Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC in meerdere dagen gebruik

XTC in meerdere dagen gebruik

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
g
gebruikersn44mLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey hallo !

2cb heeft echter weinig effect gehad dus hebben deze weer gecombineerd met n xtc.

Morgen deel ik mijn ervaring hiermee voor degene die het zich afvragen.

Fijne avond allen!


(en inderdaad, heb geen enkele voorlichting gehad op het gebied van drugs)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jongens dit is sowieso een trol.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wauw...!!
Alles is al gezegd wat er te zeggen valt. Ik hoop dat de topicstarter alle reacties naleest.
Hoe kom je in godsnaam op het idee om meer dan 10 pillen in een paar dagen te nemen.
Dit soort mensen verpesten de reputatie van drugs nog meer..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoop dat dit een grap is, maar ben bang van niet. Er zijn al heel wat van dergelijke topics langsgekomen waarbij ik er niet bij kan hoe onverantwoord iemand met drugs en het eigen lichaam omgaat, maar deze ontstijgt al die anderen, bravo!

Ten eerste was die 1ste pil al een overdosis, tenzij je tussen de 150 en 230 kilo weegt (Neem 1 tot 1,5 keer je lichaamsgewicht in milligrammen). Daarna neem je er nog 6 (ook van 230 mg?). En dan blijven jullie maar doorgaan en doorgaan, terwijl je tenminste 2 of 3 maanden moet wachten tot je überhaupt weer enigszins veilig MDMA kunt gebruiken. Dat jullie er hooguit wat brak van worden en nog niet in het ziekenhuis liggen, zou ik ook geen geluk noemen want dan had je tenminste doorgehad dat je jezelf hard aan het slopen bent.

Eens met de anderen hier. Stop met drugs. Er zijn mensen die hier verantwoord mee om kunnen gaan en zelfs dan neem je risico's, maar jullie gaan er echt ver over. Jullie hebben geluk dat jullie niet dood zijn en ik hoop dat hier niet nog een staartje aan zit, want dit zijn belachelijke dosissen.

Wordt er trouwens überhaupt nog voorlichting gegeven over drugs op school? Het mag weleens algemene kennis worden dat MDMA alleen werkt zolang er een serotonine voorraad in je lichaam is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het toch knap van je Mindless dat je de moeite neemt dit uit te leggen. Voor de zoveelste keer.. Ik hoop dat TO een begrafenisverzekering heeft..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Ik vind het toch knap van je Mindless dat je de moeite neemt dit uit te leggen. Voor de zoveelste keer.. Ik hoop dat TO een begrafenisverzekering heeft..
Klik om te vergroten...
Ja, maar op de een of andere manier bereikt deze informatie veel jongeren dus niet... Natuurlijk kun je zeggen dat iemand dan gewoon zijn gezond verstand gebruiken, maar dat hebben veel mensen blijkbaar dus ook al niet...

En als jongere zoek je meer je grenzen op (en gaat daar vér overheen). Dat begrijp ik op zich wel, aangezien ik vroeger soms ook maling had aan hoe erg ik mijn lichaam misbruikte met drank bijvoorbeeld. Maar deze mensen hebben niet door hoe erg ze de rest van hun leven kunnen verzieken met dit soort grappen. Aan de ene kant denk ik laat maar, dit is gewoon de natuur die slechte genen eruit werkt, maar het is toch ook wel weer triest als deze mensen op de een of andere manier écht niet snappen wat voor een hel ze voor zichzelf aan het maken zijn als ze straks werkelijk serotonine syndroom hebben en zwaar depressief door het leven zullen gaan.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jezus mina wat een achterlijk verhaal weer. Het mag duidelijk zijn dat jullie niet klaar zijn of nooit klaar zullen zijn voor drugs. Je wilt dit niet horen ik weet het. Je wilt horen "Aah joh kan gebeuren is niet zo erg"

Niet alleen heb je het leven van jezelf en dat van je vriendin in ernstig gevaar gebracht. Ook heb je iets dat als een mooie ervaring begon kapot gemaakt met een hele nare nasleep. Mindless zegt hierboven dat hij hoopt dat er geen staartje aan dit verhaal komt te zitten. Ik hoop eigenlijk wel dat er een staartje aan komt te zitten. Ik hoop echt dat je flink schrikt en dat je met je tengels van XTC of welke drugs dan ook af blijft voorlopig. Je blijft pillen slikken in een paar dagen alsof het M&M's zijn.

Lees je even in voor je wat doet. Kost je 5 minuten om te weten wat je wel en niet kan doen met XTC. Door dit soort idiote dingen krijgen drugs een slechte naam.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
TO voelt zich denk niet geroepen om te reageren. Zou bij god niet weten waarom niet :tearsofjoy:

Misschien een slotje?
g
gebruikersn44mLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo allemaal, bedankt voor alle reacties en tips!
Ik waardeer jullie tijd enorm, en we hebben ook besloten om nu even een maandje te stoppen met xtc, nou vroeg ik mij af of 2cb wel gewoon werkt of hebben we daar ook die stof voor nodig om te trippe, zoja heeft iemand dan een voorkeur voor iets anders?

Ik hoor het graag van j U llie !
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
gebruikersn44m zei:
Hallo allemaal, bedankt voor alle reacties en tips!
Ik waardeer jullie tijd enorm, en we hebben ook besloten om nu even een maandje te stoppen met xtc, nou vroeg ik mij af of 2cb wel gewoon werkt of hebben we daar ook die stof voor nodig om te trippe, zoja heeft iemand dan een voorkeur voor iets anders?

Ik hoor het graag van j U llie !
Klik om te vergroten...
2-CB zou kunnen vermoed dat je vooral gaat trippen en niet zo'n happy feeling krijgt als bij MDMA/XTC omdat je serotonine zich moet herstellen. Je kan 5 htp en andere after E kopen om het wat sneller te laten herstellen. Maar die maand pauze vind je brein erg fijn :)

Of werkt 2-CB toch voornamelijk op je serotonine? Dacht vooral op de dopamine receptoren correct me if I'm wrong.

Weet dat je dit niet wilt horen maar zou als advies meegeven om er 3 maanden pauze er standaard tussen te houden. Misschien een goed voornemen voor 2016!
Dan werkt het ook weer beter / heb je geen 10 pillen nodig.

Fijne feestdagen!
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jezus, dit is gewoon jezelf vrijwillig een chronische depressie aan naaien voor een dagje extra fun. Krijg hier echt een triest gevoel bij als ik dit lees. Ik geloof er echt in dat je hier de rest van je leven last van zult hebben. Maak het niet erger dan het nu al is!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je tóch per se wilt doorgaan met gebruiken, zou ik aanraden een jaar geen MDMA te gebruiken om zo goed mogelijk te herstellen van de schade die je met je eerdere gebruik hebt opgedaan en dat jaar te bidden dat je met je extreme misbruik geen permanente schade hebt aangericht, welke ook later nog de kop kan opsteken. Daarna eventueel (ik zou het helemaal niet meer doen, maar goed je klinkt niet echt alsof je geschrokken bent van de reacties en zult dus waarschijnlijk toch weer nemen) weer eens een pilletje en dan minimaal 3 maanden er tussen houden steeds, niet een maand (waarom zeg je dat Tijdloos?).

Wil je vaker drugs gebruiken dan dat, dan zijn daar veel geschiktere middelen voor zoals psychedelica.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
@Mindless de 3 maanden regel is het 'best' inderdaad. Heb dat verandert. Zoals je zelf ook zegt komt het over dat hij toch blijft gebruiken. Dan is een maand al een verbetering maar je hebt gelijk drie maanden ertussen en het is een stuk meer verantwoord gebruik.

Eerst echt even paar maanden rust en geen mdma of andere toxische stofjes nemen, dan kan je lichaam weer in het natuurlijke balans komen.

En please @TS luister naar ooscaar.

ooscaar zei:
Jezus, dit is gewoon jezelf vrijwillig een chronische depressie aan naaien voor een dagje extra fun. Krijg hier echt een triest gevoel bij als ik dit lees. Ik geloof er echt in dat je hier de rest van je leven last van zult hebben. Maak het niet erger dan het nu al is!
Klik om te vergroten...

Bij mij werkt mdma niet meer door misbruik wat op jou gedrag lijkt. Als ik het nu neem val ik in slaap..

Je bent nog jong en dat zou zonde zijn lijkt me , nooit meer het xtc gevoel te ervaren.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Je bent nog jong en dat zou zonde zijn lijkt me , nooit meer het xtc gevoel te ervaren.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, nooit meer het xtc gevoel zou heel zonde zijn, maar @TS: denk er ook eens aan dat het serotoninesysteem dat je met dit gedrag zeer effectief vernietigt meer functies heeft dan een xtc-tripje...
wikipedia zei:
Het is een tryptamine die invloed heeft op het geheugen, stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, seksuele activiteit en eetlust.
Klik om te vergroten...
Denk eens na wat je voor jezelf verpest. Echt ik zou nog liever een been verliezen dan jou een jaar in mijn lichaam laten leven. Een diepe chronische depressie betekent dat je nooit meer plezier of geluk zult hebben in je leven. Word wakker en stop voor altijd met drugs. Blijkbaar kun je er écht niet mee omgaan.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
In de ideale wereld kwam elke drug met een bijsluiter. maar door de overheid zijn de meeste middelen illegaal, en krijg je dit soort verhalen.

Dat mensen een forum als dit opzoeken voordat ze drugs gaan gebruiken is niet ondenkbaar, alles wordt tegenwoordig op internet gecheckt. daarom vind ik het triest dat dit soort topics zoveel voorkomt.

mensen hebben ongeteste pillen, gebruiken ze maar lukraak, en als het achteraf niet goed zit gaan ze pas zoeken. gebruikersn44m (gok zn w4chwoo(00)rd) en zijn vriendin hadden net zo goed dood kunnen zijn.

ik weet niet of het aan mij ligt, maar dit soort topics, waarin veel te veel drugs op onverantwoorde manier gebruikt worden lijken steeds meer te verschijnen. Ik vind dat de overheid informatie beschikbaar moet stellen, of een campagne beginnen om mensen in te lichten dat ze beter vooraf informatie op kunnen zoeken.

liefst voordat er doden vallen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn stem heb je MeejheM , heb het idee dat het qua voorlichting alleen maar bergafwaarts gaat. Misschien eens tijd om een duidelijk signaal door te geven hierover. Zal kijken of ik Trimbos kan porren samen sta je sterker vooral wat de media betreft.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het beste zou natuurlijk legalisering zijn. Vooral voor Zuid-Amerikaanse landen en ook de VS zou dat echt dé uitkomst zijn. Daardoor wordt de kans op dit soort oordom gedrag, wat ook een hoop maatschappelijke kosten met zich meebrengt, in ieder geval geminimaliseerd. Kun je de drugsopbrengst, de besparingen van de war on drugs en van maatschappelijke kosten van achterlijk gedrag in voorlichting steken, of onderwijs of wat dan ook. Ben echt benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Je houdt gewoon de prijs zo hoog mogelijk, en zodra er illegale handel ontstaat verlaag je de prijs zodanig dat illegale handel niet meer loont. Lijkt me eigenlijk zo simpel uitvoerbaar, net zoals zo veel dingen die eerder voor niets illegaal zijn gehouden.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
ooscaar: ik snap je post niet

Tijdloos: Als er werk aan de winkel is ben ik ook bereid hier een punt van te maken. mijn netwerk is vooral clandestien, maar ik heb ook wat mogelijkheden.

mijn idee van voorlichting is vergelijkbaar met seksuale voorlichting, jongeren duidelijk maken wat een juiste dosering is; dat een tablet geen dosering is, en wat te doen bij overdosering. meer hoeven ze niet te weten, maar liever niks minder.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
gebruikersn44m zei:
[...](en inderdaad, heb geen enkele voorlichting gehad op het gebied van drugs)
Klik om te vergroten...

en ook nog eens te dom om je zelf aangemaakte topic door te lezen. je bent erg onverantwoord bezig, trekt je blijkbar niks van je gevraagde advies aan. voor de mensheid zou het een zegen zijn als jij stierf voordat je nageslacht hebt gekregen.
M
MolassesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit moet toch haast een grap zijn...

Zo niet, ben ik erg benieuwd waneer gebruikersn44m een nieuw topic opent met vragen over zijn mental issues.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."