#1
Euforie, happy chill... maar dat is m'n peroonlijke mening, ik vind blowen bv maar niks, hou echt niet van dat gevoel.
Qannabis zei:Mensen in wil vanavond 500 (of meer!) mg doen, maar mag k die zuigtabletten van Tusso Rhinatiol niet gwn inslikken?
bier zei:Qannabis zei:Mensen in wil vanavond 500 (of meer!) mg doen, maar mag k die zuigtabletten van Tusso Rhinatiol niet gwn inslikken?
Van mij mag je.

Giorgo zei:Ik vind dxm toch wel redelijk heftig en ik heb al wat drugs weggespeeld.
Het is een ervaring die je moet doen (1x) en dan niet meer, gewoon voor het eens te voelen.
Ik had capsules, bolletjes eruit fijngedaan en terug de capsules in hoor, die ranzige smaak moet ik niet. Ik had 15 capsules geloof ik ongeveer 450 mg.
Ik ging toch wel aardig hard, ook als ik rechtstond had ik geen orientatie, ik liep scheef en gewoon in cirkels. Leuke ervaring voor 1x maal te doen want het is erg slecht voor je hersenen.
Qannabis zei:Ik heb er zon stuk of 6 stuk gebeten en doorgespoeld met water, was afschuwelijk, 1tje geprobeerd gwn in te slikken maar dat deed een uur tot het in mn maag was =P
Ik heb nu 390 tabletjes in water opgelost, awel het is igg nog bezig ^.^
Bijna klaar![]()
In ongeveer 20cl water, en ik ga het in kleine beetjes opdrinken (de helft, voel ik geen misselijkheid na een uurtje , de rest ook op!)
Allemaal hopen dat ik niet zal
![]()
StarGuitar* zei:Kleuren zien doe ik ook niet als k DXM heb gebruikt, de visuele hallucinaties zijn niks tegenover die van Paddo's & Truffels [andere psychedelica heb ik nog niet geprobeerd]
gewoon stoppen?indiaandude zei:Hallo,
ik ben al bijna 2 jaar verslaafd een dalfagan Codeine bruis ,kom ik er aub nog vannaf en hoe?Ondertussen ook hartpatient geworden aub help???? Vriendelijke groeten

indiaandude zei:Hallo,
ik ben al bijna 2 jaar verslaafd een dalfagan Codeine bruis ,kom ik er aub nog vannaf en hoe?Ondertussen ook hartpatient geworden aub help???? Vriendelijke groeten
afbouwen kan zo toch ook wel, misschien ben ik wel wat lomp in deze dingen, maar het enige wat zo`n iemand nodig heeft is moed en wilskracht, gewoon niet meer gebruiken, of afbouwen, al zal dat heel wat kutgevoelens en psychische shit met zich mee brengen.zazzoo zei:indiaandude, het beste is dat je eventueel een nieuw topic plaatst, verder niks geloven van diegene die zeggen "gewoon stoppen" het is onnodig en bovendien gevaarlijk. Beste is met je arts een afbouwschema opstellen en je er proberen aan te houden,het zal niet makkelijk zijn maar het lukt je best wel.
Succes!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."