Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaten gaan op een paracetamol

Laten gaan op een paracetamol

31 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb het nog nooit gelezen, wel iets over suiker snuiven ( :tearsofjoy: )
Mja, mensen die high willen worden maar niets in huis hebben doen de gekste dingen :rolleyes:
M
Miss KittinLid
DonnieDark0 zei:
Ik heb daar echt nog nooit van gehoord.
Klik om te vergroten...
W
WromtraxLid
Vaak lees ik dingen dat mensen zich letterlijk lekker laten gaan op een paracetamol. Wat is daar zo magisch aan? Volgens mij hebben gewoon vaak een kick van het experimenteren
D
DonnieDark0Lid
Ik heb daar echt nog nooit van gehoord.
K
KighLid
Topic over het fijnstampen van paracetamol, onderaan gaat het even erover waarom het slecht is het te snuiven..
F
FlameonLid
Laten gaan op paracetamol?
Ik heb er nog nooit van gehoord. En naar mijn weten kun je je daar ook niet op laten gaan.
Het enig wat je er van krijgt is dun bloed, wat risico met zich mee brengt. Dus eet die pcm alleen tegen de hoofdpijn :wink:
c
caatjeLid
Ik laat regelmatig mijn hoofdpijn gaan o peen paracetamol. _-_
F
FlameonLid
Het grote gevaar van paracetamols snuiven is dat het je lever gigantisch kapot maakt.
Je hebt maar 1 lever, ben er zuinig op want hij heeft al genoeg te voorduren.
c
caatjeLid
Flameon zei:
Het grote gevaar van paracetamols snuiven is dat het je lever gigantisch kapot maakt.
Je hebt maar 1 lever, ben er zuinig op want hij heeft al genoeg te voorduren.
Klik om te vergroten...

Is dat zo? Maakt het dan zoveel verschil hoe je het toedient? Want over het algemeen is paracetamol juist niet zo schadelijk als b.v ibuprofen.
P
PsiloLid
Angramar Temenos zei:
Ik bedoel eerder: meeste dingen uit de smartshop doen wel *wat*, maar de meeste dingen kunnen niet tippen aan "echte" drugs. Sommige dingen wel hoor, paddo's / mescaline / luchtverfrisser2c-nogwat, en nog wat andere dingen doen het echt wel goed hoor.
Klik om te vergroten...

Ik weet wel wat je bedoelt (beetje flauw misschien van mij) maar ik heb gewoon geen vertrouwen in smartshopspulletjes....behalve inderdaad paddo's of mescalinestekelplantjes.
Maar de goede producten worden vroeg of laat toch verboden (verbaasd dat paddestoelen zo lang te koop zijn (geweest))

(btw...2c-nogwat zijn geen "smart"drugs...gewoon designer-chemische shit...)

Maar goed...ik zou voorstellen ...weer on topic ( al is het een bizar topic...)

Gebruik gewoon wat je wilt maar doe niet zo DOM om serieus schadelijke stoffen (zoals paracetamol) te gebruiken...paracetamol wordt onderschat.
A
Angramar TemenosLid
LSApillen willen ook wel eens werken, mits je het goed gebruikt (anders krijg je alleen kramp in je maag :P)
z
zazzooLid
Volgens mij bedoelen ze met "laten gaan" je ziel uit je lijf kotsen :rolleyes: meer kan er niet gebeuren volgens mij, of het moest zijn dat ze hun lever naar de klote willen.
S
SomaLid
Ok, ik heb vandaag wat opzoekwerk gedaan en ik ben er achter gekomen dat ik dus allergisch ben voor paracetamol. Ik heb mss 5 gram gebruikt verspreid over 3 dagen. Eerst dacht ik dat het aan de DXM lag en ben ik daar dus maar mee gestopt. Maar nu heeft die allergie wel zijn hoogtepunt bereikt: jeukende uitslag op armen en benen, pijnlijk opgezwollen vingers en het volume van mijn lippen is ondertussen verdubbeld. Dacht eerst dat het gewoon een koortsblaasje was ofzo, maar denk nu toch eerder dat het aan de allergie ligt; mijn beide lippen zijn ondertussen aan het voortzwellen. In 't vervolg blijf ik toch maar van dat spul af zeg :(
A
Afghaan-GekLid
paracetamol + 50mg codeine
prima pilletje als je enorme pijn hebt, bijvoorbeeld een spijker door je hand geslagen , of met 40 km/u tegen een bus op gereden.
codine is eeneffectieve pijnstiller , die niet zo heel erg stoned maakt.
het verschil met bijvoorbeeld opium ( waar codine indirect van gemaakt is ) is dat opium wel euforisch maakt.
codine is puur op de pijn gericht- er is eenstapeltje stoffen uitgehaald.
in je lever ontstaat van codine een klein beetje morphine.
je kan dus zeggen dat een beetje morphine idd wel kan helpen om spanningen iets te laten gaan.
morphine is in grote dosis niet zo gezellig.

â™ 
S
SpacieweezieLid
Flameon zei:
Je schijnt van teveel pcm's nl ontzettend vele pijn te krijgen en een lugubere dood
Klik om te vergroten...

Door onfortuinlijke redenen (lang geleden met enkele aanleidingen) heb ervaren dat (te) veel pcm's je eerst soezig maken, je vind alles ok en je wordt erg slaperig. Als je dan eenmaal in slaap valt en je moet gewekt worden kan dit (in mijn geval) zeer moeilijk gaan (duur; 15 minuten). Ik ben toen naar mijn eigen bed gewaggeld en in slaap gevallen. De volgende ochtend, ik herinnerde me hier niks van, werd mij dit door mijn kamergenoten verteld.
Te veel pcm's is dus een sterke afrader. Als je wilt spacen/snuiven/wat dan ook, neem dan gewoon speed en dergelijke. Pcm is voor pijn niet voor fun :rolleyes:
E
EinsteinLid
Meer paracetamol nemen dan de bedoeling is is alleen handig als je op een extreem pijnlijke manier dood wilt gaan.
Protip: bananadine :grin:
M
MIA-1985Lid
Een paar jaar geleden heb ik heb wel eens een paar "soort van paracetamol met codeïne" genomen omdat ik die voorgeschreven kreeg.

Wist niet / niet bij stilgestaan dat ik daarbij geen alcohol mocht drinken.
Dat wel gedaan dus, ik had toen lichte hallucinaties :tongueout:
W
WelhallodaarLid
Ik weet niet of je het weet maar als je (net zoals speed) je bloed verdunt dat je dat "misschien" wel uitdroogt en ik weet niet of je het weet maar uitdrogen is een erg pijnlijke dood. een overdosis paracetamol is als zout op een slak gooien kijk maar wat er gebeurd
s
speeseendLid
Inderdaad, indien men zich aan de voorschriften houd! Paracetamol kan wel degelijk gevaarlijk zijn zodra je de voorschriften niet naleeft.
W
WromtraxLid
Veel mensen trippen op een overdosis paracetamol heb ik meerdere keren gelezen op het forum

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."