Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszyprexa drug

zyprexa drug

25 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
jullie moeten het zelf maar weten,ben blij dat ik van die zyprexa af ben!!!krijg nu ook seroquel slaap ook goed,en geen vreetbuien,krijg verders ook diazepam 10mg(blauwtjes)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
vangroen zei:
ik heb zyprexa voorgeschrefen gekregen om beter te slapen. heeft iemand hier ervaring mee?
en nee ik heb geen last van phygoses of wat dan ook . :(
Klik om te vergroten...

Het kan zijn dat je van de bijwerking "suffig" gaat slapen. Mirtazine is van oorsprong bv ook geen slaapmedicatie, maar wordt wel vaak gebruikt hiervoor met goed resultaat. Zoiets zou het ook bij zyprexa zijn denk ik.
v
vangroenLid
01-01-2024, 00:00
#3
moet je je eigen maar beheersen als je vreetbuien heb. ik heb ze gister ingenomen ik heb als een roosje geslapen tot 6:30 normaal zat ik om half :rockband: :) 3 al op :wink: :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zyprexa kan de bijkwerking hebben dat je er veel van wilt gaan eten. Die kun je inderdaad het beste onderdrukken, dan is zyprexa best een goeie medicatie om op te slapen.
Waarom krijg je geen benzo's voorgeschreven om mee te beginnen?
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Is inderdaad een anti psychoticum.
Daar kan ik heel kort en krachtig over zijn: Don't play with AP :)
Klik om te vergroten...

+1
p
priscillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
vangroen zei:
moet je je eigen maar beheersen als je vreetbuien heb. ik heb ze gister ingenomen ik heb als een roosje geslapen tot 6:30 normaal zat ik om half :rockband: :) 3 al op :wink: :rock:
Klik om te vergroten...

das dan toch fijn voor je!!ik kon mezelf niet beheersen toen ik ze had,maar dat zal bij iedereen wel verschillend zijn :) houen zo dan!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."