Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszyprexa drug

zyprexa drug

25 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een keertje zyprexa voorgeschreven gekregen voor mijn pdd-nos in het was heerlijk! ik was zo stoned als een garnaal (zij me moeder) maar ik zat de hele tijd te slapen. het was nogal vermoeiend namenlijk. daarna niet meer gekregen omdat ik wel naar school moet en om dan continu moe en stoned te zijn is onhandig.
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi

Dit middel is een atipschychoticum,en je kan er idd erg slaperig van worden!ligt ook aan in welke mate je het voorgeschreven krijgt.Dat is 1 van de bijwerkingen ervan.V erders vind ik persoonlijk de bijwerkingen niet echt tof,heb het ook geslikt,en met name de vreetbuien,en gewichtstoenamebijwerkingen vond ik niet fijn!Ik kreeg het als slaapmiddel voorgeschreven in 1matige dosis,dat werkte wel perfect,maar ik lig liever 1nachtje wakker dan 10kilo aankomen!!Nu op het moment krijg ik seroquel voorgeschreven als slaapmiddel,en dat werkt perfect bij mij,lekker suf worden zonder aankomen :stoned: M aar goed missch heb jij het echt nodig,weet ook niet wat pdd- nos is???
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
priscilla zei:
hoi

Dit middel is een atipschychoticum,en je kan er idd erg slaperig van worden!ligt ook aan in welke mate je het voorgeschreven krijgt.Dat is 1 van de bijwerkingen ervan.V erders vind ik persoonlijk de bijwerkingen niet echt tof,heb het ook geslikt,en met name de vreetbuien,en gewichtstoenamebijwerkingen vond ik niet fijn!Ik kreeg het als slaapmiddel voorgeschreven in 1matige dosis,dat werkte wel perfect,maar ik lig liever 1nachtje wakker dan 10kilo aankomen!!Nu op het moment krijg ik seroquel voorgeschreven als slaapmiddel,en dat werkt perfect bij mij,lekker suf worden zonder aankomen :stoned: M aar goed missch heb jij het echt nodig,weet ook niet wat pdd- nos is???

Groetjes cilla :wave:
Klik om te vergroten...
pdd-nos is net zoals adhd volgens mij de vaakst voorkomende aandoening bij mensen.
trouwens dan heb je niet genoeg gebruikt ik had echt veel meer op
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is inderdaad een anti psychoticum.
Daar kan ik heel kort en krachtig over zijn: Don't play with AP :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Is inderdaad een anti psychoticum.
Daar kan ik heel kort en krachtig over zijn: Don't play with AP :)
Klik om te vergroten...
:rock:
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welhallodaar zei:
priscilla zei:
hoi

Dit middel is een atipschychoticum,en je kan er idd erg slaperig van worden!ligt ook aan in welke mate je het voorgeschreven krijgt.Dat is 1 van de bijwerkingen ervan.V erders vind ik persoonlijk de bijwerkingen niet echt tof,heb het ook geslikt,en met name de vreetbuien,en gewichtstoenamebijwerkingen vond ik niet fijn!Ik kreeg het als slaapmiddel voorgeschreven in 1matige dosis,dat werkte wel perfect,maar ik lig liever 1nachtje wakker dan 10kilo aankomen!!Nu op het moment krijg ik seroquel voorgeschreven als slaapmiddel,en dat werkt perfect bij mij,lekker suf worden zonder aankomen :stoned: M aar goed missch heb jij het echt nodig,weet ook niet wat pdd- nos is???

Groetjes cilla :wave:
Klik om te vergroten...
pdd-nos is net zoals adhd volgens mij de vaakst voorkomende aandoening bij mensen.
trouwens dan heb je niet genoeg gebruikt ik had echt veel meer op
Klik om te vergroten...


dat denk ik ook welhallodaar,slikte maar 10 mg voor het slapen :wink: heb nog wel 1paar doosjes staan hier,maar lever nl altijd zoveel mogelijk in,als het weer kan!eigen risico is al duur genoeg,spaar zoveel mogelijk op,ook voor volgend jaar alvast :grin:
v
vangroenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb zyprexa voorgeschrefen gekregen om beter te slapen. heeft iemand hier ervaring mee?
en nee ik heb geen last van phygoses of wat dan ook . :(
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
astrada zei:
link m.b.t. Zyprexa

http://www.ncrm.nl/zyprexiarechtszaken.htm
Klik om te vergroten...


De Nederlandse afdeling van de in 1969 opgerichte Citizens Commission on Human Rights.Onderzoekt en openbaart overtredingen van mensenrechten in de psychiatrie. Opgericht vanuit de Scientology® Kerk
.
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
jullie moeten het zelf maar weten,ben blij dat ik van die zyprexa af ben!!!krijg nu ook seroquel slaap ook goed,en geen vreetbuien,krijg verders ook diazepam 10mg(blauwtjes)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
vangroen zei:
ik heb zyprexa voorgeschrefen gekregen om beter te slapen. heeft iemand hier ervaring mee?
en nee ik heb geen last van phygoses of wat dan ook . :(
Klik om te vergroten...

Het kan zijn dat je van de bijwerking "suffig" gaat slapen. Mirtazine is van oorsprong bv ook geen slaapmedicatie, maar wordt wel vaak gebruikt hiervoor met goed resultaat. Zoiets zou het ook bij zyprexa zijn denk ik.
v
vangroenLid
01-01-2024, 00:00
#11
moet je je eigen maar beheersen als je vreetbuien heb. ik heb ze gister ingenomen ik heb als een roosje geslapen tot 6:30 normaal zat ik om half :rockband: :) 3 al op :wink: :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zyprexa kan de bijkwerking hebben dat je er veel van wilt gaan eten. Die kun je inderdaad het beste onderdrukken, dan is zyprexa best een goeie medicatie om op te slapen.
Waarom krijg je geen benzo's voorgeschreven om mee te beginnen?
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Is inderdaad een anti psychoticum.
Daar kan ik heel kort en krachtig over zijn: Don't play with AP :)
Klik om te vergroten...

+1
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
vangroen zei:
moet je je eigen maar beheersen als je vreetbuien heb. ik heb ze gister ingenomen ik heb als een roosje geslapen tot 6:30 normaal zat ik om half :rockband: :) 3 al op :wink: :rock:
Klik om te vergroten...

das dan toch fijn voor je!!ik kon mezelf niet beheersen toen ik ze had,maar dat zal bij iedereen wel verschillend zijn :) houen zo dan!!
v
vangroenLid
01-01-2024, 00:00
#15
slik ik al :rolleyes:
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beste Drugs/Zyprexa gebruikers,

Ik wilde hierbij even een waarschuwing geven dat het medicijn zyprexa ZEER ongezond is, en dat je er gemiddeld 10 tot 30 jaar minder lang door leeft.

Ik lees hier dat mensen het voorgeschreven krijgen als slaapmiddel!? Dat is absurd, het medicijn is ZEER schadelijk.

Antipsychotica zoals Zyprexa en ook Risperdal, Seroquel en oudere type zoals Haloperidol veroorzaken een atrofie van de hersenschors en vergroting van de basale ganglia. Het medicijn blokkeert dopamine D2 receptoren in de hersenen en in een reactie daarop maken de hersenen de receptoren extra gevoelig zodat wanneer je stopt met het gebruiken van het medicijn je een zeer heftige chronische psychose krijgt. Het kan wel 6 maanden of nog langer duren om daar van te herstellen, dus je kunt het niet vergelijken met een kater van alcohol of een ander soort drugs.

Een chronische psychose is absoluut geen pretje, en een bijkomstig feit is dat een psychiater je hoogstwaarschijnlijk met schizofrenie zal diagnosticeren.

De diagnose is wetenschappelijk dubieus, maar de gevolgen daarvan zijn allerminst dubieus. Er heerst een enorm stigma op schizofrenie (eigenlijk elke psychiatrische diagnose) en buiten dat zal je mogelijk de antipsychotica die je zo ziek hebben gemaakt onder dwang ingespoten gaan krijgen, wat ook absoluut niet aan te raden is.

Wanneer je tegen de effecten van antipsychotica zou gaan vechten, omdat je het niet in je lichaam wil hebben dan is er een groot risico op het ontwikkelen van het Neuroleptic Maligne Syndroom, een reactie op de medicijnen die in 10% van de gevallen dodelijk is.

Psychiaters stoppen het voorkomen van dit syndroom in de doofpot weet ik uit zeer betrouwbare bronnen, dus wees op je hoede.

Verder is er zoals je ook in eerdere berichten hebt kunnen lezen een aanzienlijk risico op gewichtstoename, maar niet alleen omdat je meer eet. De medicijnen kunnen diabetes veroorzaken. Wederom een dodelijke ziekte.

Eli Lilly, de fabrikant van Zyprexa heeft dit jaar 1.4 miljard dollar aan gedupeerde patiënten of hun familie betaald, omdat ze dus diabetes kregen of andere potentieel fatale bijwerkingen. De reden is niet zozeer dat ze die dodelijke bijwerkingen kregen, maar voornamelijk omdat de producent (en ook de andere producenten van Risperdal, Janssen Pharmaceutica, en AstraZeneca van Seroquel) de fatale bijwerkingen opzettelijk heeft verzwegen.

Wat het meest belachelijke is, is dat deze medicijnen mensen chronisch ziek maken en houden, en mensen op termijn zelfs steeds zieker maken.

Zie bijvoorbeeld de volgende studieresultaten (15 jarige studie, zeer uitgebreid):



Lange termijn resultaten schizofrenie, bron: Martin Harrow and Thomas Jobe. “Factors involved in Outcome and Recovery in Schizophrenia Patients Not on Antipsychotic Medications: A 15-year Multifollow-up Study. The Journal of Nervous and Mental Disease, 195 (2007):406-414.
Klik om te vergroten...

Hierboven zie je het verschil tussen geen enkele behandeling en behandeling met antipsychotica. Zoals je kunt zien hebben schizofrenie patiënten die geen enkele behandeling krijgen meer kans om volledig te herstellen.

Psychiaters weten dit wel, maar ze verzwijgen het. Antipsychotica zijn een van de meest lucratieve medicijnen die er bestaan, want ze zijn super duur en je moet het vaak heel je leven (steeds meer) gebruiken.

Farmaceutische bedrijven hebben veel meer interesse om te investeren in psychiatrisch onderzoek dan bijvoorbeeld in een medicijn tegen kanker of AIDS, dat is de realiteit.

Waarom psychiaters dergelijke gruwelijke dingen doen als ik gelijk heb? (dus dat ze mensen massaal ziek maken en houden)?

Ik heb daar een theorie voor, je vindt meer informatie op mijn website: http://www.psychiater.nu

Zie ook: http://www.psychiater.nu/schizofrenie-p ... otica.html (nogmaals voor de waarschuwing dat Zyprexa gevaarlijk is)
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#17
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4vkRt46QMms[/youtube]

mirror

Deze video gaat over antipsychotica zoals Zyprexa, waarin prof. dr. Loren Mosher, voormalig directeur schizofrenie onderzoek aan het NIMH in Amerika samen met medisch auteur Robert Whitaker (van bestseller Mad in America) lachen om de waanzin van het bedrog (over antipsychotica) in de psychiatrie.
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Btw, voor de anti-scientology sekte fanaten. Dit heeft NIETS met scientology van doen.
J
JohancoreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb ook een tijdje Zyprexa voor geschreven gekregen toen ik depressief(!) was, weet niet precies hoe lang denk hooguit een half jaar. Heb hier geen pscychoses of wat dan ook aan over gehouden, moet ik er echt rekening mee houden dat ik hier doordoor eerder dood ga nee toch?

Sliep er inderdaad wel goed op ja en kwam aan.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik werd er alleen maar moe van hoor. Dat depressieve ik geloof niet dat ik daar last van heb :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."