#1
Re: nitrazepam + rilatin
en wat waren de hoeveelheden mogadon en rilatine die je nam?Dr Gonzo zei:keeta zei:waar kan je aan nitrazepam geraken? lijkt me interessant om eens te proberen.fneawognfkgln zei:Barbituraten zijn in Nederland helemaal niet meer in de handel met uitzondering van het langwerkende fenobarbital.
Ik heb zelf fenobarbital gebruikt en ik vond het een saai middel, je wordt er alleen maar sloom van.
Seconal en dergelijke zijn al lang uit de handel in NL, Vesparax ook al een paar jaartjes.
Je zult alleen nog fenobarbital aantreffen en zelfs dat is zeldzaam.
Wat betreft de romantiek; ik betwijfel of het wel degelijk zo veel leuker is dan benzo's. Het effect is, denk ik, gewoon als oxazepam of temazepam maar dan zwaarder (paar mg Temesta met wat drank b.v...?)
Dingen zoals wat in Amerika op de markt was onder de merknaam Dexamyl (amobarbital met dexamfetamine) schenen wel enorm euforisch te zijn, maar met de combi nitrazepam met Ritalin heb ik ook de tijd van m'n leven gehad
Ik denk dat ze overrated zijn omdat het iets heeft dat ze niet meer te krijgen zijn.
Chloraalhydraat however, vond ik geweldig![]()
nitrazepam is mogadon..als je een lieve huisarts hebt,aan hem vragen...maar ik geloof dat een huisarts het niet zo snel meer voorschrijft(vrij sterk)...is wel ubber lekker...ik kreeg het van een maatje die ze weer van ze werk mee nam,maar dat is al een paar jaar geleden..hij kan er nu niet meer aan komen![]()
Even benzo's maken :P