#1
Ja dat is teveel van het goede, vooral omdat dit dan waarschijnlijk niet de enige keer meer zal zijn. ![:wink:]()
Het is ongeveer 24 slecht.
Het is ongeveer 24 slecht.
Fool zei:Ja dat is teveel van het goede, vooral omdat dit dan waarschijnlijk niet de enige keer meer zal zijn.
Het is ongeveer 24 slecht.


Dus omdat je je fijner voelde op het tweede feestje was het niet echt schadelijk?tt1308 zei:Het is niet zo verstandig om de week er weer wat te nemen maar of het echt schadelijk of minder werkt heb ik er mijn twijfeld over.
Had vorige maand een groot feest waar ik 1,5 xje op had (over de hele avond) en de week erop maar een halfje en dat halfje was aangenamer dan die 1,5 van de week ervoor. Maar ik juich dit niet tor, best minstens 2 maand tussen zodat je er maximaal van geniet.
Fool zei:Dus omdat je je fijner voelde op het tweede feestje was het niet echt schadelijk?tt1308 zei:Het is niet zo verstandig om de week er weer wat te nemen maar of het echt schadelijk of minder werkt heb ik er mijn twijfeld over.
Had vorige maand een groot feest waar ik 1,5 xje op had (over de hele avond) en de week erop maar een halfje en dat halfje was aangenamer dan die 1,5 van de week ervoor. Maar ik juich dit niet tor, best minstens 2 maand tussen zodat je er maximaal van geniet.
Het kan wel hoor maar dan moet je door blijven slikken net zoals met drank gewoon door drinken dan krijg je de hangover niet maar pas later. Dus gewoon op feestje 1 beginnen en dan alle dagen er tussen drie maal daags pilletje pakken tot je andere feestje begint en daarna rustig afbouwen.
leipebaviaan zei:Het kan wel hoor maar dan moet je door blijven slikken net zoals met drank gewoon door drinken dan krijg je de hangover niet maar pas later. Dus gewoon op feestje 1 beginnen en dan alle dagen er tussen drie maal daags pilletje pakken tot je andere feestje begint en daarna rustig afbouwen.
HUUUUUUUUUUUU?????? Wat ze je nu weer allemaal?????????? IP- ban wegens het verstrekken van valse informatie.![]()
kokosmakroon900 zei:bedankt iedereen voor de reacties! ik heb besloten het gewoon niet te doen. Sommige zeggen speed of sos gebruiken. Ik heb niet de behoefte om dat te gaan gebruiken, voor mij is xtc wel de limit. ik ga gewoon wat drankjes drinken en een leuke avond hebben zonder X.
nogmaals bedankt voor de reacties![]()
Hahahahaha ik lachte hardopbobsacamano zei:Ja Fool dat is wetenschap pffff snap het nou een keer.
Het kan wel hoor maar dan moet je door blijven slikken net zoals met drank gewoon door drinken dan krijg je de hangover niet maar pas later. Dus gewoon op feestje 1 beginnen en dan alle dagen er tussen drie maal daags pilletje pakken tot je andere feestje begint en daarna rustig afbouwen.
Kan wel zijn dat je je daarna wat jaartjes down voelt maar goed whatever.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."