Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxazepam, eerste keer

oxazepam, eerste keer

36 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Relax heren ........ :wink:
Maarre jussie hoe was je eerste keer? (aan de pammetje dan hahahaha)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
50 mg is ook wel een beetje veel.. 10 of 15 zou voldoende moeten zijn.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik voel helemaal niks van 10 mg.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou? :confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.
Klik om te vergroten...

Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.

Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
r
ramblerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nha, oxazepam doet helemaal niets, ja je voelt je er wat zekerder door.
Het is alleen leuk als je er een paar van slikt en er wat lekkers bij rookt.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
jussie zei:
wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou? :confused:
Klik om te vergroten...

Maak je niet druk joh, je word gewoon lekker rustig en je wil waarschijnlijk lekker op de bank hangen maar meer zal er niet gebeuren hoor :P
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.
Klik om te vergroten...

Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.

Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
Klik om te vergroten...

Je hoeft niet letterlijk iets te zeggen om iets te insinueren. En je bent een recidivist, als het gaat om het posten over hoeveelheden oxazepam die je geslikt hebt. Zodoende komt het op me over alsof je opschept.

Een post als in dit topic voegt verder namelijk ook niets toe. Je wilt me ook niet zeggen dat jij jouw eigen eerste reactie op 10 mg oxazepam wilt vergelijken met de reactie van elk gemiddeld anders mens? Kom nou, je bent intelligenter dan dat.

Jammer wel, dat je mijn post direct opvat als 'debiel', pleit niet echt voor je.

jussie zei:
wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou? :confused:
Klik om te vergroten...

Gewoon 10 mg slikken, iets gaan doen thuis, tv kijken.. computeren, filmpje aanzetten, je merkt het vanzelf :)
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga het zaterdagavond proberen :grin: ik zie wel wat er gebeurd, gewoon takeshi's castle enzo kijken:P
ik laat nog wel horen hoe het was.
greatz
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoeveel mg ga je slikken jussie?
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat denk je zelf... zie hierboven!
10mg om het jou makkelijk te maken...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
jussie zei:
wat denk je zelf... zie hierboven!
10mg om het jou makkelijk te maken...
Klik om te vergroten...

Wat is je gewicht? Je lengte?
Ik denk dat 10 mg nl weinig doet, maargoed beter te weinig dan teveel
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ben ong. 50kg en 1.68.
ben redelijk licht en klein, daarom dacht ik dat het redelijk moest kunnen
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
jussie zei:
ben ong. 50kg en 1.68.
ben redelijk licht en klein, daarom dacht ik dat het redelijk moest kunnen
Klik om te vergroten...

dan is 10 mg goed
na 2 - 2,5 uur kun je dan altijd nog 10mg bijpakken
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb er maar 1. het is gewoon een keertje proberen hoe het voelt maar waarschijnlijk nu maar nooit meer. mss over paar jaar nog maar voorlopig niet.
bedankt voor het helpen iedereen. tonight's gonna be a good night :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat kan je beter niet doen als je al zo weinig hebt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook niet teveel eten trouwens vantevoren. Maar good have a nice night :wink:
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#19
tnx voor de tip! normaal prop ik me namelijk op zaterdag helemaal vol met patat :grin:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.
Klik om te vergroten...

Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.

Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
Klik om te vergroten...

Jij bent echt een mongool jonge :) Waarom kom je zomaar uit het niets in een topic waar IEMAND ANDERS om advies vraagt even vermelden dat JIJ van 10 mg oxazepam niks voelt? En dan ook nog doen alsof mensen die wat van jou debiele gedrag zeggen gemeen zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."