Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWil eerste keer XTC gaan gebruiken.

Wil eerste keer XTC gaan gebruiken.

35 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#1
SmartieAndMe zei:
Dat betekent niet gelijk dat je nu problemen hebt hoor :wink: Maar doe het voorlopig (lees: 3 tot 6 maanden) even niet en geef je hersenen rust. Als je dit vaker gaat doen zul je er uiteindelijk wel last van gaan krijgen..
Klik om te vergroten...

En vergeet niet dat het effect drastisch achteruit gaat en je er op een gegeven moment geen plezier meer aan beleefd
F
FixedbakraLid
01-01-2024, 00:00
#2
heinikens zijn lekkere dingen alleen slecht te peilen uit mijn ervaring pieken en dalen veel. maar hij komt je gaat hem wel gelijkmatig meer voelen is wel beter voor beginners. zorg wel dat je niet te moe bent ik had beetje aan de einde begon licht te halliciuneren niet dat je in paniek raakt was goed onder controle te houden. maar lekker beginnen met halve die kwartjes merk je geen donder van ook al ben je beginnende. overhitten is ook allemaal zwaar overdreven je moet af te gwwn ff beetje aan de buitenkant gaan staan of ff frisse neus halen slokkie water af en toe niks aan de hand. VERGEET BELANGRIJKSTE NIET GEWOON LEKKER KNALLEN en naar je zin hebben
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fixedbakra speculeren over de kwaliteit van pillen is verboden, bij deze een waarschuwing. Jij kunt niet vertellen of het Heinekenlogo van jou hetzelfde is als die van de poster, beweren dat ze goed zijn is dus alleen maar gevaarlijk.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat zou voor veel nieuwkomers wel nuttig zijn inderdaad :wink:

Hierbij een linkje naar de Forumregels
M
MDMAmazing1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tot nu toe meestal 8 a 9 weken pauzes gehad, merk geen verschil met 3 maanden wachten, hoe kan dit?

(Helaas eenmalig 2 weken pauze gehad, kon het niet laten om op Valentijnsdag te gebruiken..)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat je het verschil vaak pas gaat merken als het te laat is. :wink:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker bezig, 1ste post, gelijk een waarschuwing :tongueout:
Misschien de regels eens doorlezen?
W
WhiteWiddowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo,

Ik ga morgen naar een feest en nu is/was de planning dat ik en een maatje voor het eerst een pilletje zouden nemen. Meerdere maten van ons doen het (regelmatig) en zijn er goed over te spreken. Ze halen hun pilletje altijd bij dezelfde persoon, welke volgens hun altijd goede pillen heeft.

Ik heb al een beetje rond zitten zoeken over het eerste gebruik, gebruikers zeggen meestal dat hun 1ste keer meestal de beste was. Maar toen ik op de site van Drugsinfoteam kwam, las ik toch ook nare dingen over het gebruik (Als je dus een badtrip krijgt). Nu wou ik dus vragen of zo'n badtrip vaak voorkomt, en of dat het dan altijd zo erg is als er op die site staat (Angst, oververhitting, out gaan en zelfs hartproblemen.).

We hebben allebij 1 pil, en ik ben zelf van plan om te beginnen met een halve. We zijn allebij 18, en zijn best forse jongens.

Ik ben nog nooit verder gegaan dan hasj of wiet (wiet doe ik laatste 2 maanden regelmatig), en heb daarmee eigenlijk vrijwel nooit een badtrip, heb me wel 2 keer na het blowen iets minder gevoeld, en ben 1 keer over mijn nek gegaan. Maar erna werd ik vrij snel weer lacherig.

Nu wou ik dus vragen, hoe vaak komt zoiets voor, en hoe kan je het het beste voorkomen? En bovendien, hoe lang duurt zo'n trip, en hoe erg is de volgende dag de "kater"?

Hoop dat er iemand antwoord heeft. Alvast bedankt! :wave:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Welkom op het forum,

Heb je jou pilletje getest? 1tje van 220mg en 120mg is een groot verschil he. Over dat "bad" gaan zou ik me niet al teveel zorgen over maken, dat zit tussen de 2 oren en als je van tijd tot stond een fris luchtje neemt, genoeg vocht binnen krijgt en je te pletter amuseert zal dat niet al te snel gaan gebeuren hoor :wink: .

In verband met duur van een trip, mja als je zware pilletjes hebt dan kan dat oplopen tot 5 a 6 uur maximum, zeker de eerste keer, jaren energie en serotonine uitspuwen :-P

Ik denk dat voor je eerste keer de kater goed mild zal zijn en jou niet veel last zal bezorgen als je niet verder gaat dan 1 snoepje. Eet en drink goed na het feestje, slaap goed en de dag erna is wat rust, geen stress en goed eten en drinken wel aan te raden.
W
WhiteWiddowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey Tekzor,

Thanks voor je reactie! Gelukkig dat een badtrip niet zo snel voorkomt. Ik heb hem niet laten testen, maar heb gehoord dat het een groene Heineken is, met +/- 220 mg MDMA. Behoorlijke pil dus haha. Ik zou volgens de richtlijn van 1,5 mg 142 gram mogen, dus we beginnen met een kwart, lijkt mij het verstandigst.

Heb de volgende dag wel een verjaardag dus hoop inderdaad dat de kater niet zo groot zal zijn.

Zou alleen nog willen vragen hoe het zit met hallucineren, is dat bij elke pil of ligt dat aan wat erin zit? En heb je toevallig zelf ervaring met de groene Heinekens?

Bedankt! :tearsofjoy: :rock:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi, ja die heinekens zijn wel knallers voor je eerste keer, er gaan al verschillende batches van rond maar nog steeds hoog gedosseerd. Ik raad toch aan om zeker te starten met een kwart van die heineken, ik ben zo een goeie meter 85 en een halfje nam me al aardig goed terwijl ik al genoeg ervaring heb met snoepen.

Het hallucineren krijg je vooral bij hoge dosisen. Mss als je het op drie kwartjes of een hele krijgt dat je toch wel aarig wat dingetjes zal zien.

Ik zou zeggen drink goed, altijd voorzichtig wezen met gebruik en bijnemen, voor de rest feest er op los vanavond en het zou wel leuk zijn als je nog es laat weten hoe je 1ste maal was.
W
WhiteWiddowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nogmaals bedankt voor je reactie! Begin inderdaad bij een kwart en hebben afgesproken het bij max een halve te houden (door de hoge dosis inderdaad). We gaan het meemaken vanavond en natuurlijk komt er een berichtje morgen of maandag van hoe we het ervaren hebben!

Thanks voor de hulp, heeft me wel wat gerust gesteld haha! Zou zeggen een fijn weekend en je zal m'n verhaaltje wel zien verschijnen! :rock: :stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als de genoemde dosis klopt is een kwartje inderdaad een mooie startdosis. Neem niet te snel bij als je meer effect wil, het kan soms wel een uur duren voordat hij werkt.

Voldoende vocht is inderdaad belangrijk maar teveel is ook een risico. Drink 1 tot 2 glazen water per uur, dat is genoeg. Het kan zijn dat je een droge mond krijgt, maar dat betekent niet dat je vocht tekort hebt :wink:

Verder is het plaatje op je pil geen garantie dat het dezelfde pil is als bijvoorbeeld tekzor noemt. Koop de volgende keer een pil extra en lever die in bij het testcentrum, dan weet je wat er precies in zit en kun je beter doseren.

Heel veel plezier en be safe!
T
TestberichtLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey @WhiteWidow,
Leuk je verhaal gelezen te hebben!
Ik neem aan dat je naar Life in Color bent geweest of niet?
Ik was er ook en vond het ook een zeer geslaagd feest!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
SmartieAndMe zei:
Verder is het plaatje op je pil geen garantie dat het dezelfde pil is als bijvoorbeeld tekzor noemt. Koop de volgende keer een pil extra en lever die in bij het testcentrum, dan weet je wat er precies in zit en kun je beter doseren.

Heel veel plezier en be safe!
Klik om te vergroten...

Inderdaad maar ik denk dat heineken de beste keuze zal geweest zijn, volg het momenteel een 8tal maanden kort op met maatjes, moest er een prijs op staan voor beste druk en puurheid mag die heineken 'm hebben. Maar je weet ook hoelang duurt het voor een fake opduikt he dus ja testen is geen luxe :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
En daarnaast, als ze snel uitverkopen en ze maken weer een nieuwe batch met hetzelfde stempel, heb je dus dezelfde pillen maar een andere inhoud. Dat verschil kun je als leek niet zien, dan heb je echt de database van het testcentrum nodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."