#1
''sim-sala-bim'' -inhoud strip plots in maag..-
.Ze zijn nog láng niet over datum... tot begin 2010 volgens mij.acidboy zei:3mg alprazolam + bier en geen effect?
En zoals we allemaal weten, combinatie met alcohol is alleen maar versterkend. Dus ik vind het een apart verhaal, kan me ook niet voorstellen dat die pilletjes dusdanig oud waren dat de werkzame stof verdwenen is. Ik heb geen idee hoe stabiel die moleculen zijn, maar nouja.. het lijkt me sterk.
Nope, vanwaar die vraag? Heeft dat zo veel invloed denk je?xtc4fun zei:ik merk ook niet van alprazolam ook niet in hoge doseringen.
ook niet toen ik nog nooit een benzo nam geen effect.
6 keer 0.5mg geen effect kan er ook geweoon veel bij drinken, niet moe of wat dan ook....
oxazepam werkt ook niet egt bij me.
60MG + bier werd ik beetje suf van.
gebruik je toevallig GHB martijn?
Nog niet.xtc4fun zei:regelmatig GHB gebruik geeft een zeer hoge kruis tolerantie voor het sederend effect van benzo's.
er kan tot wel 10 keer de dosering nodig zijn als bij iemand die geen GHB gebruikt.
nadelige bijwerkingen blijven echter wel aanwezig (misselijkheid, braken, enz)
maar dit is bij jou dus niet de oorzaak aangezien je zegt geen GHB te gebruiken
dus weet ik het ook niet.
gebruik je verder nog drugs/medicatie??
(en dan vooral downers)?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."