#1
Ik heb stujks van 5 mg per stuk? 10 mg lijkt mij een beetje weinig, had er de vorige keer geloof ik 2 of 3 van 10 mg, maar ben niet zeker, ik wil ook echt zeker wel iets meer voelen dan alleen lekker, ma ik wil er toch wel vrij wazig van worden? Ik heb maar 40 mg, dus zou ik het niet beter snuiven of toch roken, aangezien ik dan minder nodig heb?