Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxazepam, eerste keer

oxazepam, eerste keer

36 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
jussie zei:
wat denk je zelf... zie hierboven!
10mg om het jou makkelijk te maken...
Klik om te vergroten...

Wat is je gewicht? Je lengte?
Ik denk dat 10 mg nl weinig doet, maargoed beter te weinig dan teveel
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ben ong. 50kg en 1.68.
ben redelijk licht en klein, daarom dacht ik dat het redelijk moest kunnen
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
jussie zei:
ben ong. 50kg en 1.68.
ben redelijk licht en klein, daarom dacht ik dat het redelijk moest kunnen
Klik om te vergroten...

dan is 10 mg goed
na 2 - 2,5 uur kun je dan altijd nog 10mg bijpakken
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb er maar 1. het is gewoon een keertje proberen hoe het voelt maar waarschijnlijk nu maar nooit meer. mss over paar jaar nog maar voorlopig niet.
bedankt voor het helpen iedereen. tonight's gonna be a good night :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat kan je beter niet doen als je al zo weinig hebt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook niet teveel eten trouwens vantevoren. Maar good have a nice night :wink:
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#7
tnx voor de tip! normaal prop ik me namelijk op zaterdag helemaal vol met patat :grin:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.
Klik om te vergroten...

Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.

Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
Klik om te vergroten...

Jij bent echt een mongool jonge :) Waarom kom je zomaar uit het niets in een topic waar IEMAND ANDERS om advies vraagt even vermelden dat JIJ van 10 mg oxazepam niks voelt? En dan ook nog doen alsof mensen die wat van jou debiele gedrag zeggen gemeen zijn.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
blu zei:
Angramar Temenos zei:
acidboy zei:
We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?

Stop bragging about it.
Klik om te vergroten...

Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.

Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
Klik om te vergroten...

Jij bent echt een mongool jonge :) Waarom kom je zomaar uit het niets in een topic waar IEMAND ANDERS om advies vraagt even vermelden dat JIJ van 10 mg oxazepam niks voelt? En dan ook nog doen alsof mensen die wat van jou debiele gedrag zeggen gemeen zijn.
Klik om te vergroten...

wallah, is een verrekte mongol jonguh!!

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
Relax heren ........ :wink:
Maarre jussie hoe was je eerste keer? (aan de pammetje dan hahahaha)
Klik om te vergroten...

ZZzzz hij slaapt nog, denk ik. Nog even wachten.
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou ook niet reageren op zo'n opgefokte gifkikker. :mrgreen:
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#12
sorry maar daar ben ik, ik raak ook altijd die wachtwoorden kwijt :grin:
had toch iets teveel gegeten voor een goed effect maar het was erg chill.
na halfuur had ik ineens geen zin meer om op te staan.
ben beetje gaan photoshoppen. wel was concentreren erg moeilijk wat ik niet kon gebruiken met een progamma als ps...
nogmaals excuses voor de late reactie :wink:

greatz, justin
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
wow cool effect :rolleyes: schrijf een tripreport zou ik zeggen.
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#14
beetje nutteloos om een report te schrijven over een pilletje oxazepam. tenzij jullie willen natuurlijk:P dan kan ik het wel proberen:P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
jussie zei:
beetje nutteloos om een report te schrijven over een pilletje oxazepam. tenzij jullie willen natuurlijk:P dan kan ik het wel proberen:P
Klik om te vergroten...

Probeer maar eens in dit topic hihi.
Dan heb jij goed gereageerd op 10 mg oxa's
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jammer dat hij op mij dan weer niet reageert, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Relax heren ........ :wink:
Maarre jussie hoe was je eerste keer? (aan de pammetje dan hahahaha)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."