#1
Ik vind het wel bijzonder dat mensen hier überhaupt de energie erin willen steken om op zo'n achterlijk topic een serieus antwoord te geven
Is nog steeds veel te veel.mitge zei:Ik heb mezelf voorgenomen 1keer per maand 1 pil te slikken bij het uitgaan i.p.v in de huiskamer helemaal van de kaart te zijn.
Een beetje zoals dit?MeejheM zei:we kunnen ook net als exeptional insight elk nieuw topic zoeken en chagrijnig commentaar geven zonder onderbouwing?
Exceptional Insight zei:Een beetje zoals dit?MeejheM zei:we kunnen ook net als exeptional insight elk nieuw topic zoeken en chagrijnig commentaar geven zonder onderbouwing?

mitge zei:Beste mensen,
Ik heb laatst met 3 vrienden van mij XTC gebruikt. Dit is niet mijn 1e keer geweest. Mijn vriend had in totaal 40 pillen meegenomen om de avond door te brengen. Ik heb er zelf in de nacht + volgende dag 7 van gesnoept. Ik was erg brak de volgende dagen. Mijn vraag is of het veel invloed heeft gehad op de brakheid. Was ik bijvoorbeeld veel minder brak geweest als ik maar 1 pil had genomen?
De pillen waren getest op 120mg.
Ik weeg ongeveer 70 kg en ben 1.80
Alvast bedankt,
Mitge
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."