Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxytocine

Oxytocine

16 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
is het niet oxycontin??? of oxycodone???
Klik om te vergroten...

Dit was ook mijn eerste gedachte :sunglasses:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#2
oxycontin zijn morfinepillen ,zwaar spul das nog iets anders of wat hier word bedoeld denk ik.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaja das helemaal iets anders, het is oxytocinedihydrochloride, maar wat hij bedoeld zal dat nieuwe spul zijn dat je online kan kopen, Liquid trust, iemand al ervaring mee, het schijnt iets nieuws te zijn, dus voor de moment nog legaal... maar voor hoe lang nog?
d
drugs are bad!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
oxicontin is een lekkere stof, oxytoxine gebruiken ze op de Operatiekamer om een partus,bevalling op gang te krijgen.En het zorgt voot toeschieten van melk...
Tenzij je melk wilt gaan geven is dit enn heel verkeerd goedje.
Keteamine is echter wel interressant, weet je de marktprijs, die is belachelijk.
EEn van de duurste drugs op t moment!en makkelijk te kristalliseren vanaf vloeistof.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
drugs are bad! zei:
oxicontin is een lekkere stof, oxytoxine gebruiken ze op de Operatiekamer om een partus,bevalling op gang te krijgen.En het zorgt voot toeschieten van melk...
Tenzij je melk wilt gaan geven is dit enn heel verkeerd goedje.
Keteamine is echter wel interressant, weet je de marktprijs, die is belachelijk.
EEn van de duurste drugs op t moment!en makkelijk te kristalliseren vanaf vloeistof.
Klik om te vergroten...

Dank voor je bijdrage. Dit was een leermoment, op deze dag :)
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ehh oxytocine is ook een weeenopwekker. Wordt gegeven aan zowel mensen als dieren bij weeenzwakte. Het is ook verantwoordelijk voor het groter worden van je borsten bij zwangerschap en het gaan aanmaken van melk. Niet echt recreatief lijkt me of je moet bitch tits willen ontwikkelen als man. :grin:
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat nu speeseend, dat weten we dan toch ook weer.
Over oxytocine gaan we nog meer horen denk ik, ook bij mannnen zou het een gunstige invloed hebben op het vlak van gevoelens van liefde enzo. Men doet nu studies met oxytocine om te kijken og het geen antidepressieve werking heeft.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mensen die lijden aan autisme wordt een lagere hoeveelheid oxytocine aangetroffen, hetgeen suggereert dat dit hormoon het onderkennen en begrijpen van sociale codes bevordert.
Klik om te vergroten...

Het wordt dus wel aan mensen gegeven hoor.

En ketamine dure drugs? Dat valt wel mee vind ik..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik betaal 30 euro voor een gram onversneden ket, ik vind het erg meevallen omdat die zakjes bij mij altijd enorm lang meegaan.
d
drugs are bad!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja op de OK leer je nog wel eens wat foefjes.
:grin:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Oxycontin daarentegen, kan je lekker veel van pakken, erg lekker
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou, I.p.V heroine shotten gaan we melk schieten, de nieuwe rage :grin:
P
Psych0nautLid
01-01-2024, 00:00
#13
In reactie op Kermit: Oxycontin is geen morfinepillen, het is een verlengde afgifte tablet met als actieve stof Oxycodon, wat een morfineachtige stof is, ook wel morfinomimetica in medisch jargon genoemd (een stof die een op morfine lijkende uitwerking heeft, oftewel een sterke opioïde pijnstiller, Heroïne en Methadon horen ook in deze klasse)

En ik zou een heel stuk liever Oxycodon shotten in een goeie dosis dan een vergelijkbare dosis Hero, Oxycodon is een stuk euforischer in mijn mening (en die van vele andere die ze beide hebben gebruikt). Helaas heeft het voor mij toch geen nut, door m'n hoge dosis meet komt het toch niet heen, ik heb een half jaartje geleden nog 14 tabletten a 40mg Oxycontin gekregen en geprobeerd te shotten, maar zelfs in absurd hoge dosissen kwam het nauwelijks door de meet heen (verdomme!!!) Ik voelde alleen even een half minuutje een warm vlaagje, nog vrij subtiel ook, en dat was 't. Aan de dosis kan het niet gelegen hebben aangezien ik het tot aan 400mg intraveneus had geprobeerd (dat is zo'n 40x de dodelijk dosis voor een non-tolerant persoon, zegt wel wat over zowel m'n tolerantie als over wat die klote Methadon deed :( ) Zodra ik afgebouwd ben tot een lage dosis Meet ben ik overigens zeker van plan weer wat Oxycodon te halen en het weer eens IV te proberen, want het is toch oh zo lekker spul ... :hearteyes:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb de oxycontin alleen geslikt maar ik denk dat de dosis te laag was heb er niet veel van gemerkt behalve de typisch ''opiaatwarmte'''zeg maar.....
R
RoxyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik begeef me regelmatig tussen de koeien voor drachtcontroles en isneminaties. Vaak tref ik tussen de flesjes en medicijnen en dat soort allerhande zaken voor boeren ook Oxytocine aan. En ja, ook varianten van ketamine maar daar waag ik me niet aan.

Oxytocine wordt bij koeien gebruikt om ze de melk te laten "schieten"zoals dat heet. Nou is mij bijgebleven dat oxytocine een soort van stimulerend hormoon is. Het geeft een soort lekker gevoel. En nee, ook hier begin ik niet aan, maar zou wel willen weten of iemand hier ervaring mee heeft.

Netzoals ketamine blijven dat voor mij gesloten hoofdstukken, maar ben best wel benieuwd of dit medicijn ook als drug gebruikt wordt door mensen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
is het niet oxycontin??? of oxycodone???
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#17
van wikip.:

Oxytocine
Oxytocine is net als vasopressine een cyclisch nonapeptide geproduceerd in de neurohypofyse. Als functies: contractie van glad spierweefsel (vb. de baarmoeder) en regelt het toeschietreflex bij borstvoeding.


dus koeien gaan dr inderdaad melk van 'schieten', er staat niks over de werking of gebruik ervan bij mensen. ik denk dat het wel erbij zou staan als mensen het ook zouden gebruiken. :wink:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."