervoor en erna. Hij is ook weer niet zwaar depressief ofzo, maar gewoon ontzettend brak en een beetje chaggo. Tekzor668 zei:Kleine toevoeging maar veel mensen met zonnebrillen zien is een gekende hallucinatie bij iets teveel mdmda ^^
Fool zei:Die zonnebrillen zijn vaak vooral zodat mensen niet zien dat ze vergrootte pupillen hebben, beetje para-gedrag, maar het kan wel chill zijn als de zon schijnt.
MusicIsLife zei:Noooooo niet doen!!! Dat is idd para-gedrag, je hoeft echt niet te verbergen dat je grote pupillen hebt op zo'n feest (alleen eventueel even voor een foto) en alles is veeeeel minder mooi als je een zonnebril op hebt... Vind ik tenminste, heb echt een hekel aan zo'n ding op mn neus als ik op de pillen zit
haha. Maar als die jongen hierdoor zo'n achterlijke aanval kan voorkomen is het misschien wel handig.HausaWausa zei:MusicIsLife zei:Noooooo niet doen!!! Dat is idd para-gedrag, je hoeft echt niet te verbergen dat je grote pupillen hebt op zo'n feest (alleen eventueel even voor een foto) en alles is veeeeel minder mooi als je een zonnebril op hebt... Vind ik tenminste, heb echt een hekel aan zo'n ding op mn neus als ik op de pillen zit
Nee ben zelf ook niet van plan een zonnebril op te zetten ofzo, veel te leuk die lichtjeshaha. Maar als die jongen hierdoor zo'n achterlijke aanval kan voorkomen is het misschien wel handig.
dubbel0seven zei:Ik ben zelf ook extra gevoelig voor epileptische symptomen nadat ik xtc heb geslikt. Het is erg vervelend. En ik ben erg gevoelig voor het licht van een stroboscoop. Daar kan ik dan echt niet tegen. En wanneer ik recht in het licht kijk dan krijg ik vrijwel direct een soort van epileptische aanval. Mijn ogen gaan dan draaien en soms wordt het zwart voor mijn ogen. Dan zak ik door mijn benen of val ik hard achterover. Maar na enkele seconden/minuten ben ik weer de oude. Het ziet er ernstiger uit dan het in werkelijkheid is.
Een zonnebril helpt enorm. Het staat wel een beetje vreemd....ik vindt dat echt niks, maar het helpt wel. Wanneer ik last heb van de lichten/stroboscoop dan kijk ik niet in de richting van het licht. Ik focus mijn zicht dan richting een vast punt op de grond. Op die manier vermijdt ik dat ik out ga door de lichten. En mijn ervaring is dat bij een hogere dosering MDMA ik meer last heb van lichten/stroboscoop.

HausaWausa zei:Krijg je dan net als die vriend van mij, een (soort van) epileptische aanval, dus dat je helemaal gaat shaken enzo?
HausaWausa zei:Heb je nadat je bijkwam ook totaal geen idee wat er is gebeurt, dus dat je ook buiten bewustzijn raakte?
HausaWausa zei:En dat je ook eigenlijk direct niet meer "waus" was?
HausaWausa zei:Ben je vaker out gegaan ook?
HausaWausa zei:En slik je nog steeds af en toe een pilletje?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."