#1
lol damn ;P dit is toch echt een wonderpil he. om 7 uur 2de genomen , kheb nu al 70 procent perfect met details enal in men hoofd kunne rammen, nog 30 procent te gaan ^^ morgen wordt een eitje.
SAY WHAAAA!??lutetia zei:En van koffie gaat je concentratie niet verbeteren
Complicity zei:Ik heb nu ook tentamens en ik kan redelijk makkelijk aan Concerta komen (een vriend van mij slikt z'n medicijnen niet dus houdt hele potjes over). Ik vroeg me af, werkt dit ook goed voor concentratie op korte termijn? Het zijn natuurlijk wel langzame afgifte tabletten, ga je daar iets van merken als je geen ADD of ADHD hebt?
Areyouexperienced? zei:Geen goed idee dus.. Misschien heb je wel ADD? De variant van ADHD zonder de hyperactiviteit.
Hoe geraak je trouwens aan rilatine zonder voorschrift?
Een pilletje werkt bij een ADDer ongeveer 3 à 4 uur (afhankelijk per persoon)
Dit medicament gaat GEEN werking op jou hebben, dus doe het niet.
Het is medicatie voor mensen met een probleem dat jij niet hebt dus ga het niet misbruiken
en maak rilatine zijn naam niet nog slechter...
Rilatine houd idd de slaap tegen, het is aan te raden niets meer te nemen na ten laatste 6 uur.
Doe je dit toch zal je een slaaptekort opbouwen, dat dan weer in verband te brengen is met geheugenproblemen én nog meer concentratieproblemen.
De werking zal geleidelijk aan verminderen bij dagelijks gebruik, zeker als men ze niet op de juiste
tijdstippen inneemt, maar zoals ik al zei, jij hebt er geen baat bij.
Drink een shitload koffies en guarana en al die andere zeik, maar ge niet onnodig risico's nemen.
Dat is natuurlijk mijn mening![]()
haaitand zei:ne maat van mij neemt concerta en ij at ne keer rond 18 uur eentje gepakt om te studeren maar waneer we dan weg gingen om te gaan fuifen at tij 2 red bullkes op. gat em moeten zien ij stond recht en zijn been was gewoon zot zwaar aan trillen zonder dat ij daar aan kon doen weet er iemand of da ook zou gaan met dex of is da gevaarlijk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."