Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbarbituraten

barbituraten

39 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
c
chrissssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gaby zei:
Hai,

Je heb een aantal verschillende namen van barbitals. Zo heb je Phenobarbital, Pentobarbital en zoals hier al genoemd wordt Fenobabital. Is er nou nog een verschil qua werking tussen deze drie en zijn ze alle drie nu nog te krijgen of niet. Ik weet dat ze sterker qua werking zijn dan de benzo's en dat je op moet letten wat je neemt omdat het dodelijk kan zijn. Heb iemand ervaring met de werking van één van deze drie barbitals. :wave:
Klik om te vergroten...

phenobarbital en fenobarbital zijn hetzelfde. Pentobarbital is een ander soort. Phenobarbital is niet zo heel erg dodelijk, pentobarbital wel. het verschil is dat pento een zgn 'fast acting barbiturate' en pheno een 'slow acting'

Voor zover ik weet zijn beide nog te krijgen. phenobarbital wordt zo nu en dan nog voorgeschreven als antiepileptica en is redelijk goed via internet te bestellen. Pentobarbital is vloeibaar en wordt oa gebruikt om dieren (en mensen) te euthenaseren. Dis een stuk lastiger te krijgen. Pentobarbital in tablet heet nembutal en is (praktisch ?) niet meer te krijgen.

Verder waren er vroeger nog wat combinaties van verschillende dingen op de markt (vesparax bijv.), maar ook dat wordt voor zover ik weet niet meer geproduceerd.
P
PastaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Barbituraten : waar te koop ?

En weet er iemand te vertellen waar men barbituraten op het Internet of elders kan verkrijgen ? Dank bij voorbaat.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik amuseer me gwn wel met een 5 tal seroquel's van 100 mg is ook leuk
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jak, ik haat het gevoel dat ik krijg wanneer ik 200mg seroquel heb genomen om te kunnen slapen, het werkt wel maar ik wordt er tijdelijk ong. 3uur extreem depri van.

Wat barbituraten betreft, deze worden nog wel voorgeschreven, meestal door de iets oudere dokters en dit tegen epilepsie. Tegenwoordig word er wel meer Depakine voorgeschreven dat haast geen bijwerkingen heeft.

Ik zou het echt niet nemen, veel te gevaarlijk!!!
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#5
wow what was i thinking!!! Uiteindelijk heb ik aan een barbituraat geraakt genaamd Gardenal, ik vond het gevoel helemaal niet zo fijn en het duurde ook veel te lang voor het uitgewerkt was, na 4 dagen liep ik nog steeds tegen alles aan en viel voor het minste met m'n smoel tegen de grond.

Echt een afrader tenzij je je net als ik van kant wil maken.
S
SerpentineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hi,

Ik zou graag willen weten op welke website ik phenobartial kan bestellen. De meeste sites vragen om een betaling via Visakaart terwijl ik alleen een Mastercard heb. Uiteraard wil ik ze zonder voorschrift.

Kan iemand me helpen?
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Barbituraten zijn gewoon retro benzo shit, gevaarlijk, niet leuk, moeilijk aan te geraken, alcohol+ een handje barbs en dan kan je het hoekje omgaan (kijk maar naar elvis en monroe, ik spreek uit ervaring, ik had bijna dood kunnen zijn van Gardenal/fenobarbital (tegen epilepsie) en veel drank. Jammer want het had wel een mooie dood kunnen zijn.
E
ExuimtumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

Jadi zei:
aha, dan mag één of andere chemist er wel eens wat maken :P
maar wat was nu eigenlijk de bekendste barbituraat? (zoals bijv. valium bij benzo's)
Klik om te vergroten...

Wat wil je? MS Contin? 200mg Morfine per tablet en je gaat heel wat anders meemaken.
Let wel op.
Gaat het mis en krijg je erge pijn of een andere ziekte dan zal MS Contin nog weinig doen en kun je gelijk aan de morfinepomp worden gekoppeld.

Barbituraten heb ik in mijn lab, maar het verhandelen ervan is strafbaar.

PS: Barbituraten zijn illegaal!, steek dan nog liever een dikke joint op met daarin een halve gram Super Silver Haze of zo.

ha, dan mag één of andere chemist er wel eens wat maken
Klik om te vergroten...
Waar wat van maken? Ik doe mijn werk al 8 jaar met plezier en van mijn lab krijg je ze niet. Vraag dat maar aan een chemist die zijn baan op het spel wil zetten. Niet aan mij.
k
keetaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: nitrazepam + rilatin

fneawognfkgln zei:
Barbituraten zijn in Nederland helemaal niet meer in de handel met uitzondering van het langwerkende fenobarbital.

Ik heb zelf fenobarbital gebruikt en ik vond het een saai middel, je wordt er alleen maar sloom van.

Seconal en dergelijke zijn al lang uit de handel in NL, Vesparax ook al een paar jaartjes.

Je zult alleen nog fenobarbital aantreffen en zelfs dat is zeldzaam.

Wat betreft de romantiek; ik betwijfel of het wel degelijk zo veel leuker is dan benzo's. Het effect is, denk ik, gewoon als oxazepam of temazepam maar dan zwaarder (paar mg Temesta met wat drank b.v...?)

Dingen zoals wat in Amerika op de markt was onder de merknaam Dexamyl (amobarbital met dexamfetamine) schenen wel enorm euforisch te zijn, maar met de combi nitrazepam met Ritalin heb ik ook de tijd van m'n leven gehad :tongueout:

Ik denk dat ze overrated zijn omdat het iets heeft dat ze niet meer te krijgen zijn.

Chloraalhydraat however, vond ik geweldig :grin:
Klik om te vergroten...
waar kan je aan nitrazepam geraken? lijkt me interessant om eens te proberen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
zazzoo zei:
Barbituraten zijn gewoon retro benzo shit, gevaarlijk, niet leuk, moeilijk aan te geraken, alcohol+ een handje barbs en dan kan je het hoekje omgaan (kijk maar naar elvis en monroe, ik spreek uit ervaring, ik had bijna dood kunnen zijn van Gardenal/fenobarbital (tegen epilepsie) en veel drank. Jammer want het had wel een mooie dood kunnen zijn.
Klik om te vergroten...

Probeer het opnieuw als je het jammer vind.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeps dat gaat er zeker nog van komen. Maar deze keer moet ik barbs hebben van de dierenarts.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: nitrazepam + rilatin

keeta zei:
fneawognfkgln zei:
Barbituraten zijn in Nederland helemaal niet meer in de handel met uitzondering van het langwerkende fenobarbital.

Ik heb zelf fenobarbital gebruikt en ik vond het een saai middel, je wordt er alleen maar sloom van.

Seconal en dergelijke zijn al lang uit de handel in NL, Vesparax ook al een paar jaartjes.

Je zult alleen nog fenobarbital aantreffen en zelfs dat is zeldzaam.

Wat betreft de romantiek; ik betwijfel of het wel degelijk zo veel leuker is dan benzo's. Het effect is, denk ik, gewoon als oxazepam of temazepam maar dan zwaarder (paar mg Temesta met wat drank b.v...?)

Dingen zoals wat in Amerika op de markt was onder de merknaam Dexamyl (amobarbital met dexamfetamine) schenen wel enorm euforisch te zijn, maar met de combi nitrazepam met Ritalin heb ik ook de tijd van m'n leven gehad :tongueout:

Ik denk dat ze overrated zijn omdat het iets heeft dat ze niet meer te krijgen zijn.

Chloraalhydraat however, vond ik geweldig :grin:
Klik om te vergroten...
waar kan je aan nitrazepam geraken? lijkt me interessant om eens te proberen.
Klik om te vergroten...

nitrazepam is mogadon..als je een lieve huisarts hebt,aan hem vragen...maar ik geloof dat een huisarts het niet zo snel meer voorschrijft(vrij sterk)...is wel ubber lekker...ik kreeg het van een maatje die ze weer van ze werk mee nam,maar dat is al een paar jaar geleden..hij kan er nu niet meer aan komen :(
k
keetaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: nitrazepam + rilatin

Dr Gonzo zei:
keeta zei:
fneawognfkgln zei:
Barbituraten zijn in Nederland helemaal niet meer in de handel met uitzondering van het langwerkende fenobarbital.

Ik heb zelf fenobarbital gebruikt en ik vond het een saai middel, je wordt er alleen maar sloom van.

Seconal en dergelijke zijn al lang uit de handel in NL, Vesparax ook al een paar jaartjes.

Je zult alleen nog fenobarbital aantreffen en zelfs dat is zeldzaam.

Wat betreft de romantiek; ik betwijfel of het wel degelijk zo veel leuker is dan benzo's. Het effect is, denk ik, gewoon als oxazepam of temazepam maar dan zwaarder (paar mg Temesta met wat drank b.v...?)

Dingen zoals wat in Amerika op de markt was onder de merknaam Dexamyl (amobarbital met dexamfetamine) schenen wel enorm euforisch te zijn, maar met de combi nitrazepam met Ritalin heb ik ook de tijd van m'n leven gehad :tongueout:

Ik denk dat ze overrated zijn omdat het iets heeft dat ze niet meer te krijgen zijn.

Chloraalhydraat however, vond ik geweldig :grin:
Klik om te vergroten...
waar kan je aan nitrazepam geraken? lijkt me interessant om eens te proberen.
Klik om te vergroten...

nitrazepam is mogadon..als je een lieve huisarts hebt,aan hem vragen...maar ik geloof dat een huisarts het niet zo snel meer voorschrijft(vrij sterk)...is wel ubber lekker...ik kreeg het van een maatje die ze weer van ze werk mee nam,maar dat is al een paar jaar geleden..hij kan er nu niet meer aan komen :(
Klik om te vergroten...
en wat waren de hoeveelheden mogadon en rilatine die je nam?
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt me wel een top combo :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gonzo, nitrazepam is het standaard alternatief voor lorazepam volgens mij.

Als de lorazepam te zwak is word door mijn huisarts meestal nitrazepam gegeven. Recreatief vond ik het juist niets, 5 mg gaf me niet echt een effect en 10 of meer ga me wel een leuke roes, totdat ik ging zitten en in slaap viel.
Maar als slaapmiddel is 't zeer effectief.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad, het is al slaapmiddel bedoeld.
Maar wel als een doorslaap middel, en niet een inslaap middel.
Ik heb om recreatief te gebruiken liever een kort werkende zoals temazepam.

Maar de echte slaap benzo's zeg maar vind ik sowieso niet echt geweldig, lorazepam of oxazepam vind ik eigenlijk recreatief gezien veel fijner :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja daaar heb je wel gelijk in, maar temazepam werkt bij mij altijd maar heel kort..
als ik het ingenomen heb begin ik na 35 min wat te voelen en dat is na een uurtje wel weer weg,stapelen werkt ook niet zo goed....
geef mij maar gewoon diazepam of oxazepam... :grin:
en zo heel af en toe een lekkere roopie,maar dat is echt maar heeeel af en toe
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Temazepam zou toch wel dik 4 uur moeten werken, vaag dan.

't Werkt wel goed snel, dat is zeker waar.
Daardoor kan het ook een soort euforie geven die eigenlijk niet een andere benzo kan geven.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja zeker als je 40 mg in een keer naar binnen gooit.....ik heb nu even geen temazepammetjes meer,ik heb nu zopiclon gehad,maar wat een bagger spul is dat zeg...werkt wel zoals het moet,maar als je wakker wordt lijkt het wel alsof je met een stuk rauw vlees in je mond in slaap bent gevallen,dat was dus eens maar nooit weer...volgende maand weer gewoon temazepam..
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zopiclon, is dat geen nonbenzodiazepine? Zo iets als zolpidem? Want Zolpidem vind ik ook maar niks, werkt heel goed om in slaap te vallen maar voorderest vind ik er recreationeel niet veel aan, werkt te kort, na een uurtje voel ik er niks meer van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."