Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdexamfetamine ervaringen

dexamfetamine ervaringen

30 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doe mij ook eens zo'n potje :grin:
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omdat de dex nog niet van de magistrale bereider was gekomen bij de apotheek, en me voorraadje weer op was, hebben ze het deze keer zelf gemaakt voor me :hearteyes:



heb een capsule opengemaakt, t is gewoon heel fijn poeder, ruikt of proeft nergens naar
en brand niet in de neus.



w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#3
yep, 122 mg bakpoeier en 7.5mg dex amf.
Als je 75mg effectief zou willen snuiven moet je dus ook nog 1,2 gram vulstof opsnorkelen.

Zal waarschijnlijk wel voor een reden zoveel vulstof zijn toegevoegd :tearsofjoy:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
veel plezier!

Haha, die reden is, dat je verplicht bent om bommetjes te nemen :)
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik herinnerde mezelf ook gelijk weer waarom ik niet meer snoof nadat ik 1x me neus ophaalde. :kots:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
nice! wat voor kleur? rood? groen? geel? of alles bij elkaar?
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#7
de kleur hoe babi plakband eruit ziet als het 2 uur in je maag heeft gebivakkeerd :)
g
ganja-farmerLid
01-01-2024, 00:00
#8
dex is gewoon leip. wat is eigenlijk het grote verschil tussen speed en dex?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
is dat nu meer vulstof dan werkzame stof?
m
mferLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo, ik heb ff een vraagje..
Ik ben onlangs officieel gediagnostiseerd met adhd na een lange weg van drugs gebruik/misbruik/verslavingen. Het werd een probleem toen ik aan de cocaine begon en daar dus niet mee kon stoppen. Onderhand 5 maanden ervanaf met 2 keer een terugval.
Maar goed ik gebruikte cocaine voornamelijk alleen thuis omdat ik er zon goeie concentratie van kreeg en vooral ook doorzettingsvermogen. vandaar dat ook adhd niet ongebruikelijk is bij mij.
Nu heb ik dus dexamfetamines gekregen voor mijn adhd klachten. Ben nu een paar dagen bezig maar ervaar zeer veel bijwerkingen. Voor mijn gevoel werkt het niet bij mij zoals het bij de doorsnee adhd'r zou moeten werken.
Dus wat ik wil vragen is hoe mensen die dex hebben gebruikt zonder adhd erop reageren?

Wat ik ondervind zijn naar mijn idee gewoon de standaard werkingen van amfetamines voor iedereen. Hoewel het in mijn hoofd wel wat rustiger is maar goed.
Wat ik voel is een behoorlijk sterk speedy gevoel door mn hele lichaam, hartkloppingen, euforie, lichtelijk last van tandenknarsen, droge mond, geen honger en kan er dus niet op slapen. Het zou maar zon 6 uur moeten werken volgens de bijsluiter maar ik voelde hem 12 uur later nog steeds zitten. En dit met een dosis van 4x 5 mg (wat schijnbaar laag is).
Ik voel me er iig niet gemakkelijk bij om gewoon overdag me te voelen alsof ik behoorlijk uit mn pan ben. Leuk als je op een feest bent (en dan nog drink ik meestal de scherpe kantjes ervanaf) maar niet als je je gewone dagelijkse dingen moet doen.
Het maakt me wel geconcentreerder maar dat is volgens mij bij iedereen die het gebruikt.
Ben benieuwd hoe niet-adhd'rs erop reageren, en beste natuurlijk iemand die niet gelijk 50mg naar binnen knalt maar wat rustig aan begint :P
k
keesgeesLid
01-01-2024, 00:00
#11
1,5 jaar geleden is er bij mij add aangetoond.
Inhet begin kreeg ik ritalin wat op een gegeven moment is verhoogd naar de maximale
dosering (4 x 40mg). Maar dit had bij mij geen goed effect.
Na inname werd ik vreselijk moe en suf en kon
wel slapen.
Toen heb ik dexamfetamine gekregen.
Dit is opgebouwd ( eerst 3 x 5 mg ) voorzichtig
om te kijken of ik er wel tege n kon en ik
zit nu op 3x 20 mg en savonds 15.
Het werkt erg goed bij me.
Het enige waar ik goed op moet letten is dat
ik mn medicijnen niet vergeet, Ooh wat een ramp
is dat al die impulsen weer en het lijkt wel
of de wereld om me heen 10 x zo snel gaat.
Ook moet je goed letten op de tijden , de rebound vind
ik erg zwaar ( het werkt na ongeveer 3,5 a 4 uur uit bij mij)
savonds heb ik 15 mg ipv 20 omdat ik anders wat onrustiger slaap
en mij is verteld door de psych dat ik het egt niet later
dan 8 uur moet nemen, en dat is ook want heb het
weleens om 9 uur ingenomen en dan slaap ik om 1 uur
nog niet.
Misschien word mn dosis nog iets verhoogd naar 25 mg per
keer maar dat is nog een twijfel
want voel me zo wel goed.
Iniedergeval success en ik hoop dat de medicatie
aanslaat bij je.
Ik heb weleens voor de grap 3 pilletjes van 20 mg genomen
en dat was best grappig.
Alles lekker chill en rustig in je hoofd maar dit
doe ik niet vaker aangezien ik dan een beetje
te rustig word groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."