#1
XTC nemen en de volgende dag naar school is geen goede combo. Je bent vaak zo vaag als een deur en neemt geen enkele stof op. Daarnaast loop je kans gespot te worden als jij nog doppen de collegezaal binnenloopt.



Psychedelibee zei:Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand het niet voelde terwijl de rest wel lekker ging en toen tegen ons advies in snel bij genomen en toen klapte die veels te hard in. Redelijk vergelijkbaar met wat jij beschrijft.
Ik heb soms het idee dat mensen zich er onbewust niet aan over durfen te geven en dan uiteindelijk zoveel nemen dat ze er niet meer omheen kunnen. Dat is helaas wel altijd het moment dat het in enen teveel is.
Kessie zei:Mijn 2e keer was ook een beetje teleurstellend. 1e keer is het Veel beter![]()
Maag inhoud en de 2-3 maanden regel hebben ook zeker invloed op de werking van je snoepje.
De keren daarna waren weer toppie![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."