Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrivotril gekregen of te wel clonazepam

rivotril gekregen of te wel clonazepam

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
devachiahLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij wordt Ketamine alleen gebruikt om mensen in een tijdelijke chemisch opgewekte "coma" te brengen..
m
morfientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi allemaal''

algelopen week vroeg ik of je ook oxazepam kunt spuiten, nu ben ik naar mijn arts geweest en heb ik rivotril gekregen omdat ik ook epelepsie heb dit helpt goed en zekerals ik het samen met de morfine spuit maar nu willen ze ketamine bij mij gaan uitroberen via een infuus heeft iemand hier al eens van gehoordt

groetjes morfientje
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketamine? :openmouth:
Dacht dat ze dat alleen aan dieren gaven...

Marehm... er is een heel subforum speciaal voor ketamine, kijk daar maar'ns. :P
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn linkeronderbeen is 1.5 jaar geleden geamputeerd, en ik heb destijds als pijnstiller ook tijdelijk ketamine gehad. Dit werkte bijzonder goed, zelfs zonder dat ik enig effect had op mentaal of visueel gebied. Gezegd moet woden dat dit voor fantoompijn is voorgeschreven, en of het ook voor andere pijnen werkt weet ik niet.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketamine? .... Nooit geweten dat men dat aan mensen geeft
w
whoopieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ongelooflijk wat ik op dit drugforum allemaal lees.
Bijna alle pillen in mijn kast zijn dan drugs.Een tien jaar geleden is bij mij fibromyalgie ontdekt.
Een spierreuma.
Sinds begin maart heb ik een ischias in mijn rug.Zeer pijnlijk!!
De foto's en scan zagen bulgings en verkalking in mijn heup.En dan te denken ,ik ben 42 jaar.
Sinds een week heb ik eindelijk de juiste medicatie om de pijn draaglijk te houden.
Elke dag neem ik 1 Effexor exel 75mg,2 dolzam retard 150 mg, 2 deanxit , 2 zelfgemaakte pillen mengeling van 400mg ibuprofen en 800 mg paracetamol en voor het slapen rivotril 0,5 mg.
Met al deze medicatie samen heb ik me nog geen enkele keer high gevoeld.
Doe wel veel slapen,bewust ,zo heb ik minder pijn.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben zelf fysiotherapeut i.o. en heb zelf een patiënt gehad die een ketamine infuus kreeg voor de chronische pijn. Hij dacht dat het over een creatine infuus ging en ging dus helemaal bad. Via zo'n ketamine infuus krijg je per uur wat ketamine ingespoten en beland je langzaam in een k-hole, dat moet je wel weten.

Ik snap nog niet geheel waarvoor het dient en of mensen er resultaten mee boeken etc. Laat je goed voorlichten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
whoopie zei:
Ongelooflijk wat ik op dit drugforum allemaal lees.
Bijna alle pillen in mijn kast zijn dan drugs.
Klik om te vergroten...
Drugs komen dan ook vaak in pilvorm voor, dus dat zou best eens kunnen.
whoopie zei:
Effexor
Klik om te vergroten...
Antidepressivum.
whoopie zei:
dolzam retard 150 mg,
Klik om te vergroten...
Tramadol dus. Je geeft zelf al aan dat er vertraagde afgifte op zit. Buiten dat is 150mg geen bijzonder hoge dosis.
whoopie zei:
deanxit
Klik om te vergroten...
Antidepressivum.
whoopie zei:
ibuprofen en paracetamol
Klik om te vergroten...
Relatief onschuldige pijnstillers/ontstekingsremmers.
whoopie zei:
rivotril 0,5 mg.
Klik om te vergroten...
Clonazepam, benzodiazepine. Dit is de enige in je lijstje die een beetje leuk zou kunnen zijn. Maar inderdaad niet in die hoeveelheid.
whoopie zei:
Met al deze medicatie samen heb ik me nog geen enkele keer high gevoeld.
Klik om te vergroten...
Je wordt niet up van downers.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik dacht dat ketamine standaard wordt gecombineerd in het ziekhuis met diazepam om het tripeffect tegen te gaan?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Soma zei:
Ik dacht dat ketamine standaard wordt gecombineerd in het ziekhuis met diazepam om het tripeffect tegen te gaan?
Klik om te vergroten...
Klopt, zo zou het moeten
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ketamine is schijnbaar vrij effectief als anestheticum en zelfs als antidepressiva. Het is volgens mij in beide gevallen (tenminste in Nederland) nog geen erkend geneesmiddel maar wordt al wel vrij lang onderzoek voor gedaan. Dus zullen sommige mensen het ongetwijfeld het als keuze krijgen als medici inschatten dat het effect heeft. Weet er het fijne niet van :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."