#1
slik ik al 


Lange termijn resultaten schizofrenie, bron: Martin Harrow and Thomas Jobe. “Factors involved in Outcome and Recovery in Schizophrenia Patients Not on Antipsychotic Medications: A 15-year Multifollow-up Study. The Journal of Nervous and Mental Disease, 195 (2007):406-414.
Welhallodaar zei:pdd-nos is net zoals adhd volgens mij de vaakst voorkomende aandoening bij mensen.
trouwens dan heb je niet genoeg gebruikt ik had echt veel meer op
Johancore zei:Ik heb ook een tijdje Zyprexa voor geschreven gekregen toen ik depressief(!) was, weet niet precies hoe lang denk hooguit een half jaar. Heb hier geen pscychoses of wat dan ook aan over gehouden, moet ik er echt rekening mee houden dat ik hier doordoor eerder dood ga nee toch?
Sliep er inderdaad wel goed op ja en kwam aan.

M aar goed missch heb jij het echt nodig,weet ook niet wat pdd- nos is???pdd-nos is net zoals adhd volgens mij de vaakst voorkomende aandoening bij mensen.priscilla zei:hoi
Dit middel is een atipschychoticum,en je kan er idd erg slaperig van worden!ligt ook aan in welke mate je het voorgeschreven krijgt.Dat is 1 van de bijwerkingen ervan.V erders vind ik persoonlijk de bijwerkingen niet echt tof,heb het ook geslikt,en met name de vreetbuien,en gewichtstoenamebijwerkingen vond ik niet fijn!Ik kreeg het als slaapmiddel voorgeschreven in 1matige dosis,dat werkte wel perfect,maar ik lig liever 1nachtje wakker dan 10kilo aankomen!!Nu op het moment krijg ik seroquel voorgeschreven als slaapmiddel,en dat werkt perfect bij mij,lekker suf worden zonder aankomenM aar goed missch heb jij het echt nodig,weet ook niet wat pdd- nos is???
Groetjes cilla![]()
Flameon zei:Is inderdaad een anti psychoticum.
Daar kan ik heel kort en krachtig over zijn: Don't play with AP![]()

Welhallodaar zei:pdd-nos is net zoals adhd volgens mij de vaakst voorkomende aandoening bij mensen.priscilla zei:hoi
Dit middel is een atipschychoticum,en je kan er idd erg slaperig van worden!ligt ook aan in welke mate je het voorgeschreven krijgt.Dat is 1 van de bijwerkingen ervan.V erders vind ik persoonlijk de bijwerkingen niet echt tof,heb het ook geslikt,en met name de vreetbuien,en gewichtstoenamebijwerkingen vond ik niet fijn!Ik kreeg het als slaapmiddel voorgeschreven in 1matige dosis,dat werkte wel perfect,maar ik lig liever 1nachtje wakker dan 10kilo aankomen!!Nu op het moment krijg ik seroquel voorgeschreven als slaapmiddel,en dat werkt perfect bij mij,lekker suf worden zonder aankomenM aar goed missch heb jij het echt nodig,weet ook niet wat pdd- nos is???
Groetjes cilla![]()
trouwens dan heb je niet genoeg gebruikt ik had echt veel meer op
astrada zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."