#1
jussie zei:wat denk je zelf... zie hierboven!
10mg om het jou makkelijk te maken...
Wat is je gewicht? Je lengte?
Ik denk dat 10 mg nl weinig doet, maargoed beter te weinig dan teveel
jussie zei:wat denk je zelf... zie hierboven!
10mg om het jou makkelijk te maken...
jussie zei:ben ong. 50kg en 1.68.
ben redelijk licht en klein, daarom dacht ik dat het redelijk moest kunnen
Angramar Temenos zei:acidboy zei:We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?
Stop bragging about it.
Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.
Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
blu zei:Angramar Temenos zei:acidboy zei:We weten het ondertussen wel AT, dat jij ooit op 150 mg per dag hebt gezeten en dat je van 10 mg niets meer voelt. De topictitel is toch niet voor niets 'oxazepam eerste keer' ?
Stop bragging about it.
Daar gaan we weer, debiele posts die doen alsof ik "brag". Ik zei niks over op hoeveel ik zat of wat dan ook.
Toen ik voor het eerst 10 mg nam zonder enige tollerantie voelde ik ook nauwelijks wat. Ik voelde me misschien iets rustiger, maar niet zoveel dat het niet als placebo zou kunnen worden afgeschreven
Jij bent echt een mongool jongeWaarom kom je zomaar uit het niets in een topic waar IEMAND ANDERS om advies vraagt even vermelden dat JIJ van 10 mg oxazepam niks voelt? En dan ook nog doen alsof mensen die wat van jou debiele gedrag zeggen gemeen zijn.
Flameon zei:Relax heren ........
Maarre jussie hoe was je eerste keer? (aan de pammetje dan hahahaha)

schrijf een tripreport zou ik zeggen.jussie zei:beetje nutteloos om een report te schrijven over een pilletje oxazepam. tenzij jullie willen natuurlijk:P dan kan ik het wel proberen:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."