#1
Ik vroeg me af hoe het komt dat veel mensen die vaker Ecstasy doen altijd zeggen niks van de schade te merken. Terwijl sommige mensen die zich aan de drie maanden houden er wel last van hebben, soms zelfs na de drie maanden. Bijvoorbeeld minder empathie ervaren minder kunnen genieten van het leven etc.