Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLegale codeinedrank

Legale codeinedrank

32 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Precies, 't is gewoon mooi dat het er is en op een aardig veilige manier gedaan kan worden.
Maar pas vanaf de 150 word 't echt een roes, voor die grens is het een tsjah wel een roes maar niet een roezige roes zeg maar :P
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt gelijk Klaas, sorry AT!

Dat wordt smullen morgen. Pannekoeken met codeinestroop :P
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
-yeti schiet als speer naar drugsstore-
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Hmm, 12 euro voor een roes waarbij het middel in een medisch lab is gemaakt. Voor een gram coke betaal je 50 eu dus.. :grin:. Als je het persé wil proberen, veilige manier denk ik dan, en de codeineliefhebber zal het vast wel leuk vinden dat het legaal te verkrijgen is.
Klik om te vergroten...

Ja ok maar ik kan ook wel enkele redenen bedenken waarm ik toch die 50 euro roes zou kiezen :mrgreen:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ik als tiener na school uit de koffieshop kwam, had ik mijn flesje natterman rood extra sterk al klaar staan.
de high van wat ik een uur eerder gerookt had kwam ietsje terug, en in combinatie met een goede snack wel een manier om ff te relaxen...

behoorlijk balen toen er een efidrine-achtige stof aan werd toegevoegd om "misbruik" te voorkomen.
ben toen maar gestopt.
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb al genoeg aan de siroopjes gehange vroeger, net omdat het een stroperige zuip is overgeschakeld naar 'codethyline' , bevat ethylmorfine HCL . 50 tabletjes van 5 mg. Wat deed ik
dan: 3-tal apothekers afgaan voor een doosje, dus 3 in totaal. De pilletjes crushen, in water doen en late uitkristalisere. Nou, dat gaf me in ieder geval een goede roes :)

Nu de behoefte ni meer, de tetra- en lorazepammetjes hebbn het werk overgepakt :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Een flesje bevat 50 MG codeine
Klik om te vergroten...
Geloof dat je eens naar de opticien moet AT, want je hebt het niet goed gelezen. Klik SAMENSTELLING in de link eens aan: er staat 0,5 mg...

http://www.consumed.nl/medicijnen/1709/Melrosum_Extra_Sterk®_zelfzorg#onderdeel2

Het wordt m.i. pas leuk vanaf 65 a 70 mg en ik denk dat het de nodige misselijkheid & buikpijn oplevert als je 2 kratten van die flesjes achterover moet slaan om aan dat niveau te komen :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
yeti zei:
Angramar Temenos zei:
Een flesje bevat 50 MG codeine
Klik om te vergroten...
Geloof dat je eens naar de opticien moet AT, want je hebt het niet goed gelezen. Klik SAMENSTELLING in de link eens aan: er staat 0,5 mg...

http://www.consumed.nl/medicijnen/1709/Melrosum_Extra_Sterk®_zelfzorg#onderdeel2

Het wordt m.i. pas leuk vanaf 65 a 70 mg en ik denk dat het de nodige misselijkheid & buikpijn oplevert als je 2 kratten van die flesjes achterover moet slaan om aan dat niveau te komen :(
Klik om te vergroten...

Yeti, ik denk dat het voor jou geldt:

Stroop, 100 ml: bevat per ml: 0,5 mg codeïnefosfaat, 22,6 mg plantaardige tinctuur ui primulawortel, grindeliakruid, tijmkruid, rozenblaadjes en pimpinellawortel en 620 mg saccharose.
Klik om te vergroten...

Per milliliter zit er 0,5 mg codeinefosfaat.
100*0.5= 50 mg.

Dus per flesje zit wel degelijk 50 mg codeine.
En heel veel suiker :openmouth:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zie hier dat we toevallig Natterman hebben met 200ml ipv 100ml. Dat wordt binnenkort maar eens uitproberen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
yeti zei:
Je hebt gelijk Klaas, sorry AT!

Dat wordt smullen morgen. Pannekoeken met codeinestroop :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Qua suiker gehalte zou het nog voldoen ook :P

@de mensen die 't willen gaan proberen:
Zorg dat je het NIET op een nuchtere maag neemt, zo'n bom suiker lijkt me echt niet fijn ik zou een lichte bodem adviseren.
62 gram suiker op 100 ml....
Als dat niet fuckt met je bloedsuikerspiegel dan weet ik het ook niet meer.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Codeine is een zwakke pijnstiller en sterke hoestprikkelonderdrukker ofzo..
Vraag me af of het wel zo heel erg leuk is.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jammer dat codeine geen lekkere klik met alcohol heeft. Schijnt bij meerdere glazen zelfs erg link te zijn.
Zou nml goede oplossing zijn om de hoestsiroop in een cocktail te gieten zodat het beter te pruimen is. Alcohol-vrije pina colada dan maar. Iemand enig idee of het gevaarlijk is om er nog wat eigen oogst opium in te verwerken zodat er een wat brutere roes tot stand kan komen?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vigilante zei:
Codeine is een zwakke pijnstiller en sterke hoestprikkelonderdrukker ofzo..
Vraag me af of het wel zo heel erg leuk is.
Klik om te vergroten...

Dan moet je er meer over opzoeken,
want in een hogere dosering geeft het wel degelijk een heftige roes.

@yeti:
Geen idee over die opium...
Met alcohol zou ik 't gewoon niet combineren,
geeft heel veel mensen misselijkheid en is inderdaad snel gevaarlijk.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb wel eens 1 blik bier gemixed met half flesje kratom en daar 100mg aan codeinepillen bij geslikt. Dat was wel vet lekker en ik ging er niet bad van. Maar meer alcohol erbij vond ik te link.

Googlen over codeine/opium mix levert niks op maar het zal wel loslopen. Zit beiden in hetzelfde papaversap. Ga het gewoon proberen. Jullie merken het wel vanzelf als het misgegaan is. Dan volgt eeuwige zenderstilte van deze kant. :rolleyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zou gewoon "co-codamol" tabletten doen...

30mg codeine per tablet
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die zijn niet vrij verkrijgbaar lijkt me.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
niet vrij, maar wel verkrijgbaar :grin: :grin:


(niet bij mij :P )
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mwah, paar cijfers van jou vandaan wel,
Daarom moet je hem hebben:

z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier in België hebben we Bronchodine dat zonder voorschrift te krijgen is.
Het is een flesje van 180ml en er zit 10mg codeine in per 5ml, dus een snel rekensommetje gaaft 360mg codeine de fles :) Als ik zo'n flesje binnen heb krijg ik een heerlijk werklustig gevoel met wat lichte euforie. Iedereen reageert er anders op natuurlijk zo kan ik er bv niet van slapen. kortom super actief en relaxt tegelijkertijd.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb me inmiddels bedacht.
Eigenlijk vindt ik het maar een zielige bedoeling, dat gedoe met die hoestdrank. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt zoiets op te gaan zuipen voor zo'n stumperige roes.
Dan kan je beter een goede pot poppythee zetten, maar dat is weer te lekker. Dat smaakt naar meer en meer.

Daarbij is codeine ook geen ongevaarlijk goedje, velen raken er verslaafd aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."