Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsleuke verangdrug voor xtc?

leuke verangdrug voor xtc?

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind KNIP ook wel erg veel idd, KNIP euro is normaal volgens mij
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ahaha jezus heb ik weer :')
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat dat betreft kan ik niet achterblijven, het bedrag dat ik altijd betaalde had iets met een KNIP en een KNIP.
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
De mods zijn ook één dagje op een meet en iedereen gooit weer met bedragen. :P
Klik om te vergroten...

Neeee haha straks wordt mijn mooie topic nog dichtgegooid :openmouth:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
De mods zijn ook één dagje op een meet en iedereen gooit weer met bedragen. :P
Klik om te vergroten...
De mods waren er niet bij helaas. Maar bedragen mogen toch wel? Anders bij deze mijn excuses.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedragen mochten niet, omdat (Dacht ik) het een hele kleine brug wordt naar je producten aanbieden en het zo onduidelijk is hoe/wat er aan de hand is. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Bedragen mochten niet, omdat (Dacht ik) het een hele kleine brug wordt naar je producten aanbieden en het zo onduidelijk is hoe/wat er aan de hand is. :wink:
Klik om te vergroten...
Oh ok, dat staat niet echt duidelijk in de forumregels. Maar goed om te weten in ieder geval.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jongens jongens... Ik kan jullie ook geen dag alleen laten he :P

Bedragen vallen ook onder verkoopinformatie. Het kan verkoop uitlokken, vooral als de genoemde bedragen gemiddeld of onder gemiddeld zijn.

Regels zijn regels! Volgende keer iedereen een ban :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
Jongens jongens... Ik kan jullie ook geen dag alleen laten he :P

Bedragen vallen ook onder verkoopinformatie. Het kan verkoop uitlokken, vooral als de genoemde bedragen gemiddeld of onder gemiddeld zijn.

Regels zijn regels! Volgende keer iedereen een ban :P
Klik om te vergroten...
Misschien een idee dit duidelijk in de regels op te nemen?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
SmartieAndMe zei:
Jongens jongens... Ik kan jullie ook geen dag alleen laten he :P

Bedragen vallen ook onder verkoopinformatie. Het kan verkoop uitlokken, vooral als de genoemde bedragen gemiddeld of onder gemiddeld zijn.

Regels zijn regels! Volgende keer iedereen een ban :P
Klik om te vergroten...
Misschien een idee dit duidelijk in de regels op te nemen?
Klik om te vergroten...

Misschien wel een idee ja, heb net even gekeken en dat staat er inderdaad niet in.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ooscaar zei:
Als Leipebaviaan nou zelf 'KNIP' in zijn berichten typt, kan hij nog meer chaos veroorzaken :rock:
Klik om te vergroten...
Haha dan moet ik de KNIP gaan KNIPpen om het duidelijk te houden. Inception whaaat

MusicIsLife zei:
Misschien wel een idee ja, heb net even gekeken en dat staat er inderdaad niet in.
Klik om te vergroten...

Lijkt me een prima idee, gaan we regelen
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
Haha dan moet ik de KNIP gaan KNIPpen om het duidelijk te houden. Inception whaaat
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: een KNIP, in een KNIP, in een KNIP
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
OT: Bruin, G en barbituraten combineren schijnt een prima alternatief voor XTC te zijn. Lekker spacen op een feessie. :rock:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thanks baviaan, ik was al bang dat het topic ging ontsporen
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#15
leipebaviaan zei:
OT: Bruin, G en barbituraten combineren schijnt een prima alternatief voor XTC te zijn. Lekker spacen op een feessie. :rock:
Klik om te vergroten...

Wacht wat? Bruin en barbituraten? G is ghb neem ik aan? Technisch gezien ben ik nog maar een newbie hoor :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Barbituraten zijn verdovingsmiddelen volgens mij. Bruin is heroïne en g is idd ghb. Erg gezonde combo zoals je waarschijnlijk zelf ook al had bedacht :tearsofjoy:

Maar ehh leipo, als je het ooit zou proberen verwacht ik wel een reportje. Al zou ik van jou verwachten dat je de slaap gaat counteren met een flinke dosis pep :tongueout:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
hehe als je een newbie bent (en anders overigens ook) kun je beter bij bruin en barbituraten wegblijven.

Barbituraten zijn oude generatie slaapmiddelen. Degenen waarbij een overdosis vrij makkelijk dodelijk kan zijn.
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aha oke, bedankt! Sorry leipe, in dat geval zie ik af van dat voorstel :sunglasses: Heroïne begin ik niet aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."