#1
Frisko zei:is het niet oxycontin??? of oxycodone???
Dit was ook mijn eerste gedachte
Frisko zei:is het niet oxycontin??? of oxycodone???
drugs are bad! zei:oxicontin is een lekkere stof, oxytoxine gebruiken ze op de Operatiekamer om een partus,bevalling op gang te krijgen.En het zorgt voot toeschieten van melk...
Tenzij je melk wilt gaan geven is dit enn heel verkeerd goedje.
Keteamine is echter wel interressant, weet je de marktprijs, die is belachelijk.
EEn van de duurste drugs op t moment!en makkelijk te kristalliseren vanaf vloeistof.
Bij mensen die lijden aan autisme wordt een lagere hoeveelheid oxytocine aangetroffen, hetgeen suggereert dat dit hormoon het onderkennen en begrijpen van sociale codes bevordert.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."