#1
Volgens mij wordt Ketamine alleen gebruikt om mensen in een tijdelijke chemisch opgewekte "coma" te brengen..
Drugs komen dan ook vaak in pilvorm voor, dus dat zou best eens kunnen.whoopie zei:Ongelooflijk wat ik op dit drugforum allemaal lees.
Bijna alle pillen in mijn kast zijn dan drugs.
Antidepressivum.whoopie zei:Effexor
Tramadol dus. Je geeft zelf al aan dat er vertraagde afgifte op zit. Buiten dat is 150mg geen bijzonder hoge dosis.whoopie zei:dolzam retard 150 mg,
Antidepressivum.whoopie zei:deanxit
Relatief onschuldige pijnstillers/ontstekingsremmers.whoopie zei:ibuprofen en paracetamol
Clonazepam, benzodiazepine. Dit is de enige in je lijstje die een beetje leuk zou kunnen zijn. Maar inderdaad niet in die hoeveelheid.whoopie zei:rivotril 0,5 mg.
Je wordt niet up van downers.whoopie zei:Met al deze medicatie samen heb ik me nog geen enkele keer high gevoeld.
Klopt, zo zou het moetenSoma zei:Ik dacht dat ketamine standaard wordt gecombineerd in het ziekhuis met diazepam om het tripeffect tegen te gaan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."