Leuk dat je kennis hebt genomen met MDMA
![:grin:]()
en dat het bovendien goed beviel!
Wil je dat het leuk blijft, speciaal etc etc dan moet je niet te vaak gebruiken. Dat zal iedereen hier met mij eens zijn. Wat is dan niet te vaak? Probeer niet binnen de 3 maanden opnieuw te gebruiken en geef je lichaam (én hersenen) gewoon de rust die het nodig heeft om weer te herstellen.
Wat is een goede dosering? Als veilige richtlijn kun je 1 tot 1,5mg per kilo lichaamsgewicht aanhouden en minimaal 12 weken rust te houden tussen gebruik.
Af en toe een likje, zoals jij het noemt, ja...dan weet je dus niet hoeveel je neemt. Als je toch de beschikking hebt over kristalletjes kun je het beter gewoon afwegen en in een capsule doen. Dan weet je tenminste hoeveel je inneemt. Het zou mooi zijn als je ook de zuiverheid % van je MDMA weet, dan weet je nog exacter hoeveel je kan afwegen en wat je dus uiteindelijk gebruikt.
Een enkele keer achter elkaar gebruiken (bijv. binnen 1-2 weken) kan wel, maar houd het hier gewoon het beste bij. Weet je? Er is altijd wel een goede gelegenheid om iets te gebruiken, wees er gewoon verstandig mee en zorg dat je de "magic" niet verliest. Als je te vaak achter elkaar gebruikt dan zul je al snel merken dat het gevoel minder en minder heftig wordt en er zijn zelfs gevallen waarbij mensen de boel gesloopt hebben en helemaal niets meer voelen. Dit wil je echt niet en is eeuwig zonde. Het kan inprincipe ook nooit mee terugkomen.
Nog wel een ander belangrijk punt, eet en slaap goed. Neem echt ruim voldoende vitamine C voor en na gebruik. En dan liefst gewoon de hele week.
Drink voldoende, maar niet uitsluitend water! Wissel het af met af en toe een cola of sap of perenijsje of weet ik wat. Alcohol liefst niet, maar een enkel biertje kan wel.
Gebruik NOOIT een stimulerende stof zoals speed icm MDMA. Hiermee krijg je een ongelooflijke toxische werking!
Er zijn wel meer dingen, maar ik heb nu ff een voorzetje gegeven voor de rest
Heb je hier wat aan?