Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb zyprexa voorgeschrefen gekregen om beter te slapen. heeft iemand hier ervaring mee? en nee ik heb geen last van phygoses of wat dan ook ."
"moet je je eigen maar beheersen als je vreetbuien heb. ik heb ze gister ingenomen ik heb als een roosje geslapen tot 6:30 normaal zat ik om half 3 al op"
"slik ik al"