Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums7 pillen in 36 uur

7 pillen in 36 uur

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het wel bijzonder dat mensen hier überhaupt de energie erin willen steken om op zo'n achterlijk topic een serieus antwoord te geven
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, valt helemaal binnen mijn verwachtingspatroon.

een inhoudelijke reactie was natuurlijk leuker.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zie het wel zitten. maar om nou een maand te wachten terwijl er elke week materiaal beschikbaar word gesteld door nieuwe members?

idiot of the week? nee... goedgelovig? onwetend?

hoe gaan we em noemen? misschien een sticky in algemeen, met als titel...

"Had ik dood kunnen gaan?"
"Is dit slim?"

zoiets?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat we die prijs even moeten laten, want volgens mij doet Mitge nu zijn best.
m
mitgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste iedereen

Ik ben mezelf zeker bewust hoeveel ik heb geslikt en dat dit heel erg gevaarlijk is... Ik ben 2 jaar zo dom geweest. Ik heb nu 5 maanden geen gebruik gemaakt van xtc omdat ik er te brak van werd, vandaar deze vraag... Ik heb mezelf voorgenomen 1keer per maand 1 pil te slikken bij het uitgaan i.p.v in de huiskamer helemaal van de kaart te zijn.
Voor de mensen die denken dat ik 7pillen in 1keer heb genomen moeten nog eens goed mijn titel lezen. En ja de reserves raken op maar het voelt alsof je steeds een klein kommetje met een klein beetje blijheid over je heen hoort (de volgende ochtend bij de laatste paar pillen)

Dank u allen voor de serieuze antwoorden
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
mitge zei:
Ik heb mezelf voorgenomen 1keer per maand 1 pil te slikken bij het uitgaan i.p.v in de huiskamer helemaal van de kaart te zijn.
Klik om te vergroten...
Is nog steeds veel te veel.

Niet om raad vragen om het vervolgens in de wind te slaan hè.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien puntensysteem voor retorische vragen? Zijn der genoeg hier!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
point taken...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
we kunnen ook net als exeptional insight elk nieuw topic zoeken en chagrijnig commentaar geven zonder onderbouwing?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
MeejheM zei:
we kunnen ook net als exeptional insight elk nieuw topic zoeken en chagrijnig commentaar geven zonder onderbouwing?
Klik om te vergroten...
Een beetje zoals dit?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
MeejheM zei:
we kunnen ook net als exeptional insight elk nieuw topic zoeken en chagrijnig commentaar geven zonder onderbouwing?
Klik om te vergroten...
Een beetje zoals dit?
Klik om te vergroten...

Heeft wel mijn voorkeur
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ligt eraan wat je onder leuk verstaat
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi Mitge,

Ik weet wel zeker dat je niet zo brak zou zijn geweest als je er maar een pil zou hebben gehad.
Ben je bekend met de 3 maanden regel en wat de normale richtlijnen zijn voor verantwoordelijk gebruik van XTC/MDMA? (drugs gebruik is nooit natuurlijk nooit goed, maar dat terzijde)
De richtlijn ligt rond de 1-2mg/kg (sommige zeggen zelfs tot maar 1.5mg/kg), wat betekend dat je tussen de 70-140mg MDMA voor jou gewicht kan nemen, waarbij de schade nog mee valt.
7 pillen van 120mg is 840mg MDMA, is zeg maar 6x wat wordt aangeraden, niet alleen zal het een erge invloed op je serotonine niveau hebben, maar MDMA is ook neurotoxisch dus zal ook uiteindelijk schade op de lange termijn veroorzaken. Vandaar een richtlijn om het nog enig zins verantwoord te doen.
Ik hoop dat je begrijpt dat dit veel te veel is, vind je dat je van een niet hard genoeg gaat of waarom neem je zoveel?

Mvg,
ElvenSpice
m
mitgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste mensen,

Ik heb laatst met 3 vrienden van mij XTC gebruikt. Dit is niet mijn 1e keer geweest. Mijn vriend had in totaal 40 pillen meegenomen om de avond door te brengen. Ik heb er zelf in de nacht + volgende dag 7 van gesnoept. Ik was erg brak de volgende dagen. Mijn vraag is of het veel invloed heeft gehad op de brakheid. Was ik bijvoorbeeld veel minder brak geweest als ik maar 1 pil had genomen?

De pillen waren getest op 120mg.
Ik weeg ongeveer 70 kg en ben 1.80

Alvast bedankt,
Mitge
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Probeerde je een record te verbreken?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat denk je zelf :-P het antwoord lijkt me redelijk logisch dat je van 1 pilletje zeker en vast heel wat minder kater hebt. Vergelijk het met bier...

1 x bier = ok ...
7 x bier = kater (ik toch)

Neem de komende maanden geen xtc, je zal heel wat schade berokkend hebben in die hersenpan en dit meteen al voor je eerste keer. Als ik jou was zou ik xtc opzij laten liggen tot herfst volgend jaar en probeer het dan es met een correcte dosis. 1mg/1kg , max 1.5mg/1kg vrouw 2mg/1kg man :wave:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
mitge zei:
Beste mensen,

Ik heb laatst met 3 vrienden van mij XTC gebruikt. Dit is niet mijn 1e keer geweest. Mijn vriend had in totaal 40 pillen meegenomen om de avond door te brengen. Ik heb er zelf in de nacht + volgende dag 7 van gesnoept. Ik was erg brak de volgende dagen. Mijn vraag is of het veel invloed heeft gehad op de brakheid. Was ik bijvoorbeeld veel minder brak geweest als ik maar 1 pil had genomen?

De pillen waren getest op 120mg.
Ik weeg ongeveer 70 kg en ben 1.80

Alvast bedankt,
Mitge
Klik om te vergroten...

als jullie soort nou eens vooraf uitzoeken wat je je mik in douwt hadden we niet zoveel volstrekt belachelijke topics. 7 pillen achter elkaar innemen? wat dacht je dan dat er zou gebeuren?
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mee eens. Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit serieus bedoeld was.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het helaas helemaal niet moeilijk voor te stellen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ze zeggen wel dat domme vragen niet bestaan maar met topics als deze twijfel ik daar aan. Wat denk je zelf Mitge? Dit soort topics komen steeds vaker voor en haast alleen bij jongelui. Ik hoop dat mensen eens na gaan denken. Want als Mitge WEL had nagedacht had deze vraag niet gesteld hoeven worden. Of heb je al zoveel hersencellen verneukt dat je niet meer kan denken?
840 mg MDMA is een dosis voor iemand van 560 kg. Dus je hebt bijna 5,5 keer de juiste hoeveelheid genomen. Ben je der trots op??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."