Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha de meest simpele dingen worden super als je scheef bent Misschien dat ik ook nog wel een leuke inbreng kan maken: - Tekenen met kohlpotlood (make up) op een ander of jezelf en creëer tatoeages. Voelt grappig en moeilijk om te doen, wel leuk. Het resultaat is helemaal geweldig. - Kleien. Koop kinderklei (die niet te snel droogt buiten het potje) en maak er wat van. Voelt gek en je kunt je er rustig een uur mee zoet houden. - Haal lichtgevende armbandjes bij de Xenos voor een euro. Deze moet je 'breken' en dan geven z licht. Natuurlijk leuk om te dragen, maar heeft iemand anders hier al eens een kroonluchter gebouwd? Resultaat is wederom geweldig. - Traplopen, voelt gek in je knieën en heupen. - Ga liggen op een waterbed of een (niet helemaal 100% opgepompt) luchtbed. Zweven doe je zo. - Rijstwafel challenge. Probeer een halve rijstwafel / beschuit / LU cracker te eten. De winnaar krijgt een prijsje (uit ervaring: het is te doen, maar neem je tijd ). Have fun"
"Mag ik vragen hoe hoog je dosering was? Hoe hoger deze is, des te scheler ga je kijken. Soms zie je mensen met 'kameleon-ogen'. Over het algemeen kan dit geen kwaad, REM (Rapid Eye Movement, net als je slaapt) is een normaal 'symptoom' bij xtc/mdma. Als je het de volgende dag nog hebt werkt een uurtje slaap als een wonder. Geef het een paar dagen, en als het over een week nog niet weg is (wat ik eigenlijk niet denk) ga dan even naar je huisarts."
"Hier had ik inderdaad laatst nog een topic over begonnen, omdat ik hier vaak erg 'last' van heb. Dit bleek gewoon voort te komen uit overdosering. De vergelijking met LSD en paddo's snap ik wel, maar naar wat ik allemaal heb gezien vind ik het toch een 'ander straatje' van hallucineren. Ze zijn namelijk milder, anders van vorm en het triggeren ervan is anders. Natuurlijk is dit alleen mijn eigen ervaring, dus durf geen keiharde beweringen in te maken, dit is alleen wat ik zelf heb ondervonden. En het hallucineren zelf lijkt me een combinatie van verschillende factoren. MDMA + MDA + serotonine en de eigen aanleg, geslacht en uiteraard dosering. Helaas zijn er nog relatief weinig studies hiernaar. Ook ik ben benieuwd naar nieuwe onderzoeken en uitkomsten hiervan."
"Tja, ook alcohol zorgt voor schade aan de hersenen en daar geld hetzelfde voor als XTC: niet teveel, niet te vaak, dan is er niets aan de hand. Zoals anderen hierboven aangeven zou ik die doseringen aanhouden, dan kan er weinig fout gaan. Zorg ook goed voor jezelf er voor, tijdens en erna, dan houd je de schade tot een minimum. Verder wens ik je veel plezier wanneer het moment komt, of dat in de nabije of verre toekomst is"
"Zover ik weet is MDMA de werkzame stof in XTC. Het verschil met XTC pillen is dat er in de pillen bindmiddelen zitten om het in pilvorm te kunnen krijgen. Imo, in het gebruik zitten er wel een aantal verschillen. Persoonlijk heb ik bij kristallen minder last van de bijwerkingen die bij pillen meer aanwezig zijn (knarsen, scheel kijken, etc.) en dus 'zuiverder' aanvoelt. Dit kan natuurlijk aan de bindmiddelen liggen, maar durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen."
"Hallo allemaal, Bij het gebruik van xtc ga ik (vrouw, 25 jaar, 1,60m, 77kg) ontzettend hallucineren. Ik zie brilletjes bij mensen, snorretjes, patronen (schubben/lijnen), insecten, vervormingen van objecten, etc. Kortom, zodra ik ga zitten zie ik superveel. Nu weet ik dat dit een bijwerking is van xtc, maar na te hebben gezocht hier op het forum bleken de meesten dan mij dit veel milder te hebben dan mij. Gelukkig ben ik niet bang tijdens mijn trips, ik wist dat dit een bijwerking was. De vraag is echter wel; Waarom hallucineer ik zo ontzettend veel? Meestal gebruik ik eens in de zoveel tijd eens wat met vrienden thuis. We gebruiken allemaal dezelfde pillen en maken er een relaxte avond van. Sommigen zien af en toe een vervorming door het scheel kijken, maar ik space helemaal weg en krijg bijna het idee 'was dit echt geen lsd ofzo?'. Ik vind het ook niet echt 'erg', maar ben wel nieuwsgierig naar hoe dit zo komt bij alleen mij en niet mijn vrienden (mannen)? De pillen waren getest en er zat zo'n 180mg mdma in. Wel voor de duidelijkheid, ik gebruik zo verantwoordelijk mogelijk (alleen sigaretjes roken, op tijd wachten met volgende dosering, frisdrank en water drinken en voor het slapen gaan drinkontbijt, enz.). Alvast bedankt voor jullie antwoorden!"
"Van mezelf ben ik niet zo'n 'waaghals' en begin altijd met een halve. De doseringen die ik bij pak zijn altijd kwartjes, en als ik een keer gek doe, een halve. Omdat ik een vrouw ben wist ik dat ik minder nodig heb en overschrijd dit ook niet. Wel is het natuurlijk hoe meer dat ik pak, des te meer ik ga zien. Hier heb ik mijn doseringen op aangepast, zonder gewenst resultaat. Wat die 2 mannen nemen, zit ik altijd net onder. Hun beginnen vaak met een hele, en door de nacht heen pakken we altijd gezamenlijk bij (ik kwartjes, hun halve), of we wachten even op elkaar. In totaal pak ik 1,5 of 2 pillen op zo'n avond. In feite zal ik best in verhouding net zoveel pakken als hun. Sommige nachten pakken we minder, maar wat de hoeveelheid ook is, hun zien nauwelijks iets en ik zit als Alice in Wonderland"
"Aha oke, dus grofweg had ik eigenlijk gewoon teveel op.. Klopt ook wel en had dit ook aangehouden als meest logische verklaring. Het enige wat dus een mysterie bleef is waarom ik wel en anderen niet? De ene vriend is zwaarder dan mij, en de andere lichter dan mij. Dat van de MDA was ik ook al tegengekomen inderdaad. Klinkt het dom of raar als ik zeg, misschien dat vrouwen sowiso gevoeliger zijn voor MDA misschien? Helaas ben ik nog geen onderzoek tegengekomen dat dit nader bekijkt Maar het is me nu al veel duidelijker! Volgende keer zal ik sowiso minder nemen. Mijn grenzen een keer opzoeken was leuk (en ook even niet ) dus zal rustiger aan doen Dank jullie wel"
"Meestal gewoon pillen.. Maar waar toch enige censuur op zijn plaats is: snoep, benaming van uiterlijk (Volkswagentjes, bommetjes, hartjes, etc.)."
"Eerlijk is eerlijk, ook al heb ik mezelf goed ingelezen over xtc en mdma, ik wist dat 'milde hallucinaties' zich voor konden doen. Dat geeft ook niet, ben graag goed voorbereid op het avontuur Echter werden deze hallucinaties met hogere doseringen erger. Op mijn eerste avond had ik 180mg totaal op om te kijken wat het deed, en dat was leuk. Mijn laatste avond was belachelijk (en nee, niet om op te scheppen) met grofweg 1200mg in m'n lijf. Is ook een absolute afrader. Maar in vergelijking genomen, de hallucinaties tussen 250 en 1200mg blijft in sterkte toch redelijk hetzelfde. Ruw geschat begin ik, zoals MentalFucked al schreef, vanaf de 200 a 250mg t hallucineren. De intensiteit e.d. blijven vrijwel hetzelfde.. Hebben jullie dit ook, zoals ik en MentalFucked, vanaf een bepaalde dosis hallucineren? Blijkbaar heeft ook niet iedereen die bijwerking. Zal dus naast de dosering misschien per mens verschillend zijn in gevoeligheid?"