#1
Eerste keer is het leukst. Daarom verlang je naar nog een keer.
Maar vanaf nu zal het niet meer zo speciaal zijn zoals de eerste keer.. dus beter wachten dan.
Groetjes uit Hilversum
Maar vanaf nu zal het niet meer zo speciaal zijn zoals de eerste keer.. dus beter wachten dan.
Groetjes uit Hilversum


