Hallo,
Ik ga morgen naar een feest en nu is/was de planning dat ik en een maatje voor het eerst een pilletje zouden nemen. Meerdere maten van ons doen het (regelmatig) en zijn er goed over te spreken. Ze halen hun pilletje altijd bij dezelfde persoon, welke volgens hun altijd goede pillen heeft.
Ik heb al een beetje rond zitten zoeken over het eerste gebruik, gebruikers zeggen meestal dat hun 1ste keer meestal de beste was. Maar toen ik op de site van Drugsinfoteam kwam, las ik toch ook nare dingen over het gebruik (Als je dus een badtrip krijgt). Nu wou ik dus vragen of zo'n badtrip vaak voorkomt, en of dat het dan altijd zo erg is als er op die site staat (Angst, oververhitting, out gaan en zelfs hartproblemen.).
We hebben allebij 1 pil, en ik ben zelf van plan om te beginnen met een halve. We zijn allebij 18, en zijn best forse jongens.
Ik ben nog nooit verder gegaan dan hasj of wiet (wiet doe ik laatste 2 maanden regelmatig), en heb daarmee eigenlijk vrijwel nooit een badtrip, heb me wel 2 keer na het blowen iets minder gevoeld, en ben 1 keer over mijn nek gegaan. Maar erna werd ik vrij snel weer lacherig.
Nu wou ik dus vragen, hoe vaak komt zoiets voor, en hoe kan je het het beste voorkomen? En bovendien, hoe lang duurt zo'n trip, en hoe erg is de volgende dag de "kater"?
Hoop dat er iemand antwoord heeft. Alvast bedankt!
