#1
ik had een paar maanden geleden al oxazepam genomen maar geen effect bevonden.
nu heb ik gisteren 2 x 10MG diazepam genomen
maar ook geen enkel effect, is de dosering te laag of?
nu heb ik gisteren 2 x 10MG diazepam genomen
maar ook geen enkel effect, is de dosering te laag of?
