#1
Nog nooit meegemaakt dat iemand rustig werd van Rita :P
Ik heb echt precies hetzelfde. Ik kreeg ritalin voorgeschreven tijdens mijn ADD procedure en ik moest elke dag 2 pilletjes nemen. De eerste werkte goed voor zo'n 3 uur en 4 uur na 1e inname nam ik dan de 2e in, en dan werd ik echt heel suf en ervaarde ook dat "zombie" gevoel.Dwaks zei:Eerst voel je je een uur heel fit, daarna donder je bijna in slaap en ben je een zombie. Zo heb ik het ervaren.
Ik ben een normaal geval van ADHD en neem elke dag 90 mg ritalin met vertraagde afgifte dus 10 mg is niet zo heel veel .Petrovic zei:Ik weet niet hoeveel je wilt gaan snuiven. Een normale medicatie dosis voor ADHD is 10mg en hier worden de meeste ADHDers wat rustiger van. Maar wanneer je echt veel meer gaat nemen krijg je echt wel energie en sta je ook strak.
crocodile zei:Ik vind het echt troep, maar dat zal per persoon verschillen. Mensen zonder ADHD zullen toch ook wel last krijgen van de bijwerkingen of niet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."