#1
dex is gewoon leip. wat is eigenlijk het grote verschil tussen speed en dex?
Elfquest zei:Misschien moet je lichaam zich nog even op dex instellen?
Of misschien is het niets voor jou. Niet alle adhd-ers hebben baat bij dezelfde medicatie. Ritalin / Concerta zou bij jou beter kunnen werken.
mfer zei:Wat ik voel is een behoorlijk sterk speedy gevoel door mn hele lichaam, hartkloppingen, euforie, lichtelijk last van tandenknarsen, droge mond, geen honger en kan er dus niet op slapen. Het zou maar zon 6 uur moeten werken volgens de bijsluiter maar ik voelde hem 12 uur later nog steeds zitten. En dit met een dosis van 4x 5 mg (wat schijnbaar laag is).
Eikel zei:Wat ik wel weet is dat ik (ook ADHD-er) eerst aan de Ritalin moest. Ff kijken of dat werkte, maar ik werd daar psycho als een malle van. Juist erg veel in mezelf gekeerd en de ADHD klachten werden er erger van. Nou zegt mijn specialist dat ik aan de Dexamfetamine moet, dat de kans dat dat werkt (juist omdat Ritalin niet aansloeg) groot is. Het is trouwens ook echt niet waar dat Ritalin minder heftig is. Dat heb ik als veel heftiger ervaren. Uiteindelijk is het persoonlijk, maar denk dat je wel even moet kijken of je misschien niet gewoon gunstiger effect hebt met Ritalin of Concerta...
Niet geschoten is altijd mis!
cropp zei:mijn dex ervaring is dat het vooral superlang duurt...
ik heb het 1 keer gehad, heel sterk en behoorlijk veel, en toevallig was het om en nabij de 24:00, om 11 uur s`ochtends was het klapperen pas gestopt.
voor mij was het gewoon hele sterke speed die facking lang duurde
same storyganja-farmer zei:IK heb een keer dex amfetamine van iemand gekregen om te testen. ik had toen al zo'n 3 maanden niet meer gesnoven. we hadden maar zo'n 3/4 gram en we waren met zn tweeen. we gingen daarna naar een HC party dus het moest snel op. toen ik het weg snoof sprong in een gat in de lucht van energie..zeker een vette ervaring want ik heb de hele avond niks meer bij hoeven pakken, behalve een beetje keta die eigenlijk best wel slecht was..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."