#1
jullie moeten het zelf maar weten,ben blij dat ik van die zyprexa af ben!!!krijg nu ook seroquel slaap ook goed,en geen vreetbuien,krijg verders ook diazepam 10mg(blauwtjes)
vangroen zei:ik heb zyprexa voorgeschrefen gekregen om beter te slapen. heeft iemand hier ervaring mee?
en nee ik heb geen last van phygoses of wat dan ook .![]()

Flameon zei:Is inderdaad een anti psychoticum.
Daar kan ik heel kort en krachtig over zijn: Don't play with AP![]()
vangroen zei:moet je je eigen maar beheersen als je vreetbuien heb. ik heb ze gister ingenomen ik heb als een roosje geslapen tot 6:30 normaal zat ik om half![]()
3 al op
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."