Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsleuke verangdrug voor xtc?

leuke verangdrug voor xtc?

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar hoe doen jullie dat trouwens verdelen als jullie geen digitale weegschaal hebben :confused:
Of moet ik automatisch aannemen dat iedereen dat hier in huis heeft :tongueout:
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#2
heyhey,

Volgend weekend weer een dik feestje op de planning (dnb, jump up, neuro). Aangezien mijn vorige keer xtc gebruiken nog te recent is (3 maandenregel) en ik best wel om mijn hersenen en neurotransmitters geef kan ik dit niet gaan gebruiken, hoe graag ik ook zou willen. Kunnen jullie me misschien een leuke drug noemen ter vervanging, die ev. lijkt op de effecten van xtc? Liefst iets oppeppends en geen snuifdrugs(ik ben bang dat ik een bloedneus krijg + principe) :tearsofjoy: Ik heb veel gelezen over 2cb, zou dit geschikt zijn? 4fmp leek me ook interessant, maar hiervan las ik dat dit ook op serotonine werkt, is dit zo?
Graag hoor ik jullie avdies :) :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
uncoolbeatle zei:
die ev. lijkt op de effecten van xtc?
Klik om te vergroten...
Er is van alles wat wel iets weg heeft van xtc, denk hierbij aan bijvoorbeeld 4-fmp of 6-apb en zo zijn er nog velen. Alleen op het moment dat het enigszins op xtc lijkt werkt het eigenlijk ook meestal wel op je serotonine in. Aangezien je aangeeft dat je toch wel om je hersenen geeft, moet je eigenlijk de 3 maanden regel op alle drugs toepassen die op je serotonine inwerken. Dat houdt dus helaas in dat je niet vaker dan eens in de 3 maanden een drug kunt gebruiken die veel serotonine afgeeft.

2cb kan best een aardig alternatief zijn aangezien dat niet serotonine afgeeft zoals mdma dat doet en het met name in lage doseringen wel iets van mdma weg heeft. Echter is 2cb wel een tripmiddel en kan daardoor voor sommigen wat heftig zijn op een feest. Je zou dat beter eerst eens thuis kunnen proberen om te zien wat het met je doet.

Een andere optie is bijvoorbeeld speed, je voelt je goed en hebt enorm veel energie. Enige is dat je er niet echt van gaat spacen of waus wordt zoals met mdma. Je maakt het feest dan een stuk helderder mee, of je dat leuk vind is aan jou natuurlijk.

Ik zelf vind klein beetjes ketamine ook wel leuk op een feest, maar dat is zeker niet oppeppend en zul je moet snuiven. Daarbij neem je al snel teveel en dan eindig je ergens op de grond in een hoekje.

Keuzes zat eigenlijk, maar hangt natuurlijk ook af van wat jij kunt krijgen. Dus mocht je nog andere opties hebben dan kan ik je wel vertellen of het binnen je verwachting past.
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
uncoolbeatle zei:
die ev. lijkt op de effecten van xtc?
Klik om te vergroten...



Een andere optie is bijvoorbeeld speed, je voelt je goed en hebt enorm veel energie. Enige is dat je er niet echt van gaat spacen of waus wordt zoals met mdma. Je maakt het feest dan een stuk helderder mee, of je dat leuk vind is aan jou natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Dankje voor de uitgebreide uitleg! Misschien dat ik eens voor speed ga :) wat raad je aan als een begindosering? Ik zal waarschijnlijk beginnen rond 11 en ik wil de effecten graag doorvoelen tot 6.

Edit: sorry, ik moet natuurlijk eerst weten hoe puur de speed is die mijn dealer heeft voordat je een goede dosering zou kunnen geven.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou zeker ook voor stoffen als speed of 4-FMP gaan, speed is hierboven al uitgelegd. 4-FMP kan je ook nemen, heeft ook een zeer lange werkingsduur. Je krijgt er net als pep een bom energie van, al vind ik het effect wat subtieler aanwezig. Daarnaast blijf je er met je hoofd wel bij, je wordt niet kapot waus. Veel mensen vinden deze stof tussen XTC en speed inzitten, ik vind het meer de amfetamine kant uitvallen. Dit is echter persoonlijksgebonden. Let wel, mocht je dit middel gebruiken, gelieve te bommen in verband met een in de fik staande neus. (deed je gelukkig ook al niet uit principe)

Over de hoeveelheid speed die je moet nemen is het eigenlijk altijd speculeren, waar voor de één 50 mg al genoeg is om door de neus heen te boren, heeft een ander al 100 mg nodig. Heeft ook te maken met je lengte en gewicht, over het algemeen hebben kleinere en slankere mensen minder nodig. Neem een sleutelpuntje, doe het in een vloeitje en vouw het dicht. Drop deze en je zult een half uurtje later de eerste effecten ervaren. Mocht je dit te weinig vinden, kan je altijd nog op dezelfde wijze herdoseren. Over het algemeen heeft speed een enorm lange werkingsduur, dus die van 11 tot 6 moet waarschijnlijk wel lukken, al vind ik7 uur lang op pep wel vrij lang. (eigen ervaring)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
4fmp is geen optie leipebaviaan, aangezien ze aangeeft dat ze niks wilt wat duidelijk op serotonine inwerkt.

Een goede dosis speed is lastig inderdaad, vooral niet teveel de eerste keer. En als je het slikt kan het makkelijk 7 uur werken maart wellicht zelfs langer.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk ook dat je het beste eens voor speed kan gaan. 2c-b is een tripmiddel, zoals gezegd, en ik weet niet of dat echt geschikt is voor een dnb-feest, aangezien daar toch meestal best wel wild gedanst wordt en je dit als vervelend zou kunnen ervaren. Het lijkt me dan beter om dat eerst eens thuis te doen en kijken hoe je dnb onder invloed van 2c-b vindt en kijken of je nog een beetje zin hebt om daar dan op te gaan dansen. Ik ben een keer onder invloed van speed op een dnb-feestje geweest en dat is wel erg goed bevallen hoor. :)
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Learning from the experts :grin:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sluit me hier wel bij aan. Ik heb 3 keer op een feestje hoge dosis 2CB gehad 30 mg. Maar ik ben een goede tripper en weet dat als ik dit niet had gekend het ook heel erg teveel kan zijn. Een eerste keer 2CB vooral als je nog nooit hebt getript raad ik niet aan op een feestje te doen.

Mocht je het nou een keer thuis hebben gedaan en je voelt je goed dan zou ik het zeker aanraden maar ook weer rustig beginnen met dosering. Voor mijn gevoel wordt 2CB wel pas echt trippend na de 12mg. Daaronder bijvoorbeeld pilletje van 10mg is goed te doen en kan ook erg xtc achtige effecten hebben. Alleen moet je het meer sturen. Het blijft een tripmiddel dus je kan door aan heel veel liefde te denken of door een knuffel te krijgen echt dat X gevoel ontluiken.



ooscaar zei:
Ik denk ook dat je het beste eens voor speed kan gaan. 2c-b is een tripmiddel, zoals gezegd, en ik weet niet of dat echt geschikt is voor een dnb-feest, aangezien daar toch meestal best wel wild gedanst wordt en je dit als vervelend zou kunnen ervaren. Het lijkt me dan beter om dat eerst eens thuis te doen en kijken hoe je dnb onder invloed van 2c-b vindt en kijken of je nog een beetje zin hebt om daar dan op te gaan dansen. Ik ben een keer onder invloed van speed op een dnb-feestje geweest en dat is wel erg goed bevallen hoor. :)
Klik om te vergroten...
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als Leipebaviaan nou zelf 'KNIP' in zijn berichten typt, kan hij nog meer chaos veroorzaken :rock:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
uncoolbeatle zei:
Maar hoe doen jullie dat trouwens verdelen als jullie geen digitale weegschaal hebben :confused:
Of moet ik automatisch aannemen dat iedereen dat hier in huis heeft :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja :P Zodra je er een tijdje mee bezig bent, schaf je die aan haha. 2c-b wordt meestal verkocht in pilvorm, dus dat zorgt ervoor dat het wat makkelijker te doseren is. Speed zul je anders op het blote oog moeten doen, maar dat zorgt er wel voor dat je een beetje aan het gokken bent met de dosering, vooral de eerste keer. Als je speed getest is en je hebt geen weegschaal kun je natuurlijk ook de eerste keer gewoon weinig slikken en rustig afwachten en dan bijnemen. Na 45-60 minuten moet je de geslikte dosis wel voelen.
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#12
ooscaar zei:
uncoolbeatle zei:
Maar hoe doen jullie dat trouwens verdelen als jullie geen digitale weegschaal hebben :confused:
Of moet ik automatisch aannemen dat iedereen dat hier in huis heeft :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja :P Zodra je er een tijdje mee bezig bent, schaf je die aan haha. 2c-b wordt meestal verkocht in pilvorm, dus dat zorgt ervoor dat het wat makkelijker te doseren is. Speed zul je anders op het blote oog moeten doen, maar dat zorgt er wel voor dat je een beetje aan het gokken bent met de dosering, vooral de eerste keer. Als je speed getest is en je hebt geen weegschaal kun je natuurlijk ook de eerste keer gewoon weinig slikken en rustig afwachten en dan bijnemen. Na 45-60 minuten moet je de geslikte dosis wel voelen.
Klik om te vergroten...

Dankje voor de tip! Maar ik denk dat ik desnoods op school een middagpauze het chemielokaal insneak, durf niet de eerste keer te gaan gokken. Brengt dat lokaal toch nog wat anders dan alleen maar ergernis met zich mee :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met speed komt het niet zo bijzonder nauw hoor. Zoals leipo al aangaf kun je best met sleutelpuntjes werken. Daarna gewoon kijken wat je voelt en of je meer wil.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, als je gewoon met kleine beetjes begint en niet te snel bijneemt (je wilt immers gaan slikken), neem je niet zo gauw te veel hoor. Je hebt met goede speed weinig nodig, maar niet extreem weinig. :wink:
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#15
MusicIsLife zei:
Met speed komt het niet zo bijzonder nauw hoor. Zoals leipo al aangaf kun je best met sleutelpuntjes werken. Daarna gewoon kijken wat je voelt en of je meer wil.
Klik om te vergroten...

Dan neem ik dat van jullie aan :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij speed maakt een mg meer of minder niet heel veel uit inderdaad. Een sleutelpuntje goede speed zou je al moeten voelen. Kan wel meer dan neem je na 45 tot 60 min gewoon nog een sleutelpuntje.
u
uncoolbeatleLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hebben jullie ooit KNIP per gram moeten betalen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
uncoolbeatle zei:
Hebben jullie ooit KNIP per gram moeten betalen?
Klik om te vergroten...
Dat is wel erg veel, ik betaal altijd KNIP.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik mag het er niet over hebben, maar mijn bedrag zit daar exact tussenin, tenzij er meer gehaald wordt. Beetje aan de dure kant, maar er zit wel relatief weinig oplosmiddel in en ik weet wel dat het gewoon goed is. :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
De mods zijn ook één dagje op een meet en iedereen gooit weer met bedragen. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."