Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsValium..

Valium..

25 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DesignerxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Smoort een jointje als je in slaap wilt vallen na een avondje peppen.
Werkt meestal wel bij mij.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Designerx zei:
Smoort een jointje als je in slaap wilt vallen na een avondje peppen.
Werkt meestal wel bij mij.
Klik om te vergroten...

Als je een beetje begrijpend kan lezen zal je toch wel door hebben dat een jointje voor diegene niet genoeg is om te slapen. :rolleyes:
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik had een paar maanden geleden al oxazepam genomen maar geen effect bevonden.

nu heb ik gisteren 2 x 10MG diazepam genomen
maar ook geen enkel effect, is de dosering te laag of?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
20 mg Diazepam is zeker geen lage dosis, heel vreemd dat je daar niks van voelt...Had je de 10 of 50 mg Oxazepam?
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dit met alprazolam, zie dit topic: viewtopic.php?f=25&t=19011. Ik heb er nog steeds geen verklaring voor.

In dat topic heb ik me laten vertellen dat GHB de tolerantie voor de sederende werking van benzodiazepines verhoogd, dus wanneer je ook regelmatig GHB (of een andere downer) gebruikt, zou daar de oorzaak kunnen liggen. Ik weet niet of je GHB o.i.d. gebruikt?

Maar voelde je van 20 mg diazepam (valium dus) helemaal niets? Het zou ook kunnen zijn dat het effect een beetje op de achtergrond zit, 'onbewust', heel subtiel zeg maar. Dan werkt het dus wel, maar heb je het gewoon niet in de gaten. Bij diazepam kan ik me echter niet voorstellen dat je het effect helemaal niet in de gaten hebt terwijl het wel werkt.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik had toen een strip van 10mg tabletten oxazepam

eerst 1 genomen en de keer daarna 3 dus 30mg, maar merkte hier niets van

ik heb nog 3 diazepam 10mg over en nog een aantal Clonazepam maar dit is maar 2MG dus ik denk dat ik daar helemaal niets aan heb??

ik gebruikte GHB langere tijd geleden maar na een tijd zou de tolerantie weg moeten zijn neem ik aan?



straks 25MG diazepam proberen en anders weet ik het ook niet
ongeveer hoelang blijft het effect aanhouden van diazepam??
en hoelang zou dit moeten zijn van oxazepam??

wel gebruik ik een zogenaamde MAO remmer maar ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben Fenelzine heet het..
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
anon22 zei:
ik had toen een strip van 10mg tabletten oxazepam

eerst 1 genomen en de keer daarna 3 dus 30mg, maar merkte hier niets van

ik heb nog 3 diazepam 10mg over en nog een aantal Clonazepam maar dit is maar 2MG dus ik denk dat ik daar helemaal niets aan heb??

ik gebruikte GHB langere tijd geleden maar na een tijd zou de tolerantie weg moeten zijn neem ik aan?



straks 25MG diazepam proberen en anders weet ik het ook niet
ongeveer hoelang blijft het effect aanhouden van diazepam??
en hoelang zou dit moeten zijn van oxazepam??

wel gebruik ik een zogenaamde MAO remmer maar ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben Fenelzine heet het..
Klik om te vergroten...
Bij benzo's moet je je niet teveel focussen op de milligrammen. De ene benzo is sterker dan de ander, dus 2 mg van benzo A kan véél sterker zijn dan 10 mg van benzo B. 2 mg clonazepam is de hoogste dosis in tabletvorm. Het is dan niet de bedoeling dat je bijvoorbeeld 20 mg clonazepam zou gaan slikken, omdat je weet dat je 20 mg diazepam aan kan. Die 2 werken totaal verschillend.

Of na lange tijd GHB te hebben gebruikt de tolerantie weggaat weet ik niet zeker, aangezien ik geen ervaring met GHB heb, maar ik neem aan van wel ja. Iemand anders kan je daar vast meer over vertellen.

Het effect van diazepam kan langer dan 24 uur aanhouden, maar de sterkte neemt gedurende die tijd steeds verder af.
Oxazepam werkt een uur of 10. Het kan 8 uur zijn, ook 12... het hangt af van de persoon.
Ongeveer 2 à 3 uur na inname zou je er het meest van moeten voelen.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ok goed om te weten dat ik geen 20 mg clonazepam moet pakken.

ik heb ongeveer 2.5 uur geleden de laatste 3 x 10MG valium genomen + 1 x 2mg clonazepam.

effect een heel klein beetje gaperig, maar ben ik meestal savonds.

dus of het egt effect heeft weet ik niet, geen egt merkbaar effect.

ik denk dat ik gewoon ongevoelig ben voor deze drugs (benzo's)
wat ik wel met meerdere drugs heb zoals XTC.

van GHB voelde ik altijd wel een zeer sterk effect dus daar ben ik weer wel gevoelig voor
voor wiet ook zeer gevoelig
d
devachiahLid
01-01-2024, 00:00
#9
zijn je tabletten wel legitiem?
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
haha ja, voorgeschreven vanuit ziekenhuis :wink:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
anon22 zei:
haha ja, voorgeschreven vanuit ziekenhuis :wink:
Klik om te vergroten...
o. ik dacht de nachtapotheker :grin:

kheb ook n keer oxazepam gehad, weet niet precies hoeveel, maar ik heb heerlijk egslapen, alhoewel dat niet de bedoeling was, aanfgezien dit op een tuinstoel was:P
J
Johanna*Lid
01-01-2024, 00:00
#12
anon22 zei:
ik denk dat ik gewoon ongevoelig ben voor deze drugs (benzo's)
wat ik wel met meerdere drugs heb zoals XTC.
Klik om te vergroten...

Hmhm... Dan zou ik het in een andere hoek zoeken, misschien melatonine of iets drogisterigs als valeriaan?
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Johanna* zei:
anon22 zei:
ik denk dat ik gewoon ongevoelig ben voor deze drugs (benzo's)
wat ik wel met meerdere drugs heb zoals XTC.
Klik om te vergroten...

Hmhm... Dan zou ik het in een andere hoek zoeken, misschien melatonine of iets drogisterigs als valeriaan?
Klik om te vergroten...

Zou me verbazen alsje ineens in slaap valt van een plantje lijk valeriaan alsje niets voelt van diazepam..
en wie zegt dat slapen de bedoeling is? :smilingimp:
probeer gewoon eens iets beters als valium.. rohypnol of lexotan12mg..kom je aardig van in de stemming..alsje dat niet voelt dan scheelt er iets denk ik :wave:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
B3L de man met de hamer of ie ff langs wil komen.
i
ikwilslapenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo,
hier dan iemand die wat scheelt.
Geen ervaring met drugs of ghb.
Wel met rohypnol en diazepam 10 mg.

Diverse keren diazepam genomen, idd eerst zenuwachtig 1, niks, toen 2 erbij, niks, later de rest dus 100 mg genomen. Niks.

Paar dagen later weer, maar dan meteen 7 stuks. Niks.

Later rohypnol/flunitrazepam gekregen. Men waarschuwde me nog hoe sterk het was en dat ik het pilletje best kon delen in twee stukjes want 2 mg.
gedaan, niks. Meteen 1,5 pil erbij, niks. Later gewoon 4 erbij, niks.

En ik had me er zo op verheugd.

Even een vraag. GHB, kun je dat makkelijk krijgen? Ik weet niet precies wat het doet, moet je ervoor met zijn tween zijn? Is het duur en is het illegaal?

Groet van ikwilslapen
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Denk dat je nep spul gekocht heb .
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#17
ikwilslapen zei:
Even een vraag. GHB, kun je dat makkelijk krijgen? Ik weet niet precies wat het doet, moet je ervoor met zijn tween zijn? Is het duur en is het illegaal? Groet van ikwilslapen
Klik om te vergroten...

GHB valt onder softdrugs (opium lijst 2) het is niet legaal te krijgen. Aan te raden is met zijn 2-en te gebruiken en laat je goed informeren over de sterkte en vervolgens de dosis die voor jou goed zou zijn ( de laatste 2 tips zijn vooral belangrijk om niet aan jouw nick te gaan voldoen :wink:)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
ikwilslapen zei:
Hallo,
hier dan iemand die wat scheelt.
Geen ervaring met drugs of ghb.
Wel met rohypnol en diazepam 10 mg.

Diverse keren diazepam genomen, idd eerst zenuwachtig 1, niks, toen 2 erbij, niks, later de rest dus 100 mg genomen. Niks.

Paar dagen later weer, maar dan meteen 7 stuks. Niks.

Later rohypnol/flunitrazepam gekregen. Men waarschuwde me nog hoe sterk het was en dat ik het pilletje best kon delen in twee stukjes want 2 mg.
gedaan, niks. Meteen 1,5 pil erbij, niks. Later gewoon 4 erbij, niks.

En ik had me er zo op verheugd.

Even een vraag. GHB, kun je dat makkelijk krijgen? Ik weet niet precies wat het doet, moet je ervoor met zijn tween zijn? Is het duur en is het illegaal?

Groet van ikwilslapen
Klik om te vergroten...

Jij zit toevallig niet 24/7 aan de speed ?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
100 mg voel je zelfs op de pep nog wel hoor :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
100 mg voel je zelfs op de pep nog wel hoor :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad :P Ik betwijfel of je 100 mg in overleefd. Laat staan er niks van voelen... Lijkt me een beetje onmogelijk, de enige verklaring die ik daarvoor zie is dat het gewoon neppillen waren.

Om dan nog maar te zwijgen van de rohypnol... Van die dosis wordt je heel zeker niet meer wakker. 12 mg is echt teveel :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."