#1
Ik vind KNIP ook wel erg veel idd, KNIP euro is normaal volgens mij
Fool zei:De mods zijn ook één dagje op een meet en iedereen gooit weer met bedragen. :P
De mods waren er niet bij helaas. Maar bedragen mogen toch wel? Anders bij deze mijn excuses.Fool zei:De mods zijn ook één dagje op een meet en iedereen gooit weer met bedragen. :P
Oh ok, dat staat niet echt duidelijk in de forumregels. Maar goed om te weten in ieder geval.Fool zei:Bedragen mochten niet, omdat (Dacht ik) het een hele kleine brug wordt naar je producten aanbieden en het zo onduidelijk is hoe/wat er aan de hand is.![]()
Misschien een idee dit duidelijk in de regels op te nemen?SmartieAndMe zei:Jongens jongens... Ik kan jullie ook geen dag alleen laten he :P
Bedragen vallen ook onder verkoopinformatie. Het kan verkoop uitlokken, vooral als de genoemde bedragen gemiddeld of onder gemiddeld zijn.
Regels zijn regels! Volgende keer iedereen een ban :P
Psychedelibee zei:Misschien een idee dit duidelijk in de regels op te nemen?SmartieAndMe zei:Jongens jongens... Ik kan jullie ook geen dag alleen laten he :P
Bedragen vallen ook onder verkoopinformatie. Het kan verkoop uitlokken, vooral als de genoemde bedragen gemiddeld of onder gemiddeld zijn.
Regels zijn regels! Volgende keer iedereen een ban :P
Haha dan moet ik de KNIP gaan KNIPpen om het duidelijk te houden. Inception whaaatooscaar zei:Als Leipebaviaan nou zelf 'KNIP' in zijn berichten typt, kan hij nog meer chaos veroorzaken![]()
MusicIsLife zei:Misschien wel een idee ja, heb net even gekeken en dat staat er inderdaad niet in.
SmartieAndMe zei:Haha dan moet ik de KNIP gaan KNIPpen om het duidelijk te houden. Inception whaaat

leipebaviaan zei:OT: Bruin, G en barbituraten combineren schijnt een prima alternatief voor XTC te zijn. Lekker spacen op een feessie.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."