Water drinken is niet echt verkoeling, schaduw opzoeken of je hoofd onder de kraan wel. ![:wink:]()
Nogal ja. :PMentalFucked zei:Ik weet bijna zeker dat wat ik doe iedereen of toch bijna iedereen zal afraden.![]()
MentalFucked zei:Waarom die laatste? Ik kick namelijk op hallucinaties en deze 2de pil zorgt er namelijk voor dat ik rond de 300mg MDMA in mijn lichaam heb wat er bijna altijd lekker voor zorgt dat ik een heerlijke nacht heb. Ik heb niet zoveel problemen met uitgeput zijn aangezien ik mij niet opjaag op het feest. Hiermee bedoel ik dat ik niet al mijn energie kwijtspeel.
bobsacamano zei:Dude serieus? Voor wat hallucinaties je brein friturenaltijd goed. Het is ook niet dat je kan zeggen. De dag erna voel ik me prima. Maar meestal doe je dit soort dingen niet 1 keertje en langzaam sloop je je hoofd gewoon.
MentalFucked zei:Waarom die laatste? Ik kick namelijk op hallucinaties en deze 2de pil zorgt er namelijk voor dat ik rond de 300mg MDMA in mijn lichaam heb wat er bijna altijd lekker voor zorgt dat ik een heerlijke nacht heb. Ik heb niet zoveel problemen met uitgeput zijn aangezien ik mij niet opjaag op het feest. Hiermee bedoel ik dat ik niet al mijn energie kwijtspeel.
MDMAmazing1 zei:Nee je bent niet de enige die die drang heeft, heb het zelf ook heel erg en de meeste van mijn vrienden ook.
betrap me er wel eens op dat ik 'iets meer' over de 2mg/kg zit, maar dat betekent niet dat het niet schadelijk is...
Ik weet welke hallucinaties je bedoelt, vind ze echt gaaf
Zelf kick ik het meeste op het feit dat muziek en lichten super gaaf klinken/er uit ziet.
leipebaviaan zei:Die mentalfucked kan zo de jongere broer van Fgamer zijn.![]()
MentalFucked zei:Ik gebruik redelijk recreatief en verstandig.
Zo vindt ik hem anders helemaal niet overkomen? :Pleipebaviaan zei:Die mentalfucked kan zo de jongere broer van Fgamer zijn.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."