Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbarbituraten

barbituraten

39 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
k
keetaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: nitrazepam + rilatin

Dr Gonzo zei:
keeta zei:
fneawognfkgln zei:
Barbituraten zijn in Nederland helemaal niet meer in de handel met uitzondering van het langwerkende fenobarbital.

Ik heb zelf fenobarbital gebruikt en ik vond het een saai middel, je wordt er alleen maar sloom van.

Seconal en dergelijke zijn al lang uit de handel in NL, Vesparax ook al een paar jaartjes.

Je zult alleen nog fenobarbital aantreffen en zelfs dat is zeldzaam.

Wat betreft de romantiek; ik betwijfel of het wel degelijk zo veel leuker is dan benzo's. Het effect is, denk ik, gewoon als oxazepam of temazepam maar dan zwaarder (paar mg Temesta met wat drank b.v...?)

Dingen zoals wat in Amerika op de markt was onder de merknaam Dexamyl (amobarbital met dexamfetamine) schenen wel enorm euforisch te zijn, maar met de combi nitrazepam met Ritalin heb ik ook de tijd van m'n leven gehad :tongueout:

Ik denk dat ze overrated zijn omdat het iets heeft dat ze niet meer te krijgen zijn.

Chloraalhydraat however, vond ik geweldig :grin:
Klik om te vergroten...
waar kan je aan nitrazepam geraken? lijkt me interessant om eens te proberen.
Klik om te vergroten...

nitrazepam is mogadon..als je een lieve huisarts hebt,aan hem vragen...maar ik geloof dat een huisarts het niet zo snel meer voorschrijft(vrij sterk)...is wel ubber lekker...ik kreeg het van een maatje die ze weer van ze werk mee nam,maar dat is al een paar jaar geleden..hij kan er nu niet meer aan komen :(
Klik om te vergroten...
en wat waren de hoeveelheden mogadon en rilatine die je nam?
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me wel een top combo :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gonzo, nitrazepam is het standaard alternatief voor lorazepam volgens mij.

Als de lorazepam te zwak is word door mijn huisarts meestal nitrazepam gegeven. Recreatief vond ik het juist niets, 5 mg gaf me niet echt een effect en 10 of meer ga me wel een leuke roes, totdat ik ging zitten en in slaap viel.
Maar als slaapmiddel is 't zeer effectief.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, het is al slaapmiddel bedoeld.
Maar wel als een doorslaap middel, en niet een inslaap middel.
Ik heb om recreatief te gebruiken liever een kort werkende zoals temazepam.

Maar de echte slaap benzo's zeg maar vind ik sowieso niet echt geweldig, lorazepam of oxazepam vind ik eigenlijk recreatief gezien veel fijner :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja daaar heb je wel gelijk in, maar temazepam werkt bij mij altijd maar heel kort..
als ik het ingenomen heb begin ik na 35 min wat te voelen en dat is na een uurtje wel weer weg,stapelen werkt ook niet zo goed....
geef mij maar gewoon diazepam of oxazepam... :grin:
en zo heel af en toe een lekkere roopie,maar dat is echt maar heeeel af en toe
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Temazepam zou toch wel dik 4 uur moeten werken, vaag dan.

't Werkt wel goed snel, dat is zeker waar.
Daardoor kan het ook een soort euforie geven die eigenlijk niet een andere benzo kan geven.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja zeker als je 40 mg in een keer naar binnen gooit.....ik heb nu even geen temazepammetjes meer,ik heb nu zopiclon gehad,maar wat een bagger spul is dat zeg...werkt wel zoals het moet,maar als je wakker wordt lijkt het wel alsof je met een stuk rauw vlees in je mond in slaap bent gevallen,dat was dus eens maar nooit weer...volgende maand weer gewoon temazepam..
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zopiclon, is dat geen nonbenzodiazepine? Zo iets als zolpidem? Want Zolpidem vind ik ook maar niks, werkt heel goed om in slaap te vallen maar voorderest vind ik er recreationeel niet veel aan, werkt te kort, na een uurtje voel ik er niks meer van.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#9
maar het is toch ook als slaapmiddel bedoeld?
en ik kon er altijd wel lekker op spacen,lekker vechten tegen de slaap :wink:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
barbituraten klinken mij als romantiek in de oren, ze worden echter bijna, of niet meer gebruikt. Ik heb ooit eens wat phenobarbital gekregen, maar dat was geloof ik zwaar over datum.
c
chrissssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi,

Weet iemand iets over het gebruik van barbituraten ? Wordt het nog gebruikt of is het helemaal verdrongen (ook in het zwarte circuit) door benzo's.

alvast bedankt

Chris
c
chrissssLid
01-01-2024, 00:00
#12
BillyBilo zei:
barbituraten klinken mij als romantiek in de oren, ze worden echter bijna, of niet meer gebruikt. Ik heb ooit eens wat phenobarbital gekregen, maar dat was geloof ik zwaar over datum.
Klik om te vergroten...

phenobarbital is gewoon online te bestellen als je een beetje zoekt.

bedoel eigenlijk meer de 'fast acting' zoals secobarbital en vriendjes
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er worden nog maar weinig barbituraten gebruikt zoals ik zei.
c
chrissssLid
01-01-2024, 00:00
#14
BillyBilo zei:
Er worden nog maar weinig barbituraten gebruikt zoals ik zei.
Klik om te vergroten...

Ja dat blijkt, had toch een beetje gehoopt op gebruikers ervaringen, maar schijnbaar zijn die uitgestorven...
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Barbituraten zijn in Nederland helemaal niet meer in de handel met uitzondering van het langwerkende fenobarbital.

Ik heb zelf fenobarbital gebruikt en ik vond het een saai middel, je wordt er alleen maar sloom van.

Seconal en dergelijke zijn al lang uit de handel in NL, Vesparax ook al een paar jaartjes.

Je zult alleen nog fenobarbital aantreffen en zelfs dat is zeldzaam.

Wat betreft de romantiek; ik betwijfel of het wel degelijk zo veel leuker is dan benzo's. Het effect is, denk ik, gewoon als oxazepam of temazepam maar dan zwaarder (paar mg Temesta met wat drank b.v...?)

Dingen zoals wat in Amerika op de markt was onder de merknaam Dexamyl (amobarbital met dexamfetamine) schenen wel enorm euforisch te zijn, maar met de combi nitrazepam met Ritalin heb ik ook de tijd van m'n leven gehad :tongueout:

Ik denk dat ze overrated zijn omdat het iets heeft dat ze niet meer te krijgen zijn.

Chloraalhydraat however, vond ik geweldig :grin:
c
chrissssLid
01-01-2024, 00:00
#16
fneawognfkgln zei:
Barbituraten zijn in Nederland helemaal niet meer in de handel met uitzondering van het langwerkende fenobarbital.

Ik heb zelf fenobarbital gebruikt en ik vond het een saai middel, je wordt er alleen maar sloom van.

Seconal en dergelijke zijn al lang uit de handel in NL, Vesparax ook al een paar jaartjes.

Je zult alleen nog fenobarbital aantreffen en zelfs dat is zeldzaam.

Wat betreft de romantiek; ik betwijfel of het wel degelijk zo veel leuker is dan benzo's. Het effect is, denk ik, gewoon als oxazepam of temazepam maar dan zwaarder (paar mg Temesta met wat drank b.v...?)

Dingen zoals wat in Amerika op de markt was onder de merknaam Dexamyl (amobarbital met dexamfetamine) schenen wel enorm euforisch te zijn, maar met de combi nitrazepam met Ritalin heb ik ook de tijd van m'n leven gehad :tongueout:

Ik denk dat ze overrated zijn omdat het iets heeft dat ze niet meer te krijgen zijn.

Chloraalhydraat however, vond ik geweldig :grin:
Klik om te vergroten...


dank voor jullie reacties.

Maar benzo's enzo helpen me niet.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind deze dingen wel intressant :)
Maar die worden ook niet meer gemaakt ofzo? Recept verloren gegaan? Geen een scheikundige die dat kan maken? Jammer :(

edit:
Dat lijkt me echt vet, als je zelf je medicijnen zou kunnen maken :mrgreen: Even benzo's maken :P
c
chrissssLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jadi zei:
Ik vind deze dingen wel intressant :)
Maar die worden ook niet meer gemaakt ofzo? Recept verloren gegaan? Geen een scheikundige die dat kan maken? Jammer :(
Klik om te vergroten...

jawel, zijn ook wel projecten op internet te vinden. zoek maar eens op "peanut project" gaat over nembutal, maar is een pot nat.

en nee, de recepten zijn niet verloren gegaan, er zijn andere minder gevaarlijke medicijnen voor in de plaats gekomen.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#19
aha, dan mag één of andere chemist er wel eens wat maken :P
maar wat was nu eigenlijk de bekendste barbituraat? (zoals bijv. valium bij benzo's)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb laatst kans gemaakt op 10 pakjes fenobarbital van 25 mg, het adres van de patient stond zelfs al op het doosje, het is dus écht nog wel in de omloop, je moet er maar aan kunnen zien te komen

drugstore cowboy yeehaw

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."