Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM, mijn mening

DXM, mijn mening

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
DXM is ook niks joh!

Ontzettend slecht voor je lichaam en daarnaast ook nog eens vreselijk smerig!
Daarnaast is het effect wat je krijgt niet bevredigend of leuk te noemen.

Beter met andere dingen experimenteren! :)
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had zo gisteren wat zin om te expirimenteren, dus ik dacht, waarom niet DXM?
Ik hoor van rappers dat et hun leven is en wel degelijke ervaringen op erowid dus let's do this!

(Ik woon in Belgie als jullie het nog niet weten)
Dus ging ik naar de apotheek en kocht ik Tusso Rhinathiol, geen probleem zonder voorschrift, het was wel siroop :smoke:
Die avond, nam ik met die bijgeleverde maatbeker ongeveer 105mg, smaak was idd veel te zoet, 8.7 gram suiker per 15mg!!!! Na een uurtje ofzo voelde ik me niet ongemakkelijk ofzo, en ik voelde helemaal niets of mischien een lichte euforie. Ik dronk dan op een uurtje tijd de rest van het flesje op.
Na een uurtje voelde ik me nog steeds licht euforisch, wel duizelig, dus ik dacht, laat ik effe de benen strekken!

Ik stond op en voelde me wel heel licht, en duizelig :openmouth:
Ik ging dan wat muziek luisteren op mijn bed, dat was zaaalig, de euforie sloeg dan echt in, met mn ogen dicht was het precies of mijn bed heeeel zachtjes rondjes draaide op het water :grin:

Toch ben ik ietswat teleurgesteld in DXM. Ik weeg 65 kilo, nam 250mg en dat bleef maar bij dat.
Verder niet kleuren zien ofzo.
Volgende keer 400mg mischien.

In het flesje zit ongeveer 150gr suiker xD :rock:
Wat vinden jullie ervan?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Qocaïne zei:
DXM is ook niks joh!

Ontzettend slecht voor je lichaam en daarnaast ook nog eens vreselijk smerig!
Daarnaast is het effect wat je krijgt niet bevredigend of leuk te noemen.

Beter met andere dingen experimenteren! :)
Klik om te vergroten...

is ongezond en smaakt nergens naar, helemaal als je een coctail maakt van die retardcaps

maar ik ga er superhard van, dat is nergens mee te vergelijken.

als je het mij vraagt tot nu toe het hardste tripmiddel wat er maar is...
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Qocaïne zei:
DXM is ook niks joh!

Ontzettend slecht voor je lichaam en daarnaast ook nog eens vreselijk smerig!
Daarnaast is het effect wat je krijgt niet bevredigend of leuk te noemen.

Beter met andere dingen experimenteren! :)
Klik om te vergroten...
DXM is toch een makkelijk verkrijgbaar product, beter als LSD of paddo's . Domweg omdat het voor iedereen beschikbaar is en je niet hoeft te zoeken . Voor een vrij-verkrijgbare drug vind ik dit wel een aanrader . Maar als je daadwerkelijk opzoek bent naar de ''trip'' ja, dan is er veel beter te krijgen.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qannabis zei:
In het flesje zit ongeveer 150gr suiker xD :rock:
Wat vinden jullie ervan?
Klik om te vergroten...

je moet ook die daro retard capsules nemen, hoef je niet zo een heel flesje met dat spul weg te zuipen :kots:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
bier zei:
Qannabis zei:
In het flesje zit ongeveer 150gr suiker xD :rock:
Wat vinden jullie ervan?
Klik om te vergroten...

je moet ook die daro retard capsules nemen, hoef je niet zo een heel flesje met dat spul weg te zuipen :kots:
Klik om te vergroten...

haalde wij ook, maar wij haalden die balletjes er uit, duwde ze fijn onder een lepel, losten het op in warm water, goed roeren en zuipen

ik heb nog nooit iets geproeft wat ook maar in de buurt kwam van die smaak
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
bier zei:
Qannabis zei:
In het flesje zit ongeveer 150gr suiker xD :rock:
Wat vinden jullie ervan?
Klik om te vergroten...

je moet ook die daro retard capsules nemen, hoef je niet zo een heel flesje met dat spul weg te zuipen :kots:
Klik om te vergroten...

haalde wij ook, maar wij haalden die balletjes er uit, duwde ze fijn onder een lepel, losten het op in warm water, goed roeren en zuipen

ik heb nog nooit iets geproeft wat ook maar in de buurt kwam van die smaak
Klik om te vergroten...

Ja bolletjes fijnstampen maar ik propte het dan weer terug in de capsules. dat spul is echt ranzig he? :grin:
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#8
In Belgie verkopen ze die niet >_>

Iemand in Belgie die weet als ze pillen verkopen ZONDER voorschrift? xD
Ik wil mischien 500 nog es doen.

En ik vond het igg wel nog iets, net een joint en alcohol ^.^
Ik post hier wel als ik 500 heb gedaan, een "echte" trip zeggen sommigen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
bier zei:
cropp zei:
bier zei:
je moet ook die daro retard capsules nemen, hoef je niet zo een heel flesje met dat spul weg te zuipen :kots:
Klik om te vergroten...

haalde wij ook, maar wij haalden die balletjes er uit, duwde ze fijn onder een lepel, losten het op in warm water, goed roeren en zuipen

ik heb nog nooit iets geproeft wat ook maar in de buurt kwam van die smaak
Klik om te vergroten...

Ja bolletjes fijnstampen maar ik propte het dan weer terug in de capsules. dat spul is echt ranzig he? :grin:
Klik om te vergroten...
hoeveel caps pakte je in een keer?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
bier zei:
cropp zei:
haalde wij ook, maar wij haalden die balletjes er uit, duwde ze fijn onder een lepel, losten het op in warm water, goed roeren en zuipen

ik heb nog nooit iets geproeft wat ook maar in de buurt kwam van die smaak
Klik om te vergroten...

Ja bolletjes fijnstampen maar ik propte het dan weer terug in de capsules. dat spul is echt ranzig he? :grin:
Klik om te vergroten...
hoeveel caps pakte je in een keer?
Klik om te vergroten...

10 = 295 mg dus...
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
ik vond 300 mg toch ook wel een behoorlijke trip
Klik om te vergroten...

vertel?? :mrgreen:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qannabis zei:
In Belgie verkopen ze die niet >_>

Iemand in Belgie die weet als ze pillen verkopen ZONDER voorschrift? xD
Ik wil mischien 500 nog es doen.

En ik vond het igg wel nog iets, net een joint en alcohol ^.^
Ik post hier wel als ik 500 heb gedaan, een "echte" trip zeggen sommigen.
Klik om te vergroten...

ik vond 300 mg toch ook wel een behoorlijke trip
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
Qannabis zei:
In Belgie verkopen ze die niet >_>

Iemand in Belgie die weet als ze pillen verkopen ZONDER voorschrift? xD
Ik wil mischien 500 nog es doen.

En ik vond het igg wel nog iets, net een joint en alcohol ^.^
Ik post hier wel als ik 500 heb gedaan, een "echte" trip zeggen sommigen.
Klik om te vergroten...

ik vond 300 mg toch ook wel een behoorlijke trip
Klik om te vergroten...

Echt O_o

Het was totaal niet psychedelisch bij mij, ma k pakte wel 100 op een 20 minuutjes tijd, uurtje half later, 50, half uur daarna weer 100 ofzo, achja zoiets xD

Dus mischien verschilt dat ook?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
op het randje van plat. 2 - 3 ging ik toch echt knetter hard.
het gevoel of ik helemaal uit mijn lichaam ging was sterk aanwezig.
ook aardige visuals gezien.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#15
plantenbak zei:
op het randje van plat. 2 - 3 ging ik toch echt knetter hard.
het gevoel of ik helemaal uit mijn lichaam ging was sterk aanwezig.
ook aardige visuals gezien.
Klik om te vergroten...

hoeveel mg?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
plantenbak zei:
op het randje van plat. 2 - 3 ging ik toch echt knetter hard.
het gevoel of ik helemaal uit mijn lichaam ging was sterk aanwezig.
ook aardige visuals gezien.
Klik om te vergroten...

same here, verder als plat 3 ben ik niet gekomen maar de overgang was ook zwaar heftig, alsof ik uit mijn huid scheurde en overal rare geluiden :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Auditieve hallucinaties had ik ook vaak bij dxm,
muziek horen (complete symfonieën) terwijl 't muisstil was :grin:
En qua visuele hallucinaties had ik meestal wat kleine streepjes/lijntjes/stipjes met leuke kleuren.
En de gevoels hallucinaties waren echt bizar.
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mag ik zuigtabletten niet gwn inslikken :cry:

Of moet ik echt op die kutsmaak kauwen ? :confused:
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bronchodine vond ik vroeger nog wel leuk daar zit 360mg codeine in, zo'n flesje ging makkelijk in één keer achterover en vond het veeeeeel leuker dan dxm. Nu weer mee gestopt want het deed niks meer en begon er verslaafd aan te raken, dus wel uitkijken. Zelfs na een maand niks genomen te hebben voelde ik er geen reet meer van. Dit spoor loopt dus ook dood, net als benzo's doen ook bijna niks meer met me en dat vind ik echt heeel jammer :tearsofjoy:
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Codeine :openmouth:

Wat voel je daarvan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."