#1
Codeine is een zwakke pijnstiller en sterke hoestprikkelonderdrukker ofzo..
Vraag me af of het wel zo heel erg leuk is.
Vraag me af of het wel zo heel erg leuk is.
Vigilante zei:Codeine is een zwakke pijnstiller en sterke hoestprikkelonderdrukker ofzo..
Vraag me af of het wel zo heel erg leuk is.

Als je thee trekt van papaverzaad (p. insoferum), dan kan je daar goed stoned van worden.Roseta Stoned zei:Werkt dat poppy tea goed dan?
Je kan het gewoon bij de kruidvat halen. Daar zullen ze er waarschijnlijk niet eens weten dat het als genotsmiddel te gebruiken is. En als ze dat wel weten, wat maakt het uit? Ze zullen het echt niet weigeren te verkopen.CHIASME zei:Hoe makkelijk krijg je dit mee dan? Kan ik gewoon binnenlope en jo ik wil 3 van die dinge? Apotheker zal wat raarder opkijke dan wanneer je 4 pakkies daro haalt bij de appie heijn...
Petrovic zei:Je kan het gewoon bij de kruidvat halen. Daar zullen ze er waarschijnlijk niet eens weten dat het als genotsmiddel te gebruiken is. En als ze dat wel weten, wat maakt het uit? Ze zullen het echt niet weigeren te verkopen.CHIASME zei:Hoe makkelijk krijg je dit mee dan? Kan ik gewoon binnenlope en jo ik wil 3 van die dinge? Apotheker zal wat raarder opkijke dan wanneer je 4 pakkies daro haalt bij de appie heijn...
yeti zei:Dat klopt, mijn beste Speeseend. Denk echter dat Rosetta wel onderlegd genoeg is om even naar de juiste bereidingswijze te googlen of hier op DF te zoeken. Per slot van rekening zit hij op de universiteit en daar leer je toch om niet over 1 nacht ijs te gaan of het povere advies van de 1e de beste harige Harry uit tibet af te gaan.Eerst de zaden in de vijzel stampen en een citroentje erbij is ook wel bevordelijk voor een lekker effect. :P
speeseend zei:Yeti vergeet erbij te vertellen dat je wel even het bolletje van het maanzaad moet scheiden, anders gaat het helemaal verkeerd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."