Ik zou je dosis opkrikken naar 20 mg temazepam als je dat nog niet hebt, anders naar 30.
Probeer dat eerst eens (nooit langer dan 5 dagen achter elkaar, na 5 dagen sowieso 2 weken niet).
Anders zou je voor midazolam kunnen gaan, werkt nog sneller dan temazepam.
Maar onderschat temazepam niet, met 40/50 mg en een warm bed zonder uppers in je lichaam ligt ongeveer iedereen wel snel in dromeland
Niet dat ik zo'n hoeveelheid aanraad, is onnodig.
Maar beter ga je werken aan je slaap (probleem).
Ik loop er al 3 jaar mee rond, ben vol gestopt met benzo's en allerlei onderzoeken gehad.
Niets opgeleverd. Ik slaap nu nog steeds zo'n 4 uur per nacht, dat is al veel voor mij.
En als je daarvoor benzo's gaat nemen kan je wel wat doorbreken, maar ook als het echt kort gebruikt.
Gebruik je de xanax iedere dag?
Dat levert ook tolerantie op voor de temazepam waardoor die zijn werk niet goed kan doen.