Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hai, Je heb een aantal verschillende namen van barbitals. Zo heb je Phenobarbital, Pentobarbital en zoals hier al genoemd wordt Fenobabital. Is er nou nog een verschil qua werking tussen deze drie en zijn ze alle drie nu nog te krijgen of niet. Ik weet dat ze sterker qua werking zijn dan de benzo's en dat je op moet letten wat je neemt omdat het dodelijk kan zijn. Heb iemand ervaring met de werking van één van deze drie barbitals."
"Heeft iemand wel eens medicijnen uit buitenland bestelt zoals valium, lorazepam, oxazepam. Zijn deze medicijnen uit buitenland die zonder recept te verkrijgen zijn net zo sterk qua werking dan hier in Nederland of is dat toch nog een verschil."