Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM voor de Belgen onder ons..

DXM voor de Belgen onder ons..

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#1
bogy zei:
als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ...

ben al 8 kilo afgevallen, ONGEWENST ...
Klik om te vergroten...

off topic, maar wat ge afvalt door niet te eten, zijn voornamelijk spieren; dan blijft ge nog met vet zitten, en dat is ook niet de bedoeling.
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#2
MrEko zei:
bogy zei:
als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ...

ben al 8 kilo afgevallen, ONGEWENST ...
Klik om te vergroten...

off topic, maar wat ge afvalt door niet te eten, zijn voornamelijk spieren; dan blijft ge nog met vet zitten, en dat is ook niet de bedoeling.
Klik om te vergroten...

:wink:

da weet ik wel, maar vetten verdwijnen ook zenne... 'k heb wel amper nog vetten, en eerlijk gezegd ben ik dar niet zo blij mee. Ik voel echt dta ik weinig reserves heb, en daarom zou ik graag ketamine krijgen ipv morfine... da helpt mij véééél beter, en ik kan nog deftig eten. Heb daar ook geen afkickverschijnselen van enzo...
b
blower_015Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kan ik die dxm legaal kopen in de apother in belgie??
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#4
blower_015 zei:
kan ik die dxm legaal kopen in de apother in belgie??
Klik om te vergroten...

Jazeker,

in de apotheker vraag je gewon naar een doosje 'tauxium antitussivum'. Dit zijn gelbolletjes met daarin een DXM-oplossing.

Je slikt er ongeveel 2/3 tot een heel doosje van, en de komende uren zal je jezelf wel een pak lichter voelen...
b
blower_015Lid
01-01-2024, 00:00
#5
bogy zei:
blower_015 zei:
kan ik die dxm legaal kopen in de apother in belgie??
Klik om te vergroten...

Jazeker,

in de apotheker vraag je gewon naar een doosje 'tauxium antitussivum'. Dit zijn gelbolletjes met daarin een DXM-oplossing.

Je slikt er ongeveel 2/3 tot een heel doosje van, en de komende uren zal je jezelf wel een pak lichter voelen...
Klik om te vergroten...

merci he
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik terug denk aan die gortige muntsmaak, stoot m'n maag vanzelf weer op. :kots:

Touxium Antitussivum = 20 capsules van 30 mg = 600mg DXM
Niet vergeten uit te rekenen voor het plateau dat je wil bereiken:
1ste: 1,5-2,5 mg/kg
2de: 2,5-7,5 mg/kg
3de: 7,5-15 mg/kg
4de: >15mg/kg

Beleef er plezier aan, maar denk aan de bijwerkingen.
Ik ben ooit op het 3rde plateau beland (ik twijfelde even wie ik was, heb twee uur gemediteerd en voelde me bijna oplossen in de lucht, toegegeven: dat stuk was wel leuk), maar was de eerste uren van de trip misselijk. Ik heb een keer daarna meer willen nemen, maar heb toen de helft van de avond boven het toilet gehangen en op het 2de plateau blijven steken. (toen ben ik ermee gestopt)
Vergeet ook niet dat je de dag erna dronken/vaag/stoned rond zal lopen, en je je de 3rde dag waarschijnlijk nog niet helemaal goed zal voelen.
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#7
MrEko zei:
Als ik terug denk aan die gortige muntsmaak, stoot m'n maag vanzelf weer op. :kots:
Vergeet ook niet dat je de dag erna dronken/vaag/stoned rond zal lopen, en je je de 3rde dag waarschijnlijk nog niet helemaal goed zal voelen.
Klik om te vergroten...


amai, ik denk dat dxm echt niks voor jou is dan ...

ik heb in ieder geval geen last van die smaak... ik doe die bolletjes in een glas met water en drink ze door (ge kunt ze pletten, in water lossen die dingen toch op)

De dag erna voel ik inderdaad nog wel dat ik iets genomen heb de dag ervoor, maar hoe hevig dat is hangt echt van persoon tot persoon af... als ik 's zaterdags dxm neem, kan ik maandag perfect werken hoor... zondag kan ik wel winkelen, koken, ... maar echt zwaar werk zou niet kunnen, net zoals na een avondje diep doorzakken dit ook niet zou lukken...
de tweede dag erna voel ik er echt niets meer van.

Iedereen reageert anders op drugs, daarom moet je zeker in het begin best een lichtere dosis nemen om te kijken hoe je reageert. De ene drugs kan je aangenaam ervaren, de andere totaal niet, da hangt allemaal af van je persoonlijke biochemie...
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op bcfi.be (een belgische geneesmiddelen gids) staat dat Touxium Antitussivum een Rx gereguleerd middel is, maar tussen haakjes staat ook wel "ook op schriftelijke aanvraag van de patient". Als het werkelijk dan zo is dat ik Touxium Antitussivum zo kan krijgen door een schriftelijke aanvraag in te dienen... Volgens mij moet er dan nog goeie stuff te krijgen zijn. :tearsofjoy:

Tip: Bronchodine, zo te krijgen, en bevat 360mg codeïne per fles.
C
CodainLid
01-01-2024, 00:00
#9
In België heb je een siroop die Tusso Rhinathiol noemt. Daar zit er 0,1333%/ml DXM in, in totaal 200ml, dus 266mg DXM. Met die siroop heb je het voordeel dat ze ook nog eens lekker smaakt, maar je hebt ook niet al dat voorbereidingswerk. En een afrader: DXM siroop van Vicks.
Ik denk dat ze die met opzet zo goor hebben gemaakt, zodat we die niet gaan misbruiken. :wink:
w
westvlamingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Codain zei:
In België heb je een siroop die Tusso Rhinathiol noemt. Daar zit er 0,1333%/ml DXM in, in totaal 200ml, dus 266mg DXM. Met die siroop heb je het voordeel dat ze ook nog eens lekker smaakt, maar je hebt ook niet al dat voorbereidingswerk. En een afrader: DXM siroop van Vicks.
Ik denk dat ze die met opzet zo goor hebben gemaakt, zodat we die niet gaan misbruiken. :wink:
Klik om te vergroten...


Heb je ervaring met die tusso ???
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anon zei:
someone who isn't me.

term onder paranoide mensen die dingen willen zeggen waar oom agent misschien niet zo blij mee is.
Klik om te vergroten...

Ok, weet ik dat ook is eindelijk! :grin:
Zo leren we ook laat in de nacht nog wat dingetjes bij...
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb er net ook gekocht en juist 4 stukgebeten gewoon om te weten hoe ongeveer voelt (weeg 55 kg) dus dat zou mij op plateau 1 moeten krijgen :grin:
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Qocaïne zei:
Ok, weet ik dat ook is eindelijk! :grin:
Zo leren we ook laat in de nacht nog wat dingetjes bij...
Klik om te vergroten...

Ik heb dat zwemmen ook pas geleerd toen ik op amerikaanse fora terechtkwam waar men vreest voor undercover forumbezoekers. Helaas heeft niet iedereen het geluk om in een land te wonen waar je echt nog vrije meningsuiting hebt... (al wordt onder het mom van 'politieke correctheid' bij ons de laatste jaren toch ook wel een aardig potje gecensureerd)...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
someone who isn't me.

term onder paranoide mensen die dingen willen zeggen waar oom agent misschien niet zo blij mee is.
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor de belgen onder ons...

SWIM heeft vandaag de apotheker bezocht ... en in belgie heb je "Touxium Antitussivum"... Die nederlandse darolan is namelijk bij ons niet te krijgen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Belgische variant toch net iets beter vindt; dit zijn gevulde gelcapsules. De inhoud van de capsules is gewoon een gelei van dxm met een bindmiddel, het lijkt net of Swim had even zijn kwakje gelost :). Je hoeft dus niet open te maken om te pletten... gewoon slikken is goed :)

Deze capsules zijn 'op aanvraag' te krijgen, dus je huisapotheek zou deze normaal moeten meegeven zonder vragen. Als je bij een vreemde apotheek gaat die je niet kent, kan die vragen om een formulier in te vullen, kwestie dat je geen 150 dozen per jaar zou kopen om een handeltje te starten in bepaalde middelen. Het is dus maar een gewone formaliteit.

Het tweede voordeel van de belgische doosjes is de kwantiteit: je krijgt namelijk een doosje met 20 capsules van 30 mg, people, that's a staggering 600Mill's!!!!!

ow ja, de prijs? Swim betaalde 6.95€ hiervoor

probeer je verder niet op te laten zadelen met zuigtabletten als Tusso Rhinathiol, want deze bevatten 'maar' 10mg per tablet, ze zitten wel met 36 in een doosje ... als je deze dus allemaal in een halve liter warm water laat oplossen, heb je 2 glazen 'suikerdrank met munt' die je naar de hemel voeren...

Swim heeft nu juist 5 minuten geleden dat doosje met capsules open gedaan en heeft er 5 stukgebeten en doorgeslikt :) (swim wilde namelijk proeven hoe de inhoud smaakt, best lekker, precies of je eet muntpap)
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, die touxium antitussivum heb ik vroeger ook nog gehad en ik betaalde er toen iets meer dan €5 voor.

De smaak is echt TE goor, ik kreeg het vroeger met moeite binnen, precies munt met kots. En die smaak bleef dan gvd nog een lange tijd hangen in mijn mond :kots:. De reden waarom er 30mg in zit, is volgens mij omdat het vertraagd wordt afgegeven. Ik had het vroeger ooit proberen op te lossen in heet water zodat ik het gewoon in 1 keer kon opdrinken. De rode gelcapsules losten wel op, maar de witte drab in de capsules niet. In plaats daarvan scheidde de inhoud zich in bolletjes van verschillende grootte, dusja..
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe voel je je nu trouwens?
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#18
swim heeft gisteravond toch nog keta kunnen fixen.. en heeft die bovenop de dxm genomen: PRACHTIG

Ik snapte weer even helemaal mijn doel op aarde, de reden van ons bestaan...


Mijn zesde zintuig was alvast voldoende gestimuleerd :)
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
wie is swim?
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ah .... ik dacht dat ik verplicht was om swim te gebruiken.... want ik wil gerust zeggen dat ik het zelf gedaaan heb hooor ....



ik heb toch zoveel medicatie op voorschrift, dat die paar illegale dingen er echt geen hol meer toe doen hoor.... :d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."