Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Das mooi klote! Dankje voor de info"
"Hallo, ik las het hierboven staande bericht over de groene heineken xtc pil, en ik had een vraagje. ik weeg ongeveer 75 kilo en had van het weekend 1 zon pil op. ik begon eerst met bier te drinken en toen ik aardig verheen was nam ik een lijntje pep waardoor ik me weer wat fitter voelde. net voor het uitgaan nam ik 1 zon pil, na een half uur zat ik op een bankje alleen, en was ik mn vrienden kwijt. ik dacht er overna, dat ik straks wel gek kon worden. en nog geen 5 minuten later (tenminste dat denk ik) werd ik gek. heel erg draaien met mn hoofd super misselijk, en moest ook kotsen. weet het zelf niet meer precies, maar jongens die ik amper aan ken vertelde me dat later. maar op dat moment werd ik gewoon gek. na het kotsen ging het beter want hun lieten me cola drinken, maar is zon pil zo sterk ofzo? kan iemand me helpen. want nu ben ik zelfs al bang als ik een halfje neem dat ik gek word of dood ga ofzo"
"Maar hoe kan ik hem laten testen? Het is toch illigaal.. Maar et punt is nu ben ikzelfs al bang voor een halfje, straks word ik weer gek, kan iemand me overtuigendat dat niet hoeft"
"Maar nu heb ik dus 3 x in 3 weken gedaan? Waarvan 1 x een hele, 1 x een halve en 1x een kwartje.. Is dat zo schadelijk?"