Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 feestjes in 1 week....

2 feestjes in 1 week....

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja dat is teveel van het goede, vooral omdat dit dan waarschijnlijk niet de enige keer meer zal zijn. :wink:

Het is ongeveer 24 slecht.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
aanstaande zaterdag ga ik naar een feest (a state of trance :grin: ) de week daarop ga ik naar hyte. Nu weet ik de 3 maanden regel en de miligrammen per kilo regel.

Stiekem zou ik wel op allebei deze feesten wat X willen gebruiken. Ik weet dat dit slecht is maar hoe slecht is dit nu eigenlijk? als ik dit eenmalig doe ga ik daar merkbare schade van blijven houden? ik weet dat het waarschijnlijk de 2de keer wat minder goed zal werken.

mijn concrete vraag: is 2 keer X gebruiken binnen 7 dagen teveel van het goede of kan het voor 1 keer wel?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry ik las verkeerd, het is niet binnen 7 dagen, maar 7 dagen ertussen. dan is het maar 22 slecht.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Ja dat is teveel van het goede, vooral omdat dit dan waarschijnlijk niet de enige keer meer zal zijn. :wink:

Het is ongeveer 24 slecht.
Klik om te vergroten...

24 slecht? :tongueout:

Wel leuk dat je naar asot gaat, ik ook! :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aahzo, ik was altijd van mening dat het met 7 dagen ertussen tussen de 32-36 slecht is
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, de slechtheid hangt ook af van de temperatuur op de feestjes, maar 36 is wel exorbitant slecht, ik weet dat de wetenschap er nog niet uit is, maar heb je hier misschien bronnen voor?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 weken drugs achter elkaar is nooit bevorderlijk. Ik zou gewoon op de één op XTC gaan en op de andere op alcohol. Pep of sos is altijd nog een alternatief. :wave:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja heb ik:

www.doegeen2wekenachterelkaarxtc.nl
t
tt1308Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is niet zo verstandig om de week er weer wat te nemen maar of het echt schadelijk of minder werkt heb ik er mijn twijfeld over.
Had vorige maand een groot feest waar ik 1,5 xje op had (over de hele avond) en de week erop maar een halfje en dat halfje was aangenamer dan die 1,5 van de week ervoor. Maar ik juich dit niet tor, best minstens 2 maand tussen zodat je er maximaal van geniet.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je je 5 dagen achter ellaar lam zuipt voel je je 3 dagen daarna ook weer goed, dat betekent nog niet dat je je hersens niet hebt gefrituurd. Zelfde met xtc, ik geloof best dat mensen het eenmalig met een week ertussen kunnen gebruiken zonder dat het effect (op korte termijn) minder wordt, maar het is heel slecht voor je hersenen. En als het een keer kan en goed gaat, is dat een excuus voor jezelf dat het de volgende keer weer kan. Gewoon een van de twee nuchter doen en anders lekker op de speed. Niet dat dat zo geweldig voor je is overigens :rolleyes:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoeken naar excuses die er niet zijn. Je weet dat het slecht is en afgeraden wordt omdat het gewoon veel schadelijker en risicovoller is, toch zoek je naar iets wat het goedpraat waardoor je met een gerust hart toch twee weken achter elkaar XTC kunt gebruiken.

Je bent niet de eerste die deze vraag stelt en zeker niet de laatste, maar het antwoord blijft altijd hetzelfde: Als je extra risico op klachten wilt lopen, ja dan kan het. Niemand kan je vertellen of je klachten echt krijgt maar als je ze eenmaal hebt, dan is het lastig om er weer vanaf te komen.

Gewoon niet doen dus, je hebt je hersenen ook over 20 jaar nog nodig...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
tt1308 zei:
Het is niet zo verstandig om de week er weer wat te nemen maar of het echt schadelijk of minder werkt heb ik er mijn twijfeld over.
Had vorige maand een groot feest waar ik 1,5 xje op had (over de hele avond) en de week erop maar een halfje en dat halfje was aangenamer dan die 1,5 van de week ervoor. Maar ik juich dit niet tor, best minstens 2 maand tussen zodat je er maximaal van geniet.
Klik om te vergroten...
Dus omdat je je fijner voelde op het tweede feestje was het niet echt schadelijk?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja Fool dat is wetenschap pffff snap het nou een keer.

Het kan wel hoor maar dan moet je door blijven slikken net zoals met drank gewoon door drinken dan krijg je de hangover niet maar pas later. Dus gewoon op feestje 1 beginnen en dan alle dagen er tussen drie maal daags pilletje pakken tot je andere feestje begint en daarna rustig afbouwen.

Kan wel zijn dat je je daarna wat jaartjes down voelt maar goed whatever.

Maar aan de topic starter alle gekheid op een stokje. Pak je 2e feestje dan beetje pep ofzo of wat biertjes maar laat je xtc lekker thuis.

Fool zei:
tt1308 zei:
Het is niet zo verstandig om de week er weer wat te nemen maar of het echt schadelijk of minder werkt heb ik er mijn twijfeld over.
Had vorige maand een groot feest waar ik 1,5 xje op had (over de hele avond) en de week erop maar een halfje en dat halfje was aangenamer dan die 1,5 van de week ervoor. Maar ik juich dit niet tor, best minstens 2 maand tussen zodat je er maximaal van geniet.
Klik om te vergroten...
Dus omdat je je fijner voelde op het tweede feestje was het niet echt schadelijk?
Klik om te vergroten...
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#14
bedankt iedereen voor de reacties! ik heb besloten het gewoon niet te doen. Sommige zeggen speed of sos gebruiken. Ik heb niet de behoefte om dat te gaan gebruiken, voor mij is xtc wel de limit. ik ga gewoon wat drankjes drinken en een leuke avond hebben zonder X.

nogmaals bedankt voor de reacties :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het kan wel hoor maar dan moet je door blijven slikken net zoals met drank gewoon door drinken dan krijg je de hangover niet maar pas later. Dus gewoon op feestje 1 beginnen en dan alle dagen er tussen drie maal daags pilletje pakken tot je andere feestje begint en daarna rustig afbouwen.
Klik om te vergroten...

HUUUUUUUUUUUU?????? Wat ze je nu weer allemaal?????????? IP- ban wegens het verstrekken van valse informatie. :tearsofjoy:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
leipebaviaan zei:
Het kan wel hoor maar dan moet je door blijven slikken net zoals met drank gewoon door drinken dan krijg je de hangover niet maar pas later. Dus gewoon op feestje 1 beginnen en dan alle dagen er tussen drie maal daags pilletje pakken tot je andere feestje begint en daarna rustig afbouwen.
Klik om te vergroten...

HUUUUUUUUUUUU?????? Wat ze je nu weer allemaal?????????? IP- ban wegens het verstrekken van valse informatie. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Klopt dan niet dan? :tongueout:
Inakken = bijpakken toch? :tearsofjoy:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pak een buis of ga naar huis iets in die trant :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trouwens wel goed van je :)

kokosmakroon900 zei:
bedankt iedereen voor de reacties! ik heb besloten het gewoon niet te doen. Sommige zeggen speed of sos gebruiken. Ik heb niet de behoefte om dat te gaan gebruiken, voor mij is xtc wel de limit. ik ga gewoon wat drankjes drinken en een leuke avond hebben zonder X.

nogmaals bedankt voor de reacties :grin:
Klik om te vergroten...
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
bobsacamano zei:
Ja Fool dat is wetenschap pffff snap het nou een keer.

Het kan wel hoor maar dan moet je door blijven slikken net zoals met drank gewoon door drinken dan krijg je de hangover niet maar pas later. Dus gewoon op feestje 1 beginnen en dan alle dagen er tussen drie maal daags pilletje pakken tot je andere feestje begint en daarna rustig afbouwen.

Kan wel zijn dat je je daarna wat jaartjes down voelt maar goed whatever.
Klik om te vergroten...
Hahahahaha ik lachte hardop

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."